abonnement Unibet Coolblue
pi_70907697
Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37
Voordat we verder gaan, eerst even een lijstje van dingen die in vorige delen al heel vaak genoemd zijn, dan hebben we die vast gehad...

- De volgende steden/landen hadden/hebben verschillende namen:
Congo / Zaïre
Beijing / Peking
Mumbai / Bombay
Kolkata / Calcutta
Madras / Chennai
Birma / Myanmar
- De naam van benzinepomp Q8 komt van Kuwait
- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
- Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent;
- En dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...; ('Waar sta je nu?' 'Ehhh... even kijken... oh, in de Einbahnstraße...!' )
- Dat Benelux staat voor België, Nederland en Luxemburg en horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en café
-Dat het sportmerk Asics heet, wat staat voor Anima Sana In Corpore Sano (een gezonde geest in een gezond lichaam), in plaats van Oasics.
-Dat Dolf de kraai uit A.J. Kwak eigenlijk Hitler moet voorstellen.
- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);
- Dat Gorkum en Gorinchem niet 2 verschillende plaatsen zijn, en 's-Hertogenbosch en Den Bosch ook niet;
- Dat de wereld vóór de uitvinding van de kleurentelevisie en de kleurenfotografie NIET zwart-wit was...
- Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';
- Dat er géén nieuwslezers, omroepsters of zelfs hele kinderkoren in je TV-toestel zitten, en dat die jou ook niet kunnen zien als je in de huiskamer staat...;
- Dat de muziek niet elke keer weer live gezongen wordt als je je radio aanzet;

- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )
- Dat OP 'openingspost' betekent (eentje zoals deze dus), de eerste reactie daarop een FiPo (First Post) heet, de tweede een SePo (Second Post) en ga zo maar door...

En natuurlijk zijn er dan ook nog woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn

Voor alle duidelijkheid: bovengenoemde dingen hoef je dus NIET MEER te vermelden.
Dat u dat maar ff weet.


Met dank aan Scootmobiel voor de OP.

-JD- zou jij de links kunnen toevoegen uit je vorige OP?
pi_70907903
doet er niet toe

[ Bericht 20% gewijzigd door plank_ op 12-07-2009 18:15:25 ]
  zondag 12 juli 2009 @ 18:11:37 #3
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70908070
Dat fokkers over het algemeen dom en lui zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_70908818
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:11 schreef Buschetta het volgende:
Dat fokkers over het algemeen dom en lui zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik een half uur mee bezig, terwijl het voor -JD- een kwestie van knippen plakken zou zijn
pi_70908827
Dat wanneer je in het donker in bed ligt op je rug het knagende gevoel in je rug GÉÉN wolf is die van onderaf door je matras heen probeert te komen om je op te eten.. Maar je eigen hartslag.

Serieus, ik was denk ik 22 ofzo voordat dat kwartje ineens viel (natuurlijk in de tussenliggende vijftien jaar domweg niet aan gedacht he) en toch achteraf nog een opluchting
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_70909113
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:38 schreef SadKingBilly het volgende:
Dat wanneer je in het donker in bed ligt op je rug het knagende gevoel in je rug GÉÉN wolf is die van onderaf door je matras heen probeert te komen om je op te eten.. Maar je eigen hartslag.

Serieus, ik was denk ik 22 ofzo voordat dat kwartje ineens viel (natuurlijk in de tussenliggende vijftien jaar domweg niet aan gedacht he) en toch achteraf nog een opluchting
wtf???? knagend gevoel in je rug? misschien moet je naar een doctor.
en was je pas 22 jaar toen je erachter kwam dat er geen beest onder je bed zat?
pi_70909152
Een paar weken terug vertelde iemand mij een raadsel.
Ze had een kwartje uit een potje gehaald en liet die vallen. Ze vroeg me: Welk spreekwoord beeld dit uit..
Ik snapte het eerst even niet maar toen bedacht ik me: Het moet vast het kwartje valt zijn Iedereen lachte, ik lachte maar mee maar snapte niet waarom het grappig was.. Vanochtend bedacht ik me dat het grappig was omdat het kwartje viel, toen ik me bedacht dat het het spreekwoord het kwartje valt was
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_70909164
TVP
pi_70910023
quote:
Op zondag 12 juli 2009 18:50 schreef Tanjaa het volgende:
Een paar weken terug vertelde iemand mij een raadsel.
Ze had een kwartje uit een potje gehaald en liet die vallen. Ze vroeg me: Welk spreekwoord beeld dit uit..
Ik snapte het eerst even niet maar toen bedacht ik me: Het moet vast het kwartje valt zijn Iedereen lachte, ik lachte maar mee maar snapte niet waarom het grappig was.. Vanochtend bedacht ik me dat het grappig was omdat het kwartje viel, toen ik me bedacht dat het het spreekwoord het kwartje valt was
Ze beeldde gewoon uit dat het kwartje viel, en toen je m door had viel bij jou het kwartje ook. Dat heeft volgens mij niet met tt of vt te maken
  zondag 12 juli 2009 @ 19:20:56 #10
222905 Tanjaa
Internet
pi_70910061
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:19 schreef Tommzzz het volgende:

[..]

Ze beeldde gewoon uit dat het kwartje viel, en toen je m door had viel bij jou het kwartje ook. Dat heeft volgens mij niet met tt of vt te maken
het gaat erom dat het een paar weken geleden gebeurd is en dat ik nu pas snap waarom het grappig is.
Het is grappig omdat je uitbeeld dat het kwartje valt en als je dan realiseert dat het kwartje valt, valt bij jou het kwartje..
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
pi_70919437
Even hier want ik zou niet weten waar ik dit anders kwijt kan ; ik werk met toeristen en er was serieus een ruim volwassen Amerikaan die vroeg of europese vrouwen net zo lang zwanger zijn als de vrouwen in Amerika.......... Na mijn antwoord heeft hij het na al die jaren eindelijk begrepen
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_70919545
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef milia het volgende:
Even hier want ik zou niet weten waar ik dit anders kwijt kan ; ik werk met toeristen en er was serieus een ruim volwassen Amerikaan die vroeg of europese vrouwen net zo lang zwanger zijn als de vrouwen in Amerika.......... Na mijn antwoord heeft hij het na al die jaren eindelijk begrepen
Omg wtf amerikanen.
I'm not a sinner.
  zondag 12 juli 2009 @ 23:59:16 #13
131668 welkominspace
verleden tijd
pi_70919798
dat docenten niet alles weten
niet meer
pi_70919919
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef milia het volgende:
Even hier want ik zou niet weten waar ik dit anders kwijt kan ; ik werk met toeristen en er was serieus een ruim volwassen Amerikaan die vroeg of europese vrouwen net zo lang zwanger zijn als de vrouwen in Amerika.......... Na mijn antwoord heeft hij het na al die jaren eindelijk begrepen
wtf, wat dacht HIJ dan?
pi_70926003
De filipijnse valkuil. Ooit ergens gelezen en me altijd afgevraagd hoe zo'n kuil er uit ziet en wat er zo bijzonder aan is. Tot ik net op Wikipedia lees: "De filipijnse valkuil is een uil..."
pi_70926829
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:01 schreef mien-moeke het volgende:
De filipijnse valkuil. Ooit ergens gelezen en me altijd afgevraagd hoe zo'n kuil er uit ziet en wat er zo bijzonder aan is. Tot ik net op Wikipedia lees: "De filipijnse valkuil is een uil..."

Ik las eerst ook val-kuil
  maandag 13 juli 2009 @ 10:43:21 #17
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70926967
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:37 schreef Caroline_88 het volgende:

[..]


Ik las eerst ook val-kuil
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_70927075
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook .
I'm not a sinner.
  maandag 13 juli 2009 @ 11:49:49 #19
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_70929003
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:01 schreef mien-moeke het volgende:
De filipijnse valkuil. Ooit ergens gelezen en me altijd afgevraagd hoe zo'n kuil er uit ziet en wat er zo bijzonder aan is. Tot ik net op Wikipedia lees: "De filipijnse valkuil is een uil..."
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:37 schreef Caroline_88 het volgende:

[..]


Ik las eerst ook val-kuil
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook .
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:46 schreef Plums het volgende:

[..]
Wij zijn waarschijnlijk ook de mensen die dachten/lazen... wtf is een banaan-vraag
pi_70930492
quote:
Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Timmor het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]

Wij zijn waarschijnlijk ook de mensen die dachten/lazen... wtf is een banaan-vraag
Daar moet ik je helaas in teleurstellen.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:48:24 #21
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_70930638
Afgelopen vrijdag op de zaak.

Paint it black op de radio. ik vroeg me af waar de tekst over ging. ik dacht altijd dat ze "When i see a raptor i want to paint it black" zongen. (raptor ). Vervolgens werd ik hard uitgelachen en dat het dus "red door" was.

Ik heb dit al mn leven lang een goed nummer gevonden en kom er dus na 25jaar achter dat ik al die tijd de tekst verkeerd mee gezongen hebt,
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  maandag 13 juli 2009 @ 13:44:21 #22
171697 pulletje
Ondertitel
pi_70932400
Mij was vroeger altijd wijs gemaakt dat ik zelf moest sturen in de bootjes van de Efteling..
ik moest achterin gaan zitten en als de boot naar rechts moest, moest ik hard met mijn kont naar links schuiven.
Heb dat echt 4 jaar volgehouden ofzo, totdat ik het per ongeluk een keer vergat en de boot toch naar rechts ging..
Signature
pi_70945551
quote:
Op maandag 13 juli 2009 10:43 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook .
quote:
Op maandag 13 juli 2009 12:43 schreef mien-moeke het volgende:

[..]

Daar moet ik je helaas in teleurstellen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 15:23:30 #24
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_70968815
quote:
Op zondag 12 juli 2009 23:49 schreef milia het volgende:
Even hier want ik zou niet weten waar ik dit anders kwijt kan ; ik werk met toeristen en er was serieus een ruim volwassen Amerikaan die vroeg of europese vrouwen net zo lang zwanger zijn als de vrouwen in Amerika.......... Na mijn antwoord heeft hij het na al die jaren eindelijk begrepen
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_70971581
ik kwam er pas een jaar geleden achter dat het wagon is , en niet bagon...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')