Plaats 21quote:Op maandag 2 november 2009 23:06 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zal Bobbejaan Schoepen ook nog wel ergens in de lijst hangen? Volgens mij was hij internationaal ook erg bekend..
Zou dat bewust zijn of een toevallige bijkomstigheid? Ik bedoel, het logo is nu eenmaal zo opgebouwd en het pijltje valt totaal niet op.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Leso_Varen het volgende:
Dat er een pijltje zit in het FedEx logo:
[ afbeelding ]
Daar tussen de E en de x, is me nog nooit opgevallen. Via de weblog gevonden!
deze mag inmiddels ook wel in de OP. Dat Viper logo is wel briljant.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:52 schreef Leso_Varen het volgende:
Dat er een pijltje zit in het FedEx logo:
[ afbeelding ]
Daar tussen de E en de x, is me nog nooit opgevallen. Via de weblog gevonden!
Ontwerpers kennende, bewustquote:Op woensdag 4 november 2009 16:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou dat bewust zijn of een toevallige bijkomstigheid? Ik bedoel, het logo is nu eenmaal zo opgebouwd en het pijltje valt totaal niet op.
FedEx express is trouwens ook dubbel op natuurlijk
Ik las laatst dat een bobbejaan een ander woord is voor baviaan.quote:Op maandag 2 november 2009 23:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Plaats 21
http://wapedia.mobi/nl/Li(...)_Belgische_artiesten
Kloptquote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Ik las laatst dat een bobbejaan een ander woord is voor baviaan.
Dus ik hoop niet dat hij echt zo heet.
En nou weet ik niet meer wat ik hier eigenlijk wilde komen posten.
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:03 schreef blckbb het volgende:
Dat de aanduiding Unplugged die sommige albums hebben letterlijk unplugged is, geheel akoestisch. Unplugged dus van geen jacksnoeren in de gitaren en versterkers
Wat is 't dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat je dat spul wat in die koelblokken (voor in een koeltas) zit dus geen water is. Nadat ik op me 12e/13e jaar dat heb zitten opdrinken aan een meertje toen ik op vakantie was met me ouders, maar die even een paar uur aan het fietsen waren. Ik ging voor mijn gevoel dood van de dorst en dacht dat er water zat in die blokken en heb toen twee van die koelelementen leeggedronken.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat je dat spul wat in die koelblokken (voor in een koeltas) zit dus geen water is. Nadat ik op me 12e/13e jaar dat heb zitten opdrinken aan een meertje toen ik op vakantie was met me ouders, maar die even een paar uur aan het fietsen waren. Ik ging voor mijn gevoel dood van de dorst en dacht dat er water zat in die blokken en heb toen twee van die koelelementen leeggedronken.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Koelelementquote:Met een koelelement kan ook een kleine plastic container gevuld met vloeistof (meestal een zoutoplossing) worden bedoeld. Na sterke koeling in een vriezer kan het element in een koelbox worden geplaatst om zo de hierin geplaatste etenswaren, drinkwaren of organen gekoeld te houden.
Me ouders kwamen een paar uur daarna aan en toen heb ik verplicht flink wat water moeten drinken om het te verdunnen, heb er verder niets meer van gemerkt.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]is die rotzooi niet giftif wat daarin zit ?
Schijnbaar niet anders kon je nu niet dit bericht typen
Gewoon als water, omdat ik ook dacht dat het water was.quote:
En nu weet ik 'm weer.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:57 schreef Gwywen het volgende:
En nou weet ik niet meer wat ik hier eigenlijk wilde komen posten.
Dat bestaat ook echtquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:51 schreef tesssssssss het volgende:
De badmeester zei tegen mij dat als ik in water zou plassen mijn plas, blauw zou worden en iedereen het zou zien, door een stofje in het water....ik was klein maar ik heb dat heel lang geloofd hoor.....![]()
Missie geslaagd dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:35 schreef tesssssssss het volgende:
owkeeeeeeeeeeej........ik durfde in ieder geval in geen enkel zwembad meer in het water te plassen........ging altijd netjes naar het toilet......hoe koud het daar ook was........mjah nou mag je ook niet in het water plassen,maar ik was klein hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |