quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.
Niet eens een after-party?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef T-Force het volgende:
3 dagenQontinent had ook pre-party
En OMG dat waren echt 3 topdagen! Niet normaal gewoon
Haha ja ik had een chick bij me die wel wilde rijden...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.
Deel die informatie even als het zo ver isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!
Als het maar 5 minuten is en je gaat met een taxi met 4 personen betaal je misschien 5 tot 10 euro per persoon, dat is echt ideaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja ik had een chick bij me die wel wilde rijden...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef haakon het volgende:
om nog ff terug te komen op goede remixes
GTP!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Om maar een paar kleine voorbeeldjes te geven
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)quote:
Wat ouder:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?
B2BW live edit op 12 februari.quote:DJZatox Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!![]()
Die kick is minder hard en meer Headhunterz-stijl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)
Haha is goed was gewoon via zon goedkoophotel.com site ofzo, je had er meerdere binnen 5-15 min rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Utca het volgende:
[..]
Deel die informatie even als het zo ver is
Ow niet eens op gelet. Kwam het toevallig tegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)
Ik als enig groot fan van dit nummer (Aangezien ik nog weet dat veel fokkers dit nummer niks vinden) kan ik maar 1 icon vinden die zegt wat ik denkquote:
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
wilde bijna op invoeren klikken, toen ik jouw post las; QFT!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenHet origineel is echt 10x beter als die remix
Ik kwam er ook pas van de week achterquote:Evil Activities
It seems many people don't know, but i have been producing and playing hardstyle AND hardcore for 11 years now.
I love both styles and need them both to stay creative. Imagine if You do 1 thing every day. You would get sick of it. So please dont say i've turned hardstyle cause i helped to create it
Deze heeft reverse bass all the way als ik de verhalen op harderstate moet geloven (zelf niet geluisterd)quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Heldenplaatquote:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenHet origineel is echt 10x beter als dan die remix
Die chick vanaf 3:20quote:
Dat is mijn remix nummer1, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aan![]()
en p.s je Nederlandse spelling valt me wat tegen![]()
![]()
en geen hardstyle maar wel 1 van de beste remixes ooit gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |