Amenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef haakon het volgende:
[..]
Dat is mijn remix nummer1, geen twijfel over mogelijk.
Escapequote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die chick vanaf 3:20
Gratis release van NC "Escape"
http://www4.zippyshare.com/v/74547942/file.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
decibelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Zo hehe, alweer een topictje terug dat ik heb gereageerdBedankt allemaal voor de positieve reactie, haha
Eh lessen... Doe maar 'n voorstel, als we bijv. voor DQ1 toch bij krulliewullie gaan zitten..
Ik heb er geen problemen mee in dat geval.
EscapeBAM BAM
NC remix heeft wat mij betreft ook wat meer in huis dan het origineel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aan![]()
en p.s je Nederlandse spelling valt me wat tegen![]()
![]()
en geen hardstyle maar wel 1 van de beste remixes ooit gemaakt:
momentsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef 16meter het volgende:
[..]
NC remix heeft wat mij betreft ook wat meer in huis dan het origineel.
Forgotten Hope remix... prachtig gewoon.
Laat je t daarom niet doorgaan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef Hoolii het volgende:
Het is dat de eindtijd super slecht uitkomt met openbaar vervoer anders was ik ook gegaan
Iig veel plezier
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:11 schreef Koepert het volgende:
Die Forgotten HopeNee echt...hoezo??? Remix is idd echt heilig.. En KYHU NC Remix is zeker een 'vollere' plaat dan origineel, dus ik ga met ons bartje mee..
Oh en sound of the Machine is ook DIK!
Haha dank u dank uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef Levitas het volgende:
Set #1 van WYFYB staat op.. Ik vind hem Q-Dance/B2S feest-waardig!
Ja heb er nu een aantal gedownload (eigenlijk voor de vlucht naar huis), maar kon niet wachten met luisteren. Deel 1 staat nu nog steeds op en hij is echt heerlijk. Kan niet wachten om de volgende sets te luisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haha dank u dank uDeel 1 neem ik aan?
uhm ja? 4 uur eindigt het feest en het is of 3 uur wachten op de eerste trein richting Den Haag of het feest eerder verlaten.. Nou dat zijn dus 2 redenen om er voor te kiezen om niet te gaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
[..]
Laat je t daarom niet doorgaan?
Nee.....echt??
Veel plezier ermee dan maarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ja heb er nu een aantal gedownload (eigenlijk voor de vlucht naar huis), maar kon niet wachten met luisteren. Deel 1 staat nu nog steeds op en hij is echt heerlijk. Kan niet wachten om de volgende sets te luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |