Dan zou je wel erg dure kaas krijgen!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:03 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit gezien, maar ik vond het sowieso al raar dat sommige kazen gewoon 30 of 48 jaar zouden hebben gerijpt.
quote:
lezen is ook zo moeilijkk he.quote:
quote:- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )
Ik dacht dat Pony en veulen synoniem warenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:29 schreef HuHu het volgende:
[..]
Een pony is gewoon een klein soort paard. Een baby-paard noem je een veulen.
Daarom smaken die eieren altijd zo viesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef HuHu het volgende:
Weet niet of het al een keer genoemd is, maar dan nogmaals een keertje:
Bij bedrijven waar ze verse broodjes gezond verkopen, zoals bijvoorbeeld bij de Hema, zit er vaak een plakje ei op het broodje. Die plakjes ei zijn altijd hetzelfde, even groot, enz... Je hebt nooit een kleiner plakje of het 'kontje' van een ei.
Dat komt omdat ze zogenaamde eiworsten gebruiken: ei in worstvorm, die ze gewoon in plakjes kunnen snijden. Eiworsten zijn van echt ei en ongeveer 20 centimeter lang en worden in een fabriek gemaakt van echte eieren.
Machine voor eiworsten: http://www.sanovoeng.com/idd342.asp
[ afbeelding ]
Dat zou mee moeten vallen. Ze scheiden het wit en geel van elkaar en voegen het daarna in een andere vorm weer bij elkaar. Dus de samenstelling blijft hetzelfde, alleen de vorm veranderd.quote:foto Op zaterdag 9 mei 2009 18:44 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Daarom smaken die eieren altijd zo vies
Er zit altijd zo'n plastic/kunstmatig smaakje aan, vind ik iig. Maar misschien ben ik wel een zeikerd.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Dat zou mee moeten vallen. Ze scheiden het wit en geel van elkaar en voegen het daarna in een andere vorm weer bij elkaar. Dus de samenstelling blijft hetzelfde, alleen de vorm veranderd.
Maar ze zullen er daarnaast ook wel conserveringsmiddelen en dergelijke aan toevoegen.
Serieus?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef HuHu het volgende:
Bij bedrijven waar ze verse broodjes gezond verkopen, zoals bijvoorbeeld bij de Hema, zit er vaak een plakje ei op het broodje. Die plakjes ei zijn altijd hetzelfde, even groot, enz... Je hebt nooit een kleiner plakje of het 'kontje' van een ei.
Dat komt omdat ze zogenaamde eiworsten gebruiken: ei in worstvorm, die ze gewoon in plakjes kunnen snijden. Eiworsten zijn van echt ei en ongeveer 20 centimeter lang en worden in een fabriek gemaakt van echte eieren.
[ afbeelding ]
quote:foto Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef HuHu het volgende:
[ afbeelding ]
De antwoord op het filosofische grootvadercomplex graagquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:05 schreef Unhuman het volgende:
tvp, sorry ik begrijp alles al in deze wereld dus kan niets toevoegen.
Dan kan je mooi uitleggen wat er allemaal verkeerd begrepen kan worden.. dus ga je gangquote:foto Op zaterdag 9 mei 2009 19:05 schreef Unhuman het volgende:
tvp, sorry ik begrijp alles al in deze wereld dus kan niets toevoegen.
Eigenlijk wil ik mijn identiteit niet prijsgeven, maar aangezien ik vandaag nog broodjes heb staan maken in bovengenoemde zaak moet ik dit ONTKENNEN! Wij krijgen altijd zakken met gepelde hele eieren binnen die we gewoon in plakjes snijdenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:41 schreef HuHu het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop