nee jij trekt volle zalen..........quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:38 schreef jimmyrodgers het volgende:
FIPO,SEPO,TRIPO kwaliteitsposten maar niet heus.
Ehm, nee, daar zat dus zo'n twintig jaar tussen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In die tijd kwamen de films eerder op tv dan in de bios?
Oh, dat doet me denken aan die pluim die ik ooit kreeg omdat ik zo netjes de telefoon had opgenomen voor m'n vader (het was een collega van hem die belde).quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Filiassi_Jane het volgende:
- 'De groeten doen aan iemand': ik dacht dat ik letterlijk iets moest geven, maar ik wist niet wat.
Die mag ondertussen ook wel in de OPquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Nepthys het volgende:
Voor in de OP:
-Dat het sportmerk Asics heet, wat staat voor Anima Sana In Corpore Sano (een gezonde geest in een gezond lichaam), in plaats van Oasics.
-Dat Dolf de kraai uit A.J. Kwak eigenlijk Hitler moet voorstellen.
Ik zie je daar al zitten. En achteraf flink teleurgesteld zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:25 schreef Filiassi_Jane het volgende:
Dat 'thuis voetballen' niet letterlijk thuis betekende (ik zat altijd te wachten tot het team van mijn broer kwam)
Ja, dat zag ik er vroeger ook in, een varkentje met hele rare en ongelijke pootjes.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef maok het volgende:
Dat die verbodssticker die vroeger in de hoek van een treinraam geplakt was niets met vakens te maken had.![]()
(een ronde rode cirkel van verbod met een fles met daardoor heen een kruis, dat je niets uit het raam mocht gooien)
Volgens mij zit die er tegenwoordig niet meer op, ik kan heleaas geen voorbeeld vinden
Daarom een vis.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:31 schreef katerwater het volgende:
Ik weet nog steeds niet waarom gelovigen een vis op hun autoruit plakken![]()
Waarom een vis?
Ik zou niet meer weten hoe die eruit ziet.quote:foto Op woensdag 4 februari 2009 10:55 schreef maok het volgende:
Dat die verbodssticker die vroeger in de hoek van een treinraam geplakt was niets met vakens te maken had.![]()
(een ronde rode cirkel van verbod met een fles met daardoor heen een kruis, dat je niets uit het raam mocht gooien)
Volgens mij zit die er tegenwoordig niet meer op, ik kan heleaas geen voorbeeld vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop