abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71906532
Vorige delen:

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38

Voordat we verder gaan, eerst even een lijstje van dingen die in vorige delen al heel vaak genoemd zijn, dan hebben we die vast gehad. Deze dingen hoef je dus NIET MEER te vermelden.

De volgende steden/landen hadden/hebben verschillende namen:

Congo / Zaïre

Beijing / Peking

Mumbai / Bombay

Kolkata / Calcutta

Madras / Chennai

Birma / Myanmar

Gorkum / Gorinchem

's-Hertogenbosch / Den Bosch

TV programma's

- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )

- Wicky de Viking is een jongetje Maar zijn stem wordt ingesproken door een vrouw, net als die van Bart Simpson

- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);

-Dat Dolf de kraai uit A.J. Kwak eigenlijk Hitler moet voorstellen.

Afkortingen en merken/logo's

- Horeca staat voor Hotel, Restaurant, Café

- Benelux staat voor België, Nederland, Luxemburg

- De naam van benzinepomp Q8 komt van Kuwait

- Dat het sportmerk Asics heet, wat staat voor Anima Sana In Corpore Sano (een gezonde geest in een gezond lichaam), in plaats van Oasics.

- Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';

Diversen

- Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent;

- En dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...; ('Waar sta je nu?' 'Ehhh... even kijken... oh, in de Einbahnstraße...!' )

- Dat de wereld vóór de uitvinding van de kleurentelevisie en de kleurenfotografie NIET zwart-wit was...

- Dat er géén nieuwslezers, omroepsters of zelfs hele kinderkoren in je TV-toestel zitten, en dat die jou ook niet kunnen zien als je in de huiskamer staat...;

- Dat de muziek niet elke keer weer live gezongen wordt als je je radio aanzet;

- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )

- Dat OP 'openingspost' betekent (eentje zoals deze dus), de eerste reactie daarop een FiPo (First Post) heet, de tweede een SePo (Second Post) en ga zo maar door...

En natuurlijk zijn er dan ook nog woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn

Deze OP is hier te vinden: http://wiki.fok.nl/index.(...)_later_begrepen_hebt

[ Bericht 19% gewijzigd door BrandX op 23-09-2009 15:07:00 ]
Er gaat niets boven Groningen
pi_71906547
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:22 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Als iemand zijn aars daarmee wast, bestaat de kans dat er gebruikt water over of in het kraantje spoelt, en dat dat jij dat dan in je mond krijgt als het op drinkt. Misschien onwaarschijnlijk, maar als het alleen al in de buurt van een aars is geweest, hoef ik er niet meer uit te drinken zegmaar.. hoe vaak het ook schoongemaakt is Beetje last van smetvrees denk ik

Edit: aaah nee fuck,.. topic dicht
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:44:50 #3
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_71906701
quote:
Als iemand zijn aars daarmee wast, bestaat de kans dat er gebruikt water over of in het kraantje spoelt, en dat dat jij dat dan in je mond krijgt als het op drinkt. Misschien onwaarschijnlijk, maar als het alleen al in de buurt van een aars is geweest, hoef ik er niet meer uit te drinken zegmaar.. hoe vaak het ook schoongemaakt is Beetje last van smetvrees denk ik
Sterker nog, in elke slok water zitten waarschijnlijk duizenden moleculen die Napoleon ooit uitgezeken heeft.
pi_71906745
Ik had pas een briljante ingeving over het programma "Blik op de weg" toen ik op de website van VID die opmerking tegenkwam bij wat webcams. Die naam heeft dus een dubbele betekenis (nooit bij stilgestaan...)
Zeg maar "Kijk op de weg" en "Metaal op de weg" en ik was nooit verder gekomen dan die laatste...
pi_71906852
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 19:46 schreef -aad- het volgende:
Ik had pas een briljante ingeving over het programma "Blik op de weg" toen ik op de website van VID die opmerking tegenkwam bij wat webcams. Die naam heeft dus een dubbele betekenis (nooit bij stilgestaan...)
Zeg maar "Kijk op de weg" en "Metaal op de weg" en ik was nooit verder gekomen dan die laatste...
Idem
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:56:41 #6
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_71906924
MARINA, MARINA, MARINA,
MARINA,
MARINA DE MIX
marinademix
tvp
pi_71907675
Nooit geweten dat het laatste topic al deel 38 was
Er waren nog zoveel herkenbare dingen.

Oh nooit geweten dat antipuistjesspul en nagellakremover dezelfde ingrediënten hadden.
Ik had met een permanentmarker op m'n whiteboard geschreven. Na wat googlen de oplossing gevonden: nagellakremover. Ik probeer het uit, oke het werkt. Maar het rook een beetje bekend. Ik pak het puistjesgezeur, l 'oreal pure zone en het werkt nog oo. wtf
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:36:08 #8
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_71907727
Ik: Wat is het nut van lichtmetalen velgen? Ik=drie turven hoog
Pa: Dat doet minder pijn als je over je voet gereden wordt!
Ik: Huh?
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_71908849
Dat het miepmiepgeluid van Roadrunner door een acteur is gedaan in plaats van gewoon een autotoeter.

ik denk dat er even iets gedaan moet worden aan de ontbrekende links in de OP
pi_71909041
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:30 schreef Nepthys het volgende:
Dat het miepmiepgeluid van Roadrunner door een acteur is gedaan in plaats van gewoon een autotoeter.

ik denk dat er even iets gedaan moet worden aan de ontbrekende links in de OP
Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om even 38 topics na te gaan lopen? Maar als je je geroepen voelt, ga vooral je gang
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:47:27 #11
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71909245
Ik had ooit een vriendin die joods was en altijd een Davidsster droeg. Komt er opeens een knulletje die het sieraad goed bekeek en vroeg: "Ben jij lid van de TROS???"
pi_71909527
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:47 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik had ooit een vriendin die joods was en altijd een Davidsster droeg. Komt er opeens een knulletje die het sieraad goed bekeek en vroeg: "Ben jij lid van de TROS???"

Die is wel grappig...
pi_71909614
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 21:38 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat er iemand zo gek is om even 38 topics na te gaan lopen? Maar als je je geroepen voelt, ga vooral je gang
Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.
pi_71909931
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Nee, dat kan ik niet, aangezien ik jouw post niet kan editten. Quote de OP van twee topics terug en je bent er al bijna.
Je had wel een pm kunnen sturen met de benodigde tekst
pi_71909982
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:05 schreef Nepthys het volgende:

[..]

Zo.... nou blij
pi_71909995
Staat er bij iedereen PI in de TT?
vaaagg
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71910005
Ben erookweerbij
pi_71910355
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef delano.888 het volgende:
Staat er bij iedereen PI in de TT?
vaaagg
Wat is er vaag aan? Kan ik dat er niet neergezet hebben dan?
pi_71910457
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Waarom zet je die 2 letters daar neer dan?
pi_71910719
Personal information?
pi_71910733
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef sander-3 het volgende:

[..]

verkeerd gekopieerd ?
pi_71911991
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:49 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Waarom zet je die 2 letters daar neer dan?
Post Icon denk ik..
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 23:01 schreef raaavi het volgende:

[..]

verkeerd gekopieerd ?
Yup
pi_71912043
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Post Icon denk ik..
Denk je?
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:09 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Yup
Das gewoon dom
pi_71912543
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 00:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Denk je?
Ja, dat denk ik ja.
quote:
[..]

Das gewoon dom
Jij maakt geen fouten zeker? Bovendien heb ik wel wat beters te doen dan hier nieuwe topics aan te gaan lopen maken en het zal me verder een kutzorg zijn of er nu wel of niet PI staat.

Zo.
pi_71912984
ik zei altijd be-je-weld ipv Bejeweld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')