quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:42 schreef Muizenbeest het volgende:
net een pakketje binnen is alles te grootmisschien handig voor na de kerst
Mijn pakket moest eigenlijk ook pas de 27e komen. Gelukkig heeft mijn moeder een maat groter en heb ik een leuk kerstcadeauquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijne gaat niet meer goedkomen voor Kerst.
Staat sinds gisteren op 'voorgemeld'..
Ik hoop dat t maandag binnenkomt, heb ik met oud&nieuw toch nog iets nieuws ! (als t past)
Nope, twee codes gebruikt en gelijktijdig besteld. Maar alles staat nog steeds in behandeling. Nuja, zolang ik het dan maar voor oud & nieuw binnen heb.quote:Op vrijdag 24 december 2010 15:16 schreef alors het volgende:
Heb je niet met codes geklooid of niet alles op tijd besteld? Ze zijn momenteel enorm rap met in behandeling nemen.
Ik heb ze helemaal niet in de sale gezienquote:Op vrijdag 24 december 2010 17:41 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt alors dat je zei dat de zwarte leren laarzen uit mijn bestelling nu in de Sale waren! Ik heb H&M meteen een mailtje gestuurd, dan veranderen ze dat wel voor me toch?
Zou wel heel chill zijn, als mijn kortingscodes (25 % etc) dan nog steeds mogen heb ik de laarzen en een muts en een sjaal voor 46 incl.
's Morgens is the key!quote:Op vrijdag 24 december 2010 21:59 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik heb ze helemaal niet in de sale gezien
Ja meestal welquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
Krijgen die artikelen die in de sale zijn een nieuw artikelnummer? Want ik krijg nu bij het invullen van het nummer van de zwarte laarzen gewoon het artikel voor de normale prijs.
Nee, wel in de Noorse webshopquote:Op zaterdag 25 december 2010 00:20 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je die trouwens ook in de sale gezien alors?
Ja maar de sale is dan toch niet bijgevuld? Dat heb ik iig nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik kon rond 1 uur alles weer bestellen, hoor.
Oh, daar heb ik niet naar gekeken. Ik keek alleen naar de 'normale' artikelen, haha. De schoenen van 13,5 cm en dat rode jurkje.quote:Op zaterdag 25 december 2010 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar de sale is dan toch niet bijgevuld? Dat heb ik iig nog nooit gezien.
Ja die zijn er nog wel, maar ze zijn wel snel wegquote:Op zondag 26 december 2010 11:15 schreef Ooi86 het volgende:
Alweer een nieuw topic, deze gaat echt elke keer zo hard
Vraagje: staan er 's ochtends vroeg nog nepbontjasjes in de sale?
ik wacht ook al weken op nieuwe artikelenquote:Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef alors het volgende:
Aaah ik vind dit echt gemeen, ik ga nu ook lekker niks meer bestellen totdat die sale terug is en de nieuwe artikelen er weer zijn.
Die zwarte en beige suede laarzen stonden daar voor 49 euro inDie korte leren enkellaarsjes waren ook 49... En nog allemaal dingen die nu niet in de sale staan stonden er in
zelfde bij mijquote:Op maandag 27 december 2010 13:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mijn bestelling staat al sinds de 23e in sortering
Ik hoopte het vandaag of morgen toch in huis te hebben
Ja inderdaad, dat kan nu niet meer..quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
zelfde bij mij
beetje flauw, laat het dan gewoon staan, kan ik nog verder shoppen
Ja, dat neem ik me iedere keer voor en dan val ik weer in slaap.quote:
Oh.quote:Op maandag 27 december 2010 15:13 schreef SacreCoeur het volgende:
Yeah nieuwe spullen yeah!
Bij R'dam alexander hebben ze echt geen drol.
Holy .... Bij mij ook alleen maar voorgemeldquote:Op maandag 27 december 2010 14:12 schreef Marrije het volgende:
Oh in sortering, nee, nog niet eens![]()
Zending is alleen nog maar voorgemeld
Kijk die modellen maar eens als een gek ronddraaien.quote:
Hahah zo herkenbaar!! Ik dacht ook, WOWOWOW wat is ze aan het doen?!quote:Op maandag 27 december 2010 16:22 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Kijk die modellen maar eens als een gek ronddraaien.![]()
Stop.
STOP!
Edit: voor mij zit er niks leuks bij in de lentecollectie..
Style in motion Dance & Yogalijkt me heel comfortabel!!
Oooh die dingen heb ik helemaal niet gezien, heb alleen nog maar gekeken bij de campagnesquote:Op maandag 27 december 2010 16:49 schreef Joell het volgende:
Ik wil dat beatles shirt & die zwarte korte short met print & blazer & blauw jurkje met stippen & baseballjasje & ga zo maar door
Mooi dat ik weer heb gemaild naar de H&M van 'goh vanmorgen waren ze 49,95'quote:Op maandag 27 december 2010 11:36 schreef alors het volgende:
Aaah ik vind dit echt gemeen, ik ga nu ook lekker niks meer bestellen totdat die sale terug is en de nieuwe artikelen er weer zijn.
Die zwarte en beige suede laarzen stonden daar voor 49 euro inDie korte leren enkellaarsjes waren ook 49... En nog allemaal dingen die nu niet in de sale staan stonden er in
half 6quote:Op maandag 27 december 2010 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga morgen echt vroeg opstaan voor de suede laarzen. Wat is een goede tijd?
Jaquote:Op maandag 27 december 2010 19:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Errrr.
Die enkellaarsjes zijn ook echt tof hè BT!
die lange bedoel je toch? Zal foto's makenquote:Op maandag 27 december 2010 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Muizenbeest, kan je laten weten hoe die zwarte broek zit?
Ja,quote:Op maandag 27 december 2010 19:57 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
die lange bedoel je toch? Zal foto's maken
Die hierboven!quote:Op maandag 27 december 2010 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jatenminste, bedoel je die hierboven of die in de sale? Vind ze allebei gaaf
alleen ben bang dat die uit de sale nogal puntig zijn..
Volgens mij wel.. alleen heb ik het niet geprobeerd met meer artikelen. Nu zegt ie dat ik voor min. 19,- moet bestellen. Ik probeerde het alleen even voor je uit, maar hij lijkt geen probleem te geven?quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef alors het volgende:
Kunnen jullie van 5 euro jurkje trouwens wel bestellen? Bij mij verdwijnt ie na de eerste stap
Hij lijkt het gewoon te doen.quote:Op maandag 27 december 2010 21:34 schreef alors het volgende:
Kunnen jullie van 5 euro jurkje trouwens wel bestellen? Bij mij verdwijnt ie na de eerste stap
Haha idd! Vond ik ook al zo vreemd.quote:Op maandag 27 december 2010 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Nieuwe dingen zijn leuk! Maar zie niks meer van de oude collecties erop staan. ;/
Priiiimaquote:Beste blabla,
Bedankt voor je email.
De bestelling van de leren laarzen zwart zul je in de loop
van deze week ontvangen. Hierbij zit dan een factuur voor het gehele bedrag
¤76,05. Hiervan mag jezelf een bedrag van ¤25,25 afhalen.
Het totale factuurbedrag wordt nu ¤50,80.
Anyone?quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef tijdrenner het volgende:
Hoe zit het met terugsturen en kortingscodes? 25% op het duurste artikel gehad, maar dat artikel stuur ik terug. Mag ik dan de 25% van het op een na duurste artikel aftrekken?
Als T&T aangeeft 'zending gesorteerd in sorteercentrum' kan je het de volg. dag verwachten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef kikoooooo het volgende:
Als er op de H&M site staat: Zending is onderweg en Track & Trace geeft nog aan 'zending is voorgemeld' , kan ik het dan morgen verwachten of?
Ja snap ik, maar wanneer de H&M site aangeeft dat de zending onderweg is, zou het dan kunnen dat het vandaag 'op de post gaat?'quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als T&T aangeeft 'zending gesorteerd in sorteercentrum' kan je het de volg. dag verwachten.
Nee, niet per se. Soms staan ze wel een week op voorgemeld. Zodra er überhaupt iets is gebeurd met je zending zegt H&M al 'zending is onderweg.' T&T is dus betrouwbaarder. Dus blijven kijken of er vandaag nog 'zending gesorteerd in sort.centrum' bijkomt: dan pas gaat ie echt 'op de post' en heb je 'm de volgende dag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wanneer de H&M site aangeeft dat de zending onderweg is, zou het dan kunnen dat het vandaag 'op de post gaat?'
Heb het naar mijn werk laten sturen, maar morgen is de laatste werkdag, vandaar
quote:21.12.2010:
Zending is voorgemeld
echt funest voor als je nog verder wilt shoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Ah joh, bij mij nemen ze het tegenwoordig nog dezelfde dag in behandeling en dan staat het ook een week op voorgemeld..
[..]
gewoon iets erbij pleuren met late levertijd en het op 'alles in één keer' zetten. Vind je het klaar om te verzenden dan zet je hem weer naar voren toe door het op te splitsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
echt funest voor als je nog verder wilt shoppen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon iets erbij pleuren met late levertijd en het op 'alles in één keer' zetten. Vind je het klaar om te verzenden dan zet je hem weer naar voren toe door het op te splitsen
die zwarte stonden er iig twee keer op, voor 50 en 60quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillmaar ze waren nu 60 of 50?
kwart voor 6 ongeveer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Die onderste tops zitten lekker man! ik heb de gestreepte versie.
Hoe vroeg was je online?
Ga ik morgen ook eens kijken.
49 bij mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillmaar ze waren nu 60 of 50?
Dan kan ik net zo goed wakker blijvenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed wakker blijven
Jurkje met rits is trouwens ook heel tof! had ik nog niet eerder gezien (niet opgevallen ofzo)
Kom dan blijven we samen opquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef Joell het volgende:
Ik ga proberen heel de nacht op te blijven voor leuke spullies
nee, niet in de online shop iig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Hebben ze dat witte jurkje met die rits aan de voorkant ook nog in andere kleuren?
rond half 6/6 denk ik dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Marrije het volgende:
Ja, hoe zit het nou precies? Wordt er nou om 00.00 bijgevuld of om 6 uur?
Jammerquote:
28.12.2010:quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wanneer de H&M site aangeeft dat de zending onderweg is, zou het dan kunnen dat het vandaag 'op de post gaat?'
Gister gaf de site van H&M nog een andere melding volgens mij.
Heb het naar mijn werk laten sturen, maar morgen is de laatste werkdag, vandaar
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
28.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
quote:23.12.2010:
Zending is voorgemeld
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
28.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Staat een rode bikini eigenlijk wel als je bleek bent? Zonnen heeft bij mij weinig effect, ik word hoogstens "normaal."quote:
Haha heb ik ook, en anders zelf rood van het verbranden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Staat een rode bikini eigenlijk wel als je bleek bent? Zonnen heeft bij mij weinig effect, ik word hoogstens "normaal."
Vind de bikini's dit seizoen (lichting..) nog helemaal niets, zulke zitten bij mij nooit mooiquote:
Adem in, adem uit...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Opdekop het volgende:
Wat is de H&M toch een kutbedrijf. Ik bestel ook weer eens iets hoor. Godverdomemmememe.
Ik bestel het alvast, zodat ik nog even verder kan shoppen zonder me zorgen te maken of het al uitverkocht is.. wil ik nog iets toevoegen is het al in behandeling. JEZUS. Ik ga niet twee keer vijf euro betalen als verzendkosten. Jezus jezus jezus.
Ik krijg een beetje het idee dat ze het expres heel snel op voorgemeld zetten, omdat het druk is ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Opdekop het volgende:
Wat is de H&M toch een kutbedrijf. Ik bestel ook weer eens iets hoor. Godverdomemmememe.
Ik bestel het alvast, zodat ik nog even verder kan shoppen zonder me zorgen te maken of het al uitverkocht is.. wil ik nog iets toevoegen is het al in behandeling. JEZUS. Ik ga niet twee keer vijf euro betalen als verzendkosten. Jezus jezus jezus.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon iets erbij pleuren met late levertijd en het op 'alles in één keer' zetten. Vind je het klaar om te verzenden dan zet je hem weer naar voren toe door het op te splitsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat idee krijg ik ook want het staat bij mij al vanaf de 22e voorgemeld en verder hebben ze er nog niks mee gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat ze het expres heel snel op voorgemeld zetten, omdat het druk is ofzo.
Dat niemand zn bestelling meer kan wijzigen..
Inderdaad heb er echt al veel meer mensen over gehoord. Wat vervelend zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat ze het expres heel snel op voorgemeld zetten, omdat het druk is ofzo.
Dat niemand zn bestelling meer kan wijzigen..
Te snel met in behandeling nemen, te traag met het vervolgens ook daadwerkelijk verzendenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef alors het volgende:
Het is ook nooit goed, altijd is h&m veel te traag en nu te snel
In de week van 3 tot 7 januariquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
03 - 07.01 what the f is dit voor datum van levering?
@alors, dat creme jurkje met lange gouden rits aan de voorkant, mag ik daar de code van![]()
bestelling:
[ afbeelding ]
yo ff zoeken... 94-6912quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
03 - 07.01 what the f is dit voor datum van levering?
@alors, dat creme jurkje met lange gouden rits aan de voorkant, mag ik daar de code van![]()
bestelling:
[ afbeelding ]
Ja hij gaat heel hard, zonder dattie afgeprijsd was, was dat al zo, dus nu helemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Uitverkocht, maar bedankt!
Wist niet eens dat ie afgeprijsd was. Ik heb hem al wel in de winkel gepast vorige jaar voor eindexamen gala maar het werd hem toch niet. De spijt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij gaat heel hard, zonder dattie afgeprijsd was, was dat al zo, dus nu helemaal
Nou grijp je kans, 15 euro issie nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ie afgeprijsd was. Ik heb hem al wel in de winkel gepast vorige jaar voor eindexamen gala maar het werd hem toch niet. De spijt.
Dat maakt niet uit hoor, bij mij zijn er nu ook twee tegelijk in behandelingquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat mijn 2e order nog niet in behandeling is genomen omdat die 1e nog steeds in behandeling is? Want ik heb pas veel later dat item met levertijd toegevoegd.
en dan wel 2 x verzendkosten betalen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, bij mij zijn er nu ook twee tegelijk in behandelingEn met een beetje pech komen ze ook nog tegelijk, de postbode zal ook wel denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah, ik heb nu elke keer dezelfde postbode al voor een paar maanden (eerst had ik altijd anderen) en die komt echt 2 keer per week, hoeft ook niets meer te zeggen, geeft gewoon dat apparaatje om te tekenen en klaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, bij mij zijn er nu ook twee tegelijk in behandelingEn met een beetje pech komen ze ook nog tegelijk, de postbode zal ook wel denken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahah, ik heb nu elke keer dezelfde postbode al voor een paar maanden (eerst had ik altijd anderen) en die komt echt 2 keer per week, hoeft ook niets meer te zeggen, geeft gewoon dat apparaatje om te tekenen en klaar
oh hier nemen de buren het dan aan en ik doe dat ook voor hun. Laatst zei ik tegen de buurman dat er een pakket voor hun bij ons was afgegeven. Binnen een minuut stond de buurvrouw aan de deur, die stond te popelen om haar h&m pakketquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn bezorger komt altijd als een dolle aanrennen. Als ik niet binnen 3 seconden de deur open doe, gaat ie alweer.Lul van een vent is het.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Joell het volgende:
Mijn postbode heb ik nu zeg maar een half jaar ofzoiets, hij staat er minimaal 3 keer per week, en nee niet alleen voor de h&mTelkens als ik de deur opendoe moet ik zorgen dat ik me hondje heb opgesloten in de woonkamer want hij is er bang voor
arme man werd bijna aangevallen toen mijn vader de huiskamerdeur vergeten was dicht te doen, die man springen joh *voor een chihuahua
* Máár hij is wel aardig
Ja, normaal doen ze dat bij ons ook. Maar ik kan niet eens normaal van boven naar beneden lopen, omdat ie altijd zo snel weer weg is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh hier nemen de buren het dan aan en ik doe dat ook voor hun. Laatst zei ik tegen de buurman dat er een pakket voor hun bij ons was afgegeven. Binnen een minuut stond de buurvrouw aan de deur, die stond te popelen om haar h&m pakketMaar komende dagen ben ik thuis
Vlakbij de voordeur
Hahah die van mij had dat ook in het begin, maar nu negeert die m'n hondquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Joell het volgende:
Mijn postbode heb ik nu zeg maar een half jaar ofzoiets, hij staat er minimaal 3 keer per week, en nee niet alleen voor de h&mTelkens als ik de deur opendoe moet ik zorgen dat ik me hondje heb opgesloten in de woonkamer want hij is er bang voor
arme man werd bijna aangevallen toen mijn vader de huiskamerdeur vergeten was dicht te doen, die man springen joh *voor een chihuahua
* Máár hij is wel aardig
'Hoi mevrouw, hier ben ik weeeeer'.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Joell het volgende:
* Máár hij is wel aardig
Hij blijft ook zo lekker lang staan altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'Hoi mevrouw, hier ben ik weeeeer'.
En toen kwam ik net met m'n fiets aanrijden.
Ik hou van onze postbode.
En vice versa.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:01 schreef cinnamon_M het volgende:
Valt me trouwens nu pas op hoeveel dingen er in de winkel liggen die niet op de site staan!
Ik zou het niet eens doen, er zit echt niets leuks tussen wat ik (of jij) nog niet heb.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:43 schreef Joell het volgende:
Okay, ik kon het niet hoor
Mijn bed riep me gewoon
Ik ga in plaats van wakker blijven me wekker wel zetten
Die staan nu in de sale!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben trouwens nog steeds de 'oude' niet-sale collectie kwijt,. Met al die feestjurken enzo,
.
Ja voor 70quote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wow! Is die in de sale?
Omgquote:Op woensdag 29 december 2010 15:18 schreef Saisai het volgende:
De eerste jurk die ik in eeste instantie had besteld voor 140 euro, kwam nu ineens voor 40 euro aan..Ik snap bij god niet waarom, maar thank you god!
![]()
Hij is echt zóóó cool!![]()
* Danst rond in haar überjurkje *
Welke kortingscodes had je allemaal gebruikt? En hoe komt het dat hij niet zei 'ongeldige rabatcombi' ?quote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef pumpkinsoup het volgende:
Had hem trouwens voor 40 incl verzendkosten door kortingscodes...
Ik heb de linker gepast, en ben 1.58.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand een eigen foto van deze twee:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En hoe lang ben je? Ik ben 1,75 en zou ze met hakken aan willen zonder hoog water
Oke, zitten de pijpen dan onder de overhangende stof? Kun je die zien als je hem aanhebt?quote:
Pijpen zie je gewoon zitten. Dat strikje op de foto hangt net over de 'split' heen zegmaar.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:45 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oke, zitten de pijpen dan onder de overhangende stof? Kun je die zien als je hem aanhebt?
Ooooh nu snap ik hem!quote:Op woensdag 29 december 2010 15:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pijpen zie je gewoon zitten. Dat strikje op de foto hangt net over de 'split' heen zegmaar.
Ga hem terugsturen, op de foto ziet die er inderdaad nog wel ok uit maar in het echt lubbert die heel erg en zakt dat bandje om mn middel de hele tijd af.quote:Op woensdag 29 december 2010 15:29 schreef Saisai het volgende:
[..]
Hij lubbert wat he? (vind het op de foto trouwens best ok staan) Wat ga je ermee doen?
Die van 10, 5 en 25%. En er is er blijkbaar nog 1 met 5 euro korting. Maar ik had toen net een nieuw account aangemaakt, en dat was mijn tweede bestelling dus gelukkig geen problemen mee gehad, daarna alleen maar gezeik met kortingscodesquote:Op woensdag 29 december 2010 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Welke kortingscodes had je allemaal gebruikt? En hoe komt het dat hij niet zei 'ongeldige rabatcombi' ?
Hmm.. maar kunnen ze dan niet adressen vergelijken?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Die van 10, 5 en 25%. En er is er blijkbaar nog 1 met 5 euro korting. Maar ik had toen net een nieuw account aangemaakt, en dat was mijn tweede bestelling dus gelukkig geen problemen mee gehad, daarna alleen maar gezeik met kortingscodes
welke is dat?quote:Op woensdag 29 december 2010 15:34 schreef PluisigNijntje het volgende:
Dit is toch geen jumpsuit? Dat staat er wel bij.
[ afbeelding ]
Kunnen ze wel, maar wat al gezegd is gewoon een andere naam/mail opgeven. Er zijn mensen die een account aanmaken op de naam van hun hondquote:Op woensdag 29 december 2010 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hmm.. maar kunnen ze dan niet adressen vergelijken?
Ha ik miste je alquote:Op woensdag 29 december 2010 17:19 schreef Enfermera het volgende:
Zo, hier heb ik lang niet gepost!
*eigenares van de foto in de OP meld zich*
Ik ga sinds lange tijd weer eens wat bestellen bij de H&M![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb iets met de vestjes van de H&M, op de foto's vind ik ze geweeeeeldig, probeer ik zelf die exacte combi, en staat het me niet. Maar deze kleur vind ik echtdus ik wil het toch weer een keer proberen. XD
Misschien tegen beter weten in, magoed.
De truien lijken me echtMaar dat moet ik ook nog maar zien. Het T-shirt is een must voor mij als Beatles-fan
De gele met Yellow Submarine vond ik minder.
Heb verder nog een shitload in mn verlanglijstje staan, maar daar ga ik nog ff over nadenken
quote:Wij hebben de prijs van de laarzen al voor je aangepast naar ¤49. Het totaalbedrag van het pakket bedraagt nu ¤50,80.
De korting van 25% is maar eenmaal van toepassing als je je aanmeld voor de newsletter. Omdat wij in je voorgaande bestellingen gezien hebben dat je de korting al meermaals hebt gekregen passen wij deze niet meer toe.
Onrechtmatig gebruik van kortingscodes kan ertoe leiden dat een bestelling verwijderd word.
Volgens mij als je mailt dan checken ze je altijd even na.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat zijn ze ineens iedereen in de gaten aan het houden dan
En niet voor niets als ik hier zo meeleesquote:Op woensdag 29 december 2010 17:54 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wat zijn ze ineens iedereen in de gaten aan het houden dan
Mag ook wel hoor die codes.. ik bedoel, ze geven zelf codes, kunnen ze dit zelf ook verwachten. En echt heel veel dingen zijn gewoon elke dag keer op keer binnen no time weer uitverkocht, het is echt niet dat ze die paar tientjes van iedereen erg zullen missen.quote:Op woensdag 29 december 2010 17:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
En niet voor niets als ik hier zo meelees![]()
Ik heb de rechter, ik ben 1m60 en op mijn hoogste hakken (ca. 1.70 ben ik dan) valt hij nét een halve cm boven de grond. Met 1.75 kun je die dus prima hebben met hakken, want hoewel hij prachtig is is hij bij mij nog wat struikelbaar lang.quote:Op woensdag 29 december 2010 14:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeft iemand een eigen foto van deze twee:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
En hoe lang ben je? Ik ben 1,75 en zou ze met hakken aan willen zonder hoog water
Haha ja. Financiële tegenvallers helpen niet en ik was ook eventjes uitgekeken op H&M. Maarja, hè....quote:Op woensdag 29 december 2010 17:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ha ik miste je al
Dat Beatles shirt is echt tofff
Ik heb trouwens twee pakketjes, maar ik krijg de laatste, die maandag in behandeling is genomen morgen, en de andere van vorige week is op dit moment iig nog niet gesorteerdLogisch.
edit: na nog een keer F5'en is mijn andere pakketje ook gesorteerd, krijg ik er morgen dus 2 tegelijk![]()
Ben dr maar blij mee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Zit daar nou ook een split in, eigenlijk?quote:Op woensdag 29 december 2010 18:18 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik heb de rechter, ik ben 1m60 en op mijn hoogste hakken (ca. 1.70 ben ik dan) valt hij nét een halve cm boven de grond. Met 1.75 kun je die dus prima hebben met hakken, want hoewel hij prachtig is is hij bij mij nog wat struikelbaar lang.
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben dr maar blij mee...
Het is wisselend! Ene bestelling van mij was vanaf 17-12 onderweg (voorgemeld 16e), 23e geleverd. Andere is vanaf gister onderweg (27e voorgemeld), en is nu gesorteerd tot mijn verbazingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
quote:Op woensdag 29 december 2010 19:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ben dr maar blij mee...
Ik heb ervaring met de H&M. Maar aangezien mijn bestelling tussen 1 en 3 januari komt zal het vast niet lang duren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je zeker dat het niet tussen 3 en 7 januari is?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met de H&M. Maar aangezien mijn bestelling tussen 1 en 3 januari komt zal het vast niet lang duren.
Ja, dat kan ook.quote:Op woensdag 29 december 2010 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet tussen 3 en 7 januari is?
Ik heb ook twee pakketje die tegelijk gesorteerd zijn, alleen is de ene 27e voorgemeld, en de ander de 23ste al... Verschilt gewoon enormquote:Op woensdag 29 december 2010 20:15 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Het is wisselend! Ene bestelling van mij was vanaf 17-12 onderweg (voorgemeld 16e), 23e geleverd. Andere is vanaf gister onderweg (27e voorgemeld), en is nu gesorteerd tot mijn verbazing
nee, geen split. Maar ik vind hem wel supergaaf, heel mooi zacht stofje ookquote:Op woensdag 29 december 2010 19:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zit daar nou ook een split in, eigenlijk?
Heel irritant ja, zo'n jurkje wat dan tussen je benen aan elkaar plakt waardoor je heel het figuur kwijt bent.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef alors het volgende:
Wat ik trouwens echt waardeloos vind is dat er zoveel polyester en acryl wordt gebruikt in de damescollectie. Ik had zo'n jurkje gepast (polyester) en dat was zo statisch dat het gewoon aan mijn lichaam bleef plakken
En ze vragen er ook schaamteloos de hoofdprijs voor. Terwijl bij de mannen en kinderen veel vesten gewoon grotendeels van wol zijn en dan even duur of goedkoper.
Ja iellllquote:Op woensdag 29 december 2010 21:13 schreef alors het volgende:
Wat ik trouwens echt waardeloos vind is dat er zoveel polyester en acryl wordt gebruikt in de damescollectie. Ik had zo'n jurkje gepast (polyester) en dat was zo statisch dat het gewoon aan mijn lichaam bleef plakken
En ze vragen er ook schaamteloos de hoofdprijs voor. Terwijl bij de mannen en kinderen veel vesten gewoon grotendeels van wol zijn en dan even duur of goedkoper.
Ah, dan hou ik nog hoop dat mijn pakje morgen komtquote:Op woensdag 29 december 2010 21:19 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
M'n schoenen zijn vandaag gekomenTerwijl TNT niet eens aan geeft dat "de chauffeur al onderweg is"
Elke dag nu, ook weekends. Maar donderdag komen er vaak nieuwe dingen opquote:Op woensdag 29 december 2010 21:40 schreef Enfermera het volgende:
Vullen ze nu maar 1x in de week aan? Of gewoon elke doordeweekse dag rond half 6 's ochtends?
Kan ook liggen aan het feit dat ik op mijn telefoon keek.. maar hij kwam tussen 1 en 2 aan, en TNT gaf nog steeds niks aan. Hopelijk is dat ook zo bij mn 2e pakje, dan heb ik die ook morgen.quote:Op woensdag 29 december 2010 21:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, dan hou ik nog hoop dat mijn pakje morgen komt
Vandaag een hempje van zijde gekocht bij de H&Mquote:Op woensdag 29 december 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja iellllerg is dat he? Ik snap dat ook niet. Zulke cheapass stof en dan nog gewoon voor teveel geld idd.
Zonde. Nouja. Ik zou het ook gek vinden als er satijn en zijde zou hangen bij H&M, maar toch
![]()
En wol kan ik ook niet tegen trouwens, dus aan mij is dat ook niet besteed
Hihi. Ben nu ook aan het kijken.quote:
Tip van flip: Onderjurkje! Klinkt ouderwets, maar werkt perfect bij plakjurkjesquote:Op woensdag 29 december 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel irritant ja, zo'n jurkje wat dan tussen je benen aan elkaar plakt waardoor je heel het figuur kwijt bent.
quote:30.12.2010:
Chauffeur is onderweg
Mijn chauffeur is ook onderweg!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:41 schreef Marrije het volgende:
Weer allemaal leuke dingen gescoord vanmorgen. Niet eens te veelMaar wel een broek in 2 maten, ff kijken hoe het valt.
Leuk om te zien dat er meer hier waren zo vroeg
Oh en:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die 1,95 artikelen zijn van de kinderafdeling, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Ik moet alleen wel ff goed opletten want er zitten een paar dingen bij van 3,95 die ik 2 dagen later voor 1,95 heb kunnen bestellen. Maar als H&M de order sluit dan zie je niet meer wat je hebt gekocht dus dat heb ik ff opgeschrevenDat wordt de eerste keer dat ik eea retourneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door NouMooiNiet op 30-12-2010 09:32:27 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die 1,95 artikelen zijn van de kinderafdeling, toch?
Ik zie bij de dames geen artikelen voor die prijs
Ja, ik bestel alleen voor mn kindjes eigenlijk. Voor mezelf zag ik een hoodie gisteren die ik heb besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe dat zit, ik betaal die verzendkosten gewoon![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die 1,95 artikelen zijn van de kinderafdeling, toch?
Ik zie bij de dames geen artikelen voor die prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Oh, valt meequote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag een hempje van zijde gekocht bij de H&Min de sale voor vijf euro en zit heerlijk
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
In de winkel in Rotterdam ook gewoon in de sale, volgens mij voor de helft van de prijsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wow! Is die in de sale?
Buren?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Nora.. het volgende:
Hmm, mijn pakketje staat op geleverd, maar ik heb niks gehad!
Ik heb er een van de primark super goedkoop en die dingen zitten zo lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef alors het volgende:
[..]
Buren?
Mijn pakketjes zijn erWaren 2 kleintjes in een tasje gelukkig
![]()
Ik hou er niet zoveel van, een sjaal en een simpel felrood shirtje
Ik heb nog steeds geen mooie echt strakke zwarte skinny gevondenIk heb zo'n tregging die is echt goed, zo'n model wil ik maar dan met kontzakken en rits enzo....
Primarkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik heb er een van de primark super goedkoop en die dingen zitten zo lekker
ja is een haarspeld/broche.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
Het zal wel een broche zijn maar het lijken op van de vleugels voor op je rug![]()
Vanmorgen om 9.15: ding dong, mevrouw, pakje voor u![]()
![]()
![]()
Ok ok, het valt bijna allemaal wat te groot maar hij groeit er hopelijk deze zomer wel in
Er zijn hier al meerdere waarvan de bestelling binnen 1 a 2 dagen al in behandeling is genomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef Mixende_match het volgende:
owja, je bestelling kan je binnen 5 dagen wijzigen toch?
ahh oke. Ja ik ga vanavond even naar utrecht, en als ik dezelfde dingen zie, koop ik het natuurlijk gelijk haha, maar ik moest en zou vanochtend bestellen voordat het weg was haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn hier al meerdere waarvan de bestelling binnen 1 a 2 dagen al in behandeling is genomen.
Mijn mijn huidige bestelling staat nu al een dag of 3 open, waarvan 2 dagen zonder artikel met levertijd.
Volgens mij 1304, 7848 en 8909, zijn 5 euro, 10 euro en 25% korting.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef n8n het volgende:
Iemand nog een kortingscode over? Ben momenteel een cadeautje aan het bestellen.
Oh dus m'n ding is er? want er stond geen nummer bij dus ik kon niets volgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Joell het volgende:
Was ik de hondjes aan het uitlaten zie ik ineens de tnt bus wegrijden, ik ren naar huis, en ja hoor, een bestelling van de h&m maar niet van mij![]()
half uurtje later is de pakketjesman er met deze keer wel mijn bestelling!
Gelijk het jurkje gepast en hij was super kort! en ik ben 1.60maar goed ik hou hem wel
Ik wilde er een foto van opzetten maar nu ineens is hij uitverkocht
Ja Primarkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik heb er een van de primark super goedkoop en die dingen zitten zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |