Haha, nee ik noemde hem gewoon mijn "broeder"quote:Op maandag 17 januari 2011 15:23 schreef Koepert het volgende:
[..]
K zie t al, door de post "mijn broeder QXUYZ " was alleen dat "broer" blijven hangen, vandaar![]()
Of was de nee vanwege t 'vertel eens meer ' ?
Een lekker jong plakje kaas kan ik wel waarderen hoor.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Hij is nit mijn broer.
Ik kwam hem tegen in een ander topic en daar postte hij wel dat hij de hardere hardstyle waardeert en niet de softe populaire shit.![]()
De melodie (zeker vanaf 2min oid) doet een beetje 'starkoo' aan (beetje zo'n bitte ein beat/skihut feel) kan niet goed uitleggen wát, maar iets eraan trekt me niet... Die kicks zijn echter wel zeer prettigquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
Zo'n inspiratieloos melodietje, word ik altijd een beetje depressief vanquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
Wat vind je zo lekker aan die kicks? Klinkt nergens naar imoquote:Op maandag 17 januari 2011 15:48 schreef zakmesje het volgende:
Deze al voorbij gekomen?
goed te doen.. die kicks
tja ieders zn ding jwz.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wat vind je zo lekker aan die kicks? Klinkt nergens naar imo![]()
Voor de rest beetje inspiratieloos nummer, softe melodie ook..
3/10
Ging mij om die kick dat ik het wel fijn vond klinken.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Is mijn reactie nog steeds niet goed?
Intro was nog net een 5, de climax was verschrikkelijk slechtquote:Op maandag 17 januari 2011 16:17 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik vind die introkick wel nice hoor. Lekker agressief en dan die screech erdoorheen. Daar kan ik wel op doorstampen.Echt geen 3, maar eerder een dikke 7.5.
Melodie daarna is dan weer wel vrij blijo. En dan die gepitchde kick erbij die elke 4 beats verandert.Dat is niet echt mijn ding. Hier kan ik die 3 wel begrijpen.
Tenslotte hoor je de outro opbouwen en verwacht ik dat die lekkere introkick er weer inkomt, maar dan stopt het filmpje.
Lol ja, die chick heeft een metalen plaat, en als je dan met een slijpschijf erop jenkt, ontstaan er vonken. Oooohhquote:
Dit is niet mijn reeks...quote:Op maandag 17 januari 2011 15:04 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Zeiken dat je reeks verpaupert en vervolgens zelf nog even door gaan met het posten van onzin, logisch toch. Idioot.
Ja dat zie ik, maar mijn reactie was meer van WTF doet dat op een feest. Het bouwbedrijf zit om de hoek...quote:Op maandag 17 januari 2011 16:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Lol ja, die chick heeft een metalen plaat, en als je dan met een slijpschijf erop jenkt, ontstaan er vonken. OooohhRedelijk ongevaarlijk, zoals je ziet
Oja die was ook nog gedraaid inderdaad! Normaliter totaal niet mijn plaat, maar ik had toen wel zin om nog even de tent af te teren en die plaat lijkt me daar uitermate geschikt voor!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:24 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hulde voor het momentje "T-Force vs. El_Dani gaan snoeien op Psycho
" Wel een paar van die apen die stilstaan en het gek vonden dat mijn arm per ongelijk tegen zijn arm aankwam. Wat een drama ook weer
![]()
Ran-D - Under Attack zorgde overigens voor een compleet gekkenhuis in 013![]()
Eerste Euphoria, maar ooh oooh ooooh wat vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |