prima, dan wil ik je vanaf nu ook niet meer horenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ja enorm!Echt zielsgelukkig nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Wat een held is het toch hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
maar dankzij T-Killer werd mijn avond nog gered.
Echt een vet filmpje. Je kunt zeggen wat je wilt over Qlimax en de mensen die er heen gaan. Maar Q-Dance heeft z'n zaakjes echt goed voor elkaar bij dat feest. Met name knap hoe ze dat feest kunnen laten leven bij de liefhebbers uit het buitenland.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Bekijk nu net onderstaande video
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef T_Killer het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt over Qlimax en de mensen die er heen gaan.
Vind em niet veel aanquote:
Heeft hij toch al? I like your style (met die heaven sample) is ook van hem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:45 schreef haakon het volgende:
[..]
Dan mag Brennan Heart alvast een aantal aliassen vastleggen..
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heeft hij toch al? I like your style (met die heaven sample) is ook van hem.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.
quote:
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
http://partyflock.nl/party/191444:Indicator.html
Best prijzig voor wat je ervoor krijgt, al zeg ik het zelf ?
Idd kun je beter voor 20 euro naar Rebirth Festival gaan op dezelfde dag!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.
Vraag beantwoord ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:21 schreef Sethje het volgende:
[..]
Idd kun je beter voor 20 euro naar Rebirth Festival gaan op dezelfde dag!
http://vip.partyflock.nl/party/188796:Rebirth_Festival.html
Ik zou gratis komen draaien hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef -tape- het volgende:
[..]
30 euro voor een goede line-up met veel RAW-hardstyle? Wat hoop je dan te betalen voor zo'n feest, 15 euro? Tuurlijk het wordt steeds duurder maar die DJs komen ook niet voor de gratis een setje draaien.
Max enforcer - Goldquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
lang niet gepost en ik ga meteen wat van jullie vragen...
Door drukte (werk school enz) geen tijd meer om actief nieuwe nummers bij te houden en vinyls te downloaden. Zelfs niet echt op de hoogte van welke tracks ik echt vet vind, dat merk ik wel op de feesten zelf (opzich wel een leuke verassing vaak.)
Nu is een maat jarig, en die vraagt of ik net als 2 jaar terug op ene verjaardag een lekkere beukset wil neerzetten als afsluiter. Leuk!
Maar, welke nummers?!
Ideaal gezien zou het een beetje van melodieus "handjeklap" hardstyle naar raw hardstyle naar een paar hardcore knallers gaan.
Wie wil me helpen met een leuke tracklist die ongeveer 30 min tot een uur vult?
(L)
Ja oké andere feest is ook zeker goed, helemaal voor ¤20,-. Maar dat maakt die ¤30,- alsnog niet abnormaal hoog geprijsd if you ask me.quote:Vraag beantwoord ?
Bij de ingang ook 2 gratis pillen p.p.quote:Ik zou gratis komen draaien hoor
Die PI was niet de bedoeling Haakiequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef haakon het volgende:
[..]
Boeiend, het ging me erom dat hij gewoon op moet flikkeren met z'n kutmuziek van de laatste tijd.
Harry! Grote held! We riepen je nog na man.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
knip
(L)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Levitas het volgende:
Aah!! Dat laatste nummer (Begint rond 2:27) was echt 1 van de 2 lievelingsnummers toen ik klein was, haha. Weet alleen niet meer hoe het nummer heet ;O
Hangt er ook vanaf in hoeverre je met CD spelers om kan gaan. Als je meer na de climax kan mixen kun je er een paar extra doen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Door drukte (werk school enz) geen tijd meer om actief nieuwe nummers bij te houden en vinyls te downloaden. Zelfs niet echt op de hoogte van welke tracks ik echt vet vind, dat merk ik wel op de feesten zelf (opzich wel een leuke verassing vaak.)
Nu is een maat jarig, en die vraagt of ik net als 2 jaar terug op ene verjaardag een lekkere beukset wil neerzetten als afsluiter. Leuk!
Maar, welke nummers?!
Ideaal gezien zou het een beetje van melodieus "handjeklap" hardstyle naar raw hardstyle naar een paar hardcore knallers gaan.
(L)
Leuke hardcoreplaat is zoals genoemd idd Keep Going van Kasparov, melodieus maar wel knallenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Maar, welke nummers?!
(L)
harrie maat wanneer ga weer eens ergens de boel afbreken?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef HarryVanDeTap het volgende:
Maar, welke nummers?!
(L)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Plaat van de TT nu op http://onz-radio.nl/
Je was zelf niet zo heel lang geleden ook nog jarig, ofniet?quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Leuke hardcoreplaat is zoals genoemd idd Keep Going van Kasparov, melodieus maar wel knallen
Goeie afsluiter, tja:
?
?
Serieus? Nee echt niet man, doe dan deze:quote:
Ja ik.quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:23 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn broeder Quyxz nodigde mij uit om hier te gaan posten, ik zal is even gaan kijken.
Zijn er nog mensen van Hardtraxx hier?
Valt toch best mee?? 30E is niet supergoedkoop, maar de locatie is wel potienteel iets bijzonders.. Nu zeg ik niet dat dat met Rebirth niet zo is hoor... en ik wil ook niet beweren dat t nu erg goedkoop is... maar vind t wel meevallen...maar das misschien omdat ik de locatie ken.. en de acts zijn ook niet mis...en drinken is er nog nooit duur geweest...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef haakon het volgende:
welkomquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:23 schreef Nitrouz het volgende:
Mijn broeder Quyxz nodigde mij uit om hier te gaan posten, ik zal is even gaan kijken.
De sound slaat bij mij echt niet aan van hem. Allemaal zo chaotisch....quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja klinkt wel grappig allemaal, maar het gaat nu wel de verkeerde kant op met dit topic hè.![]()
Dan zal ik wel even melden dat Thera weer flink wat previews online aan het zetten is.
http://www.youtube.com/user/DjThera
OMG 7 uur? Wat een tijd ofniet voor rijles?quote:Op donderdag 13 januari 2011 09:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanochtend al om 7 uur rijles. Heb 't nog 1 uur zien worden vannacht. Werd er ook niet vrolijk van toen vanochtend m'n wekker gingNu ff op 't dooie gemakkie de nieuwe wyfyb luisteren die k gister heb opgenomen en straks maar weer druk produceren
Doe dan het origineel die is echt een miljoen keer beter, en als het origineel te soft is gewoon party animals - used & abused erin gooienquote:Op donderdag 13 januari 2011 00:15 schreef KenSmirnoff het volgende:
Herkenbaar voor iedereen en lekker even knoerhard nog uit je plaat gaan
Zo dat is beter, mijn excuus;)quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:23 schreef Levitas het volgende:
Aah!! Dat laatste nummer (Begint rond 2:27) was echt 1 van de 2 lievelingsnummers toen ik klein was, haha. Weet alleen niet meer hoe het nummer heet ;O
Haha, was kicke he op Loudnessquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Harry! Grote held! We riepen je nog na man.
Als ik nummers van nu ga noemen zal de helft wel promo zijn.. volg de releases totaal niet meer..
quote:Op donderdag 13 januari 2011 10:29 schreef haakon het volgende:
[..]
OMG 7 uur? Wat een tijd ofniet voor rijles?
Heb je zeker van te voren snel ff een WFYB op cd gebrand en aan je instructeur laten horen wat echte muziek is?
whehehehequote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
boom boom boom (ondersteunde die door tegen de deur aan te bonken)
ja, je hebt echt ff een goede beurt gemaaktquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Toen vertelde ik dat ik daar ook van hou, ook DJ ben en bezig ben die muziek te produceren... Moest ie lachen
ik neem aan dat je een dvd bedoelt? want een hele film zal iets teveel kostenquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:19 schreef -tape- het volgende:
Weet hier iemand of er een film komt van Qountdown? Partyflock laat me er niet in ofzo op dit moment. Heb ze daar wel zien lopen met camera's.
ik hoor het al..als je dit een beetje tactisch uitspeelt zou je dat zo maar een rijlesje of vijf kunnen schelen. Gewoon die instructeur gek maken met je muziek zodat ie je uit pure wanhoop eerder op laat gaan voor je examen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Bij de 1e les hadden we het ook o.a. over weggebruikers. Had ie het ook over die jonge bestuurders die keihard hun muziek aan hebben met alleen maar boom boom boom (ondersteunde die door tegen de deur aan te bonken)
Kwam ook afkeurend over... dus ben bang dat hij er geen grote fan van is
Toen vertelde ik dat ik daar ook van hou, ook DJ ben en bezig ben die muziek te produceren... Moest ie lachen
Vind hem verder ook nog wel goed te doenquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat begin, die vocal![]()
Zal vast gejat zijn, maar ach altijd leuk als het weer hergebruikt wordt
ik dig die sound van digital age welquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Van Tiga - You gonna want me is die vocal van ja. Desondanks sluit ik me volledig bij de mening van huig hierboven aan wat betreft digital agequote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Was een dik feestje, ja.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef HarryVanDeTap het volgende:
[..]
Haha, was kicke he op Loudnesswas wel aardig bezopen :p
@Sethje ja ik ga niet zo vaak meer, Arjen wel en de rest van m'n maten ook maar ik werk fulltime + school in de avond en nieuw huisje enzo. Dure tijden...
Ik heb sowieso een Intents kaart gehaald, en de festivals wil ik wel in stand houden als het kan. En loudness in de maassilo MOET ik ook heen.
@De rest
Thnx voor de tracklists! Ik ga is wat downloaden en kijken wat ik er van brouw.
in dat geval ga ik niet, ik herhaal: NIET, meedoen met de headhunterz bingoquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Jody Bernal gaat naar XQlusive
Haha oke ja dat is ook zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:09 schreef HarryVanDeTap het volgende:
@Sethje ja ik ga niet zo vaak meer, Arjen wel en de rest van m'n maten ook maar ik werk fulltime + school in de avond en nieuw huisje enzo. Dure tijden...
KAPO-O-O-O-OOOTquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alles en iedereen, helemaal kapot?
Fake! Daar valt de stroom niet uit !quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef -tape- het volgende:
Hier trouwens het New Year Eve showtje van Qountdown
Vond het wel sneu voor hem, hij mocht niet eens langer door..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Fake! Daar valt de stroom niet uit !
Jaydee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef haakon het volgende:
Ik heb een video gemaakt met een interview en kleine stukjes van feesten tussendoor, weet iemand een leuk melodieus hardstyle nummer wat ik eronder kan plakken ?
Hahaha ik wist het !quote:
de preview van Discorecord misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha ik wist het !
Al geprobeerd, maar vond em er niet zo goed bij passen, moest ook teveel knippen en plakken
Filmpje duurt bijna 1.30minuut, misschien een preview pakken ofzo..
Dit.quote:
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit.Die breaks zijn echt verschrikkelijk
Romantic Hardstylequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef NLS04 het volgende:
kwam toevallig dit trouwens net tegen:
Staan nog meer leuke dingen op zijn account. Vooral dat eerste filmpje van 9 minuten is nice
.quote:ELBURG - Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg is geschrokken van de verhuizing van het dancefestival Defqon 1 van Almere naar Biddinghuizen, in de buurgemeente Dronten.
De Lange vreest forse geluidsoverlast voor inwoners van het naburige dorp Doornspijk, dat bij Elburg hoort.
Dat meldde de gemeente donderdag. Het college van burgemeester en wethouders was van tevoren niet ingelicht door de buurgemeente.
Ook schrijft de burgemeester in een reactie dat Defqon 1 ''het type festival is dat gepaard gaat met veel geluidsoverlast en drugsgebruik. Liever zie ik dit soort festivals niet in deze omgeving plaatsvinden''.
De burgemeester laat de vergunning van het festival onderzoeken op mogelijkheden om de overlast te beperken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?
Kippenvelquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef NLS04 het volgende:
Househeads, recalled to life, electronic stereophonic?
kwam toevallig dit trouwens net tegen:
Staan nog meer leuke dingen op zijn account. Vooral dat eerste filmpje van 9 minuten is nice
best wel fijn nummerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
aanstellerij, dat is het!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef de_huig het volgende:
ik word echt droevig van dit berichtje:
[..]
.
geachte heer de lange, u bent een anus van de bovenste plank. ga maar dood.
(frans de lange ook echten ik maar denken dat dat de burgemeester van diemen zuid was)
Techno Prime, toen PP die draaiden op Defqon.1 werd ik ff helemaal gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef haakon het volgende:
om nog ff terug te komen op goede remixes, deze mag er ook zijn!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef de_huig het volgende:
ik word echt droevig van dit berichtje:
[..]
.
geachte heer de lange, u bent een anus van de bovenste plank. ga maar dood.
(frans de lange ook echten ik maar denken dat dat de burgemeester van diemen zuid was)
Vooroordelen over dancemuziek + christelijk gehalte van die gemeentequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan Defqon.1 nou meer geluidsoverlast geven dan Lowlands (wat 's nachts ook door gaat).
...quote:Burgemeester Frans de Lange vindt dat zijn burgers worden gedwongen gedurende enkele dagen en nachten verplicht mee te luisteren. "Dit past niet bij het landelijke karakter van de Noord-Veluwe."
Scherp hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Utca het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)il-geen-festival.ece
[..]
...Weet hij al meer?
ik ook :p dat gaat niemand overlevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie de overdosegevallen al binnenstromen bij de ehbo
Als ik heel eerlijk ben: liever niet...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef de_huig het volgende:
enkele dagen en nachten..stel je eens voor..de tering
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie de High Funk Overdosegevallen al binnenstromen bij de ehbo
Zoals al eerder: ORGANISEER GEWOON EEN NIEUW MEERDAAGS FESTIVAL!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben: liever niet...
1 dag heeft wel wat! Vooral ook omdat de mensen die niet normaal kunnen doen (drugs/drank) inderdaad op de 2e dag zwaar naar de klote zijn en alleen maar verder afglijden. Nu is het 's avonds al twijfelachtig.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoals al eerder: ORGANISEER GEWOON EEN NIEUW MEERDAAGS FESTIVAL!
Juist!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoals al eerder: ORGANISEER GEWOON EEN NIEUW MEERDAAGS FESTIVAL!
zo bedoel ik het ook ongeveer. lijkt me ook geen succes..2 dagen kan nog wel (zie the qontinent) maar nog meer..lijkt me nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben: liever niet...
1 dag heeft wel wat! Vooral ook omdat de mensen die niet normaal kunnen doen (drugs/drank) inderdaad op de 2e dag zwaar naar de klote zijn en alleen maar verder afglijden. Nu is het 's avonds al twijfelachtig.
Haha oke gaan we doenquote:
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Over The Qontinent van dit jaar is nog niks bekend hè? Ik wil er wel heen, dus hopelijk willen maten van mij dat ook.
Maar je moet niet op die camping gaan staan heb ik gehoord, want dat is kut? Hopelijk is er dan een of ander hotelletje in de buurt met een acceptabele vorm van vervoer richting het festivalterrein.
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.
Niet eens een after-party?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef T-Force het volgende:
3 dagenQontinent had ook pre-party
En OMG dat waren echt 3 topdagen! Niet normaal gewoon
Haha ja ik had een chick bij me die wel wilde rijden...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.
Deel die informatie even als het zo ver isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!
Als het maar 5 minuten is en je gaat met een taxi met 4 personen betaal je misschien 5 tot 10 euro per persoon, dat is echt ideaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja ik had een chick bij me die wel wilde rijden...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef haakon het volgende:
om nog ff terug te komen op goede remixes
GTP!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Om maar een paar kleine voorbeeldjes te geven
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)quote:
Wat ouder:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?
B2BW live edit op 12 februari.quote:DJZatox Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!![]()
Die kick is minder hard en meer Headhunterz-stijl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)
Haha is goed was gewoon via zon goedkoophotel.com site ofzo, je had er meerdere binnen 5-15 min rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Utca het volgende:
[..]
Deel die informatie even als het zo ver is
Ow niet eens op gelet. Kwam het toevallig tegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)
Ik als enig groot fan van dit nummer (Aangezien ik nog weet dat veel fokkers dit nummer niks vinden) kan ik maar 1 icon vinden die zegt wat ik denkquote:
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
wilde bijna op invoeren klikken, toen ik jouw post las; QFT!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenHet origineel is echt 10x beter als die remix
Ik kwam er ook pas van de week achterquote:Evil Activities
It seems many people don't know, but i have been producing and playing hardstyle AND hardcore for 11 years now.
I love both styles and need them both to stay creative. Imagine if You do 1 thing every day. You would get sick of it. So please dont say i've turned hardstyle cause i helped to create it
Deze heeft reverse bass all the way als ik de verhalen op harderstate moet geloven (zelf niet geluisterd)quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Heldenplaatquote:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenHet origineel is echt 10x beter als dan die remix
Die chick vanaf 3:20quote:
Dat is mijn remix nummer1, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aan![]()
en p.s je Nederlandse spelling valt me wat tegen![]()
![]()
en geen hardstyle maar wel 1 van de beste remixes ooit gemaakt:
Amenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat is mijn remix nummer1, geen twijfel over mogelijk.
Escapequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die chick vanaf 3:20
Gratis release van NC "Escape"
http://www4.zippyshare.com/v/74547942/file.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
decibelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo hehe, alweer een topictje terug dat ik heb gereageerdBedankt allemaal voor de positieve reactie, haha
Eh lessen... Doe maar 'n voorstel, als we bijv. voor DQ1 toch bij krulliewullie gaan zitten..
Ik heb er geen problemen mee in dat geval.
EscapeBAM BAM
NC remix heeft wat mij betreft ook wat meer in huis dan het origineel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aan![]()
en p.s je Nederlandse spelling valt me wat tegen![]()
![]()
en geen hardstyle maar wel 1 van de beste remixes ooit gemaakt:
momentsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
NC remix heeft wat mij betreft ook wat meer in huis dan het origineel.
Forgotten Hope remix... prachtig gewoon.
Laat je t daarom niet doorgaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Hoolii het volgende:
Het is dat de eindtijd super slecht uitkomt met openbaar vervoer anders was ik ook gegaan
Iig veel plezier
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Koepert het volgende:
Die Forgotten HopeNee echt...hoezo??? Remix is idd echt heilig.. En KYHU NC Remix is zeker een 'vollere' plaat dan origineel, dus ik ga met ons bartje mee..
Oh en sound of the Machine is ook DIK!
Haha dank u dank uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Set #1 van WYFYB staat op.. Ik vind hem Q-Dance/B2S feest-waardig!
Ja heb er nu een aantal gedownload (eigenlijk voor de vlucht naar huis), maar kon niet wachten met luisteren. Deel 1 staat nu nog steeds op en hij is echt heerlijk. Kan niet wachten om de volgende sets te luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha dank u dank uDeel 1 neem ik aan?
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Laat je t daarom niet doorgaan?
Nee.....echt??
Veel plezier ermee dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja heb er nu een aantal gedownload (eigenlijk voor de vlucht naar huis), maar kon niet wachten met luisteren. Deel 1 staat nu nog steeds op en hij is echt heerlijk. Kan niet wachten om de volgende sets te luisteren
Beste nummer van 2010quote:
Je hebt de edit-knop ook nog niet ontdekt zie ikquote:
Prioriteiten en gedachten verschillen natuurlijk, en ik ben de laatste die je daar om gaat bekritiseren... maar als ik een supervet feest heb, waar ik graag naartoe wil.. Rij ik wel, zonder drank en drugs dus... of ga ik ergens afteren, of duik ik de kroeg in, of een hotel, of fix een crash-plek bij iemand. of iig IETS.. Geen geld, of geen tijd, of geen zin vind ik meer valide redenen dan.. te lang wachten op de trein..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Hoolii het volgende:
[..]
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.
Is toch niet heel raar?
QFTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geen geld, of geen tijd, of geen zin vind ik meer valide redenen dan.. te lang wachten op de trein..
Voor mij ook! Heb er zin in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef benniesnugger het volgende:
Morgen eerste feestje voor dit jaar maar weer. Euphoria in Tilburg.
wordt laatste uurtje nog even kijken welke zaal we gaan staan. Of Ran-D of Josh & Wesh.
duik je daarna toch de Nacht inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Hoolii het volgende:
[..]
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.
Is toch niet heel raar?
Kom dr maar in met die slagroom!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
duik je daarna toch de Nacht in![]()
Then again... welke niet...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nieuwe WYFYB is ook weer heerlijk.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je hebt de edit-knop ook nog niet ontdekt zie ik
maar the machine
boh!quote:
quote:
ouderwets lage (standaard) BPMquote:
Gebruik hem dan ook eens.quote:
...in een zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Gebruik hem dan ook eens....
Stond gewoon op Substream album hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
Alphaverb - Over and over staat op 1gabba..
Nog nooit van gehoord
Beter dan de A² remix in elk gevalquote:
is die nieuw die ken ik nog nietquote:
Wat een leuken liedjequote:
mooien liedje helemaal super bedankt hequote:
Al die nieuwe mensen he; die hebben ook eens ome Willem gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit een pauper-reeks wordt, Ripper doe er eens wat aan!
Kunnen we niet een soort van sjaars-systeem invoeren, incl ontgroening enz?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Al die nieuwe mensen he; die hebben ook eens ome Willem gehoord.
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef Nitrouz het volgende:
Wat een leuke reacties, mag je hier alleen maar nieuwe nummers posten?
Of iets anders enigszins gerelateerd met Brennan Heartquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horen
Amen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of iets anders enigszins gerelateerd met Brennan Heart
Yellow Minute vergelijken met een nummer als Just As Easyquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horen
Ik vergelijk hem niet, ik zeg alleen dat we dat soort nummers hier veels te vaak zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Yellow Minute vergelijken met een nummer als Just As Easy
Yellow Minute is niet echt hun meest gewaardeerde plaat, als ik hier Attack Again zou plaatsen moest ik je gelijk geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem niet, ik zeg alleen dat we dat soort nummers hier veels te vaak zien.
De hoeveelheid zinloze/inhoudsloze posts en linkdumps/Youtubeposts is wel behoorlijk toegenomen idd..quote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit een pauper-reeks wordt, Ripper doe er eens wat aan!
Mijn welgemeende excuses... Maar ben blij dat we het eens zijn.. en idd, het gaat mij ook niet om het wel of niet leuk vinden van YM, maar het posten van 1link, en verder niks..quote:
Wat ik dan minder vind, is dat je de grap mistquote:Op zondag 16 januari 2011 20:58 schreef Koepert het volgende:
[..]
De hoeveelheid zinloze/inhoudsloze posts en linkdumps/Youtubeposts is wel behoorlijk toegenomen idd..
Even als voorbeeld die Yellow Minute (Dit is dus GEEN persoonlijke aanval oid!!) : het enige wat er bij staat, "leuk nummer" ... Klopt, heb je gelijk in... maar iets meer grond voor discussie of beschrijving van waarom t leuk is, is welkom.. Maar zoals ook eerder gezegd.. YM, Just as Easy, het zijn wel een beetje grijzer gedraaide platen dan andere platen die ook tof zijn.. wat niet weg neemt dat een discussie over waarom juist Just As Easy zo grijs gedraaid is best leuk kan zijn.. of waarom dj's soms 'covers' maken van platen..
quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Wat ik dan minder vind, is dat je de grap mist
Nitrouz is nieuw hier, hij post wat nummers, er word even jolig over gedaan en that's it.
Ik zal voortaan (ALS ik een nummer post) een betoog schrijven van minimaal 2 A4'tjes, goed?HAHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1gabba ligt er toch uit ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
Alphaverb - Over and over staat op 1gabba..
Nog nooit van gehoord
Nope hier niet.... Je weet dat t van .com naar .in is gegaan?quote:
Och het kost tijd denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze reeks is inderdaad best wel een kliekje...
Vorige keer poste ik ook iets, werd ik ook direct afgesnauwd
Aah kom op, het is FOK! manquote:
Dat kan, en mag ook, alleen met het verzoek om "uitleg" waarom je iets tof vind, zo vreemd is dat toch niet? Ik geef toe, sommige doen dat niet bepaald subtiel.. en nee ik hoef geen betoog van 2 kantjesquote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah kom op, het is FOK! man
Dan moet je gewoon overal wat kunnen posten zonder zulke reacties te krijgen.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef ElDani het volgende:
Euphoria gisteren was tof!
Waverider![]()
Zany![]()
![]()
Die set was zo bizar vet!
edit: Nog leuk je even gezien te hebben Seth! en ook T-Force weer eens!
En terecht!!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ran-D - Under Attack zorgde overigens voor een compleet gekkenhuis in 013![]()
Euphoria was zeker weer goed te doen. En Zany, wat ElDani al zegt, weer een superset. Als hij heel dit jaar zo blijft draaien als op Xxlerator (b2b met B-front) en nu op Euphoria, dan is hij nu al me held van dit jaarquote:Op zondag 16 januari 2011 22:24 schreef ElDani het volgende:
Euphoria gisteren was tof!
Waverider![]()
Zany![]()
![]()
Die set was zo bizar vet!
edit: Nog leuk je even gezien te hebben Seth! en ook T-Force weer eens!
Hier zijn nooit dat soort feestje "in de buurt"quote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef haakon het volgende:
25 februari weer leuk feestje hier in de buurt!
Line-up:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: Dualdriven
00:00 - 01:30: Psyko Punkz
01:30 - 03:00: Noisecontrollers
03:00 - 04:00: Titan
04:00 - 05:00: The Viper
00:00 - 00:00: MC: Villain
29 januari:quote:Op zondag 16 januari 2011 23:46 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Hier zijn nooit dat soort feestje "in de buurt"
kom laten we gwn lkkr hardstyle nummerns uitwisselen ik weet nog goeie vAN de headhunterz echt goeden vanhun is ook van het feest defcon onequote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah kom op, het is FOK! man
Dan moet je gewoon overal wat kunnen posten zonder zulke reacties te krijgen.
OMG OMG OMGquote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
kom laten we gwn lkkr hardstyle nummerns uitwisselen ik weet nog goeie vAN de headhunterz echt goeden vanhun is ook van het feest defcon onega ik dit jaar ook heen nouja dit is m hoop datje m nog nie kent greotjens he
Sjaakquote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
kom laten we gwn lkkr hardstyle nummerns uitwisselen ik weet nog goeie vAN de headhunterz echt goeden vanhun is ook van het feest defcon onega ik dit jaar ook heen nouja dit is m hoop datje m nog nie kent greotjens he
Ze zitten nu een beetje te zieken.... dat heb je door he?quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sjaak!
Wat maakt het uit als iemand een mainstream liedje post ?
Is dat een reden om direct zo te gaan katten ?
super vet tanx ik ga ook naar defcon ik laat speciaal een draken tattoo zettenquote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
OMGOMGOMGquote:Op maandag 17 januari 2011 12:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Om weer beetje niveau te houden hier... nieuwe wake you from your boredom staat op m'n site
01. Zemtec Bring Me Your Silence (Beholder & Max Enforcer Remix)
02. The Raiders Speaker Leader (Leader Mix)
03. Derb Derb
04. The Bison meets The Quakers I Got Tonight (Morpheus Remix)
05. The Beholder & Balistic Bigger, Better, Louder
06. Isaac On The Edge
07. DJ Stardust Braindance (Original Mix)
08. The Raiders Disk Warrior (Disk Mix)
09. Zero Vision Overdrive (Original Mix)
10. Donkey Rollers Sound Of The Beast (Zany Remix)
11. Outlaw Once Again
12. Speedwave Junior (First Switch Mix)
13. Julian DJ & Davide Sonar Go, Go, Go
14. Deepack The Prophecy
15. Donkey Rollers Motherfuck
16. Jones & Tommy V Technotic (Activator Remix)
17. Activator The Head Busser
18. Mauro Monaci This Is Stile Duro (Activator Remix)
quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
M.I. on fiyaaaaaaaaahEarly, lekker hoor
Senk joe!!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
OMGOMGOMG![]()
DownloaDENGDENGDENGDENG
Ik zie Radio Alarm nergens staan?quote:Op maandag 17 januari 2011 13:25 schreef T-Force het volgende:
M.I. on fiyaaaaaaaaahEarly, lekker hoor
ik denk dat dat iets te maken heeft met het keltische muziekje wat er in zit... verder geen verkeerd plaatje trouwens..quote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef zakmesje het volgende:
Waarom doet dit me denken aan riverdance?
Riverdance, als in ditquote:Op maandag 17 januari 2011 14:24 schreef zakmesje het volgende:
Waarom doet dit me denken aan riverdance?
Zeiken dat je reeks verpaupert en vervolgens zelf nog even door gaan met het posten van onzin, logisch toch. Idioot.quote:Op maandag 17 januari 2011 07:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
Yep in die vorm ja.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Riverdance, als in dit
of dit?
Welkom.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:13 schreef zakmesje het volgende:
[..]
Yep in die vorm ja.
btw ik ben ook nieuw hier ben al lange poos aan het lurken, en nu toch maar eens besloten te gaan posten.
Ligt eraan wat je allemaal wil weten hequote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welkom.. Tell us more about you&hardstyle
Euh, nee?quote:Op maandag 17 januari 2011 15:14 schreef Koepert het volgende:
[..]
Welkom.. Tell us more about you&hardstyle
En trouwens... Nitrouz, jij was toch (niet lullig bedoeld) n 'broertje van'? maar vertel ns meer.. of heb ik dat gemist?
Don't worry, geen pincodes of bedgeheimen... Welke dj's en tracks vind je goed, welke feesten heb je bezocht of wil je naartoe, wanneer begonnen met luisteren? etc etc.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:19 schreef zakmesje het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je allemaal wil weten he
K zie t al, door de post "mijn broeder QXUYZ " was alleen dat "broer" blijven hangen, vandaarquote:
Haha, nee ik noemde hem gewoon mijn "broeder"quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zie t al, door de post "mijn broeder QXUYZ " was alleen dat "broer" blijven hangen, vandaar![]()
Of was de nee vanwege t 'vertel eens meer ' ?
Een lekker jong plakje kaas kan ik wel waarderen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij is nit mijn broer.
Ik kwam hem tegen in een ander topic en daar postte hij wel dat hij de hardere hardstyle waardeert en niet de softe populaire shit.![]()
De melodie (zeker vanaf 2min oid) doet een beetje 'starkoo' aan (beetje zo'n bitte ein beat/skihut feel) kan niet goed uitleggen wát, maar iets eraan trekt me niet... Die kicks zijn echter wel zeer prettigquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
Zo'n inspiratieloos melodietje, word ik altijd een beetje depressief vanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
Wat vind je zo lekker aan die kicks? Klinkt nergens naar imoquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
tja ieders zn ding jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wat vind je zo lekker aan die kicks? Klinkt nergens naar imo![]()
Voor de rest beetje inspiratieloos nummer, softe melodie ook..
3/10
Ging mij om die kick dat ik het wel fijn vond klinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is mijn reactie nog steeds niet goed?
Intro was nog net een 5, de climax was verschrikkelijk slechtquote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die introkick wel nice hoor. Lekker agressief en dan die screech erdoorheen. Daar kan ik wel op doorstampen.Echt geen 3, maar eerder een dikke 7.5.
Melodie daarna is dan weer wel vrij blijo. En dan die gepitchde kick erbij die elke 4 beats verandert.Dat is niet echt mijn ding. Hier kan ik die 3 wel begrijpen.
Tenslotte hoor je de outro opbouwen en verwacht ik dat die lekkere introkick er weer inkomt, maar dan stopt het filmpje.
Lol ja, die chick heeft een metalen plaat, en als je dan met een slijpschijf erop jenkt, ontstaan er vonken. Oooohhquote:
Dit is niet mijn reeks...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zeiken dat je reeks verpaupert en vervolgens zelf nog even door gaan met het posten van onzin, logisch toch. Idioot.
Ja dat zie ik, maar mijn reactie was meer van WTF doet dat op een feest. Het bouwbedrijf zit om de hoek...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lol ja, die chick heeft een metalen plaat, en als je dan met een slijpschijf erop jenkt, ontstaan er vonken. OooohhRedelijk ongevaarlijk, zoals je ziet
Oja die was ook nog gedraaid inderdaad! Normaliter totaal niet mijn plaat, maar ik had toen wel zin om nog even de tent af te teren en die plaat lijkt me daar uitermate geschikt voor!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hulde voor het momentje "T-Force vs. El_Dani gaan snoeien op Psycho
" Wel een paar van die apen die stilstaan en het gek vonden dat mijn arm per ongelijk tegen zijn arm aankwam. Wat een drama ook weer
![]()
Ran-D - Under Attack zorgde overigens voor een compleet gekkenhuis in 013![]()
Eerste Euphoria, maar ooh oooh ooooh wat vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:43 schreef Beach het volgende:
Nieuwe Mind.Illusion WYFYBK had hem hier vanmiddag al neergezet Beach, maar evengoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |