Amenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat is mijn remix nummer1, geen twijfel over mogelijk.
Escapequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die chick vanaf 3:20
Gratis release van NC "Escape"
http://www4.zippyshare.com/v/74547942/file.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
decibelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo hehe, alweer een topictje terug dat ik heb gereageerdBedankt allemaal voor de positieve reactie, haha
Eh lessen... Doe maar 'n voorstel, als we bijv. voor DQ1 toch bij krulliewullie gaan zitten..
Ik heb er geen problemen mee in dat geval.
EscapeBAM BAM
NC remix heeft wat mij betreft ook wat meer in huis dan het origineel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aan![]()
en p.s je Nederlandse spelling valt me wat tegen![]()
![]()
en geen hardstyle maar wel 1 van de beste remixes ooit gemaakt:
momentsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
NC remix heeft wat mij betreft ook wat meer in huis dan het origineel.
Forgotten Hope remix... prachtig gewoon.
Laat je t daarom niet doorgaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Hoolii het volgende:
Het is dat de eindtijd super slecht uitkomt met openbaar vervoer anders was ik ook gegaan
Iig veel plezier
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Koepert het volgende:
Die Forgotten HopeNee echt...hoezo??? Remix is idd echt heilig.. En KYHU NC Remix is zeker een 'vollere' plaat dan origineel, dus ik ga met ons bartje mee..
Oh en sound of the Machine is ook DIK!
Haha dank u dank uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Set #1 van WYFYB staat op.. Ik vind hem Q-Dance/B2S feest-waardig!
Ja heb er nu een aantal gedownload (eigenlijk voor de vlucht naar huis), maar kon niet wachten met luisteren. Deel 1 staat nu nog steeds op en hij is echt heerlijk. Kan niet wachten om de volgende sets te luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha dank u dank uDeel 1 neem ik aan?
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Laat je t daarom niet doorgaan?
Nee.....echt??
Veel plezier ermee dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja heb er nu een aantal gedownload (eigenlijk voor de vlucht naar huis), maar kon niet wachten met luisteren. Deel 1 staat nu nog steeds op en hij is echt heerlijk. Kan niet wachten om de volgende sets te luisteren
Beste nummer van 2010quote:
Je hebt de edit-knop ook nog niet ontdekt zie ikquote:
Prioriteiten en gedachten verschillen natuurlijk, en ik ben de laatste die je daar om gaat bekritiseren... maar als ik een supervet feest heb, waar ik graag naartoe wil.. Rij ik wel, zonder drank en drugs dus... of ga ik ergens afteren, of duik ik de kroeg in, of een hotel, of fix een crash-plek bij iemand. of iig IETS.. Geen geld, of geen tijd, of geen zin vind ik meer valide redenen dan.. te lang wachten op de trein..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Hoolii het volgende:
[..]
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.
Is toch niet heel raar?
QFTquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Koepert het volgende:
[..]
Geen geld, of geen tijd, of geen zin vind ik meer valide redenen dan.. te lang wachten op de trein..
Voor mij ook! Heb er zin in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:23 schreef benniesnugger het volgende:
Morgen eerste feestje voor dit jaar maar weer. Euphoria in Tilburg.
wordt laatste uurtje nog even kijken welke zaal we gaan staan. Of Ran-D of Josh & Wesh.
duik je daarna toch de Nacht inquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Hoolii het volgende:
[..]
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.
Is toch niet heel raar?
Kom dr maar in met die slagroom!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:22 schreef benniesnugger het volgende:
[..]
duik je daarna toch de Nacht in![]()
Then again... welke niet...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
Nieuwe WYFYB is ook weer heerlijk.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Je hebt de edit-knop ook nog niet ontdekt zie ik
maar the machine
boh!quote:
quote:
ouderwets lage (standaard) BPMquote:
Gebruik hem dan ook eens.quote:
...in een zin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Gebruik hem dan ook eens....
Stond gewoon op Substream album hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:40 schreef haakon het volgende:
Alphaverb - Over and over staat op 1gabba..
Nog nooit van gehoord
Beter dan de A² remix in elk gevalquote:
is die nieuw die ken ik nog nietquote:
Wat een leuken liedjequote:
mooien liedje helemaal super bedankt hequote:
Al die nieuwe mensen he; die hebben ook eens ome Willem gehoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:47 schreef eQuaL het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat dit een pauper-reeks wordt, Ripper doe er eens wat aan!
Kunnen we niet een soort van sjaars-systeem invoeren, incl ontgroening enz?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Al die nieuwe mensen he; die hebben ook eens ome Willem gehoord.
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horenquote:Op zondag 16 januari 2011 18:53 schreef Nitrouz het volgende:
Wat een leuke reacties, mag je hier alleen maar nieuwe nummers posten?
Of iets anders enigszins gerelateerd met Brennan Heartquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horen
Amen.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of iets anders enigszins gerelateerd met Brennan Heart
Yellow Minute vergelijken met een nummer als Just As Easyquote:Op zondag 16 januari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, maar iedereen heeft die plaatjes hier al veels te vaak gehoord, we willen hier ook geen Just as easy meer horen
Ik vergelijk hem niet, ik zeg alleen dat we dat soort nummers hier veels te vaak zien.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:59 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Yellow Minute vergelijken met een nummer als Just As Easy
Yellow Minute is niet echt hun meest gewaardeerde plaat, als ik hier Attack Again zou plaatsen moest ik je gelijk geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:01 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik vergelijk hem niet, ik zeg alleen dat we dat soort nummers hier veels te vaak zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |