Dat begreep je jaren later?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:00 schreef Metalfrost het volgende:
Dat die kerel met wie ik toen een partijtje judo-de, die plotseling naar de bank toe rende in de gymzaal en een potje ging huilen, een gebroken pols had nadat ik erop had gezeten.
Zo'n 5 jaar later inderdaad. Niemand had mij wat gezegd.quote:
ik ook : Bommel dingquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik dacht vroeger inderdaad altijd bommel-ding
Idd!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Lief-visje het volgende:
dat het niet oudbollig is maar oubollig
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 18:28 schreef Lief-visje het volgende:
dat het niet oudbollig is maar oubollig
Dat is lief.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:51 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik heb heel lang gedacht dat vogels het hele jaar door in nesten 'wonen'... Tot ik erachter kwam dat ze die alleen bouwen om eieren te leggen en de kuikens groot te brengen.
Mag ook wel eens na 44 delenquote:
een quote uit deel 40, pagina 11 (bij mij).quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
De badmeester zei tegen mij dat als ik in water zou plassen mijn plas, blauw zou worden en iedereen het zou zien, door een stofje in het water....ik was klein maar ik heb dat heel lang geloofd hoor.....![]()
Eigenlijk was dat ook het idee achter haar schrijversnaam. De voornaam is expres van de cover gelaten, omdat ze bij de uitgeverij in de eerste instantie bang waren dat jongens geen boek zouden willen lezen dat duidelijk door een vrouw is geschreven.quote:foto Op donderdag 25 maart 2010 14:14 schreef GlenSpey het volgende:
Dat J.K. Rowling (de schrijver van harry potter) eigelijk een vrouw is (ben er altijd vanuit gegaan dat t een man was)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop