KAPO-O-O-O-OOOTquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Alles en iedereen, helemaal kapot?
Fake! Daar valt de stroom niet uit !quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:15 schreef -tape- het volgende:
Hier trouwens het New Year Eve showtje van Qountdown
Vond het wel sneu voor hem, hij mocht niet eens langer door..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef haakon het volgende:
[..]
Fake! Daar valt de stroom niet uit !
Jaydee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:11 schreef haakon het volgende:
Ik heb een video gemaakt met een interview en kleine stukjes van feesten tussendoor, weet iemand een leuk melodieus hardstyle nummer wat ik eronder kan plakken ?
Hahaha ik wist het !quote:
de preview van Discorecord misschien?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Hahaha ik wist het !
Al geprobeerd, maar vond em er niet zo goed bij passen, moest ook teveel knippen en plakken
Filmpje duurt bijna 1.30minuut, misschien een preview pakken ofzo..
Dit.quote:
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:37 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dit.Die breaks zijn echt verschrikkelijk
Romantic Hardstylequote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef NLS04 het volgende:
kwam toevallig dit trouwens net tegen:
Staan nog meer leuke dingen op zijn account. Vooral dat eerste filmpje van 9 minuten is nice
.quote:ELBURG - Burgemeester Frans de Lange van de gemeente Elburg is geschrokken van de verhuizing van het dancefestival Defqon 1 van Almere naar Biddinghuizen, in de buurgemeente Dronten.
De Lange vreest forse geluidsoverlast voor inwoners van het naburige dorp Doornspijk, dat bij Elburg hoort.
Dat meldde de gemeente donderdag. Het college van burgemeester en wethouders was van tevoren niet ingelicht door de buurgemeente.
Ook schrijft de burgemeester in een reactie dat Defqon 1 ''het type festival is dat gepaard gaat met veel geluidsoverlast en drugsgebruik. Liever zie ik dit soort festivals niet in deze omgeving plaatsvinden''.
De burgemeester laat de vergunning van het festival onderzoeken op mogelijkheden om de overlast te beperken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?
Kippenvelquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:20 schreef NLS04 het volgende:
Househeads, recalled to life, electronic stereophonic?
kwam toevallig dit trouwens net tegen:
Staan nog meer leuke dingen op zijn account. Vooral dat eerste filmpje van 9 minuten is nice
best wel fijn nummerquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat begin, die vocal![]()
Zal vast gejat zijn, maar ach altijd leuk als het weer hergebruikt wordt
aanstellerij, dat is het!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef de_huig het volgende:
ik word echt droevig van dit berichtje:
[..]
.
geachte heer de lange, u bent een anus van de bovenste plank. ga maar dood.
(frans de lange ook echten ik maar denken dat dat de burgemeester van diemen zuid was)
Techno Prime, toen PP die draaiden op Defqon.1 werd ik ff helemaal gekquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef haakon het volgende:
om nog ff terug te komen op goede remixes, deze mag er ook zijn!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:09 schreef de_huig het volgende:
ik word echt droevig van dit berichtje:
[..]
.
geachte heer de lange, u bent een anus van de bovenste plank. ga maar dood.
(frans de lange ook echten ik maar denken dat dat de burgemeester van diemen zuid was)
Vooroordelen over dancemuziek + christelijk gehalte van die gemeentequote:Op donderdag 13 januari 2011 19:07 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Hoe kan Defqon.1 nou meer geluidsoverlast geven dan Lowlands (wat 's nachts ook door gaat).
...quote:Burgemeester Frans de Lange vindt dat zijn burgers worden gedwongen gedurende enkele dagen en nachten verplicht mee te luisteren. "Dit past niet bij het landelijke karakter van de Noord-Veluwe."
Scherp hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:35 schreef Utca het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)il-geen-festival.ece
[..]
...Weet hij al meer?
ik ook :p dat gaat niemand overlevenquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie de overdosegevallen al binnenstromen bij de ehbo
Als ik heel eerlijk ben: liever niet...quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:05 schreef de_huig het volgende:
enkele dagen en nachten..stel je eens voor..de tering
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zie de High Funk Overdosegevallen al binnenstromen bij de ehbo
Zoals al eerder: ORGANISEER GEWOON EEN NIEUW MEERDAAGS FESTIVAL!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben: liever niet...
1 dag heeft wel wat! Vooral ook omdat de mensen die niet normaal kunnen doen (drugs/drank) inderdaad op de 2e dag zwaar naar de klote zijn en alleen maar verder afglijden. Nu is het 's avonds al twijfelachtig.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoals al eerder: ORGANISEER GEWOON EEN NIEUW MEERDAAGS FESTIVAL!
Juist!quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef haakon het volgende:
[..]
Zoals al eerder: ORGANISEER GEWOON EEN NIEUW MEERDAAGS FESTIVAL!
zo bedoel ik het ook ongeveer. lijkt me ook geen succes..2 dagen kan nog wel (zie the qontinent) maar nog meer..lijkt me nietquote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben: liever niet...
1 dag heeft wel wat! Vooral ook omdat de mensen die niet normaal kunnen doen (drugs/drank) inderdaad op de 2e dag zwaar naar de klote zijn en alleen maar verder afglijden. Nu is het 's avonds al twijfelachtig.
Haha oke gaan we doenquote:
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:12 schreef Quyxz_ het volgende:
Over The Qontinent van dit jaar is nog niks bekend hè? Ik wil er wel heen, dus hopelijk willen maten van mij dat ook.
Maar je moet niet op die camping gaan staan heb ik gehoord, want dat is kut? Hopelijk is er dan een of ander hotelletje in de buurt met een acceptabele vorm van vervoer richting het festivalterrein.
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!
quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.
Niet eens een after-party?quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef T-Force het volgende:
3 dagenQontinent had ook pre-party
En OMG dat waren echt 3 topdagen! Niet normaal gewoon
Haha ja ik had een chick bij me die wel wilde rijden...quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:14 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klinkt ideaal, maar dan moet je wel een auto en vooral elke dag een bob hebben.
Deel die informatie even als het zo ver isquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zolang het niet regent is de camping wel te doen maar ik had een hotel voor 20 euro per nacht op 5 min rijden en dat was helemaal ideaal!
Als het maar 5 minuten is en je gaat met een taxi met 4 personen betaal je misschien 5 tot 10 euro per persoon, dat is echt ideaal!quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:23 schreef Sethje het volgende:
[..]
Haha ja ik had een chick bij me die wel wilde rijden...
quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef haakon het volgende:
om nog ff terug te komen op goede remixes
GTP!quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Om maar een paar kleine voorbeeldjes te geven
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)quote:
Wat ouder:quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Noem eens wat dingen die je wel lekker vindt dan?
B2BW live edit op 12 februari.quote:DJZatox Its time to sleep for me, we are working on the live for the hardbass! BORN To BE WILDDDDD !! Good night friends!!![]()
Die kick is minder hard en meer Headhunterz-stijl.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)
Haha is goed was gewoon via zon goedkoophotel.com site ofzo, je had er meerdere binnen 5-15 min rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:24 schreef Utca het volgende:
[..]
Deel die informatie even als het zo ver is
Ow niet eens op gelet. Kwam het toevallig tegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Wat is het verschil met het origineel? (Zonder die nu te luisteren kan ik serieus geen verschil horen)
Ik als enig groot fan van dit nummer (Aangezien ik nog weet dat veel fokkers dit nummer niks vinden) kan ik maar 1 icon vinden die zegt wat ik denkquote:
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
wilde bijna op invoeren klikken, toen ik jouw post las; QFT!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenHet origineel is echt 10x beter als die remix
Ik kwam er ook pas van de week achterquote:Evil Activities
It seems many people don't know, but i have been producing and playing hardstyle AND hardcore for 11 years now.
I love both styles and need them both to stay creative. Imagine if You do 1 thing every day. You would get sick of it. So please dont say i've turned hardstyle cause i helped to create it
Deze heeft reverse bass all the way als ik de verhalen op harderstate moet geloven (zelf niet geluisterd)quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:53 schreef mstx het volgende:
[..]
Heldenplaatquote:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 08:59 schreef T-Force het volgende:
[..]
Maar Bartmannetje toch....dit valt me toch een beetje van je tegenHet origineel is echt 10x beter als dan die remix
Die chick vanaf 3:20quote:
Dat is mijn remix nummer1, geen twijfel over mogelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
Origineel is ook lekker, maar deze remix heb ik betere herinneringen aan![]()
en p.s je Nederlandse spelling valt me wat tegen![]()
![]()
en geen hardstyle maar wel 1 van de beste remixes ooit gemaakt:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |