quote:30.12.2010:
Chauffeur is onderweg
Mijn chauffeur is ook onderweg!quote:Op donderdag 30 december 2010 08:41 schreef Marrije het volgende:
Weer allemaal leuke dingen gescoord vanmorgen. Niet eens te veelMaar wel een broek in 2 maten, ff kijken hoe het valt.
Leuk om te zien dat er meer hier waren zo vroeg
Oh en:
[..]
![]()
![]()
![]()
Die 1,95 artikelen zijn van de kinderafdeling, toch?quote:Op donderdag 30 december 2010 08:59 schreef Marrije het volgende:
Ik moet alleen wel ff goed opletten want er zitten een paar dingen bij van 3,95 die ik 2 dagen later voor 1,95 heb kunnen bestellen. Maar als H&M de order sluit dan zie je niet meer wat je hebt gekocht dus dat heb ik ff opgeschrevenDat wordt de eerste keer dat ik eea retourneer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door NouMooiNiet op 30-12-2010 09:32:27 ]"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die 1,95 artikelen zijn van de kinderafdeling, toch?
Ik zie bij de dames geen artikelen voor die prijs
Ja, ik bestel alleen voor mn kindjes eigenlijk. Voor mezelf zag ik een hoodie gisteren die ik heb besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe dat zit, ik betaal die verzendkosten gewoon![]()
quote:Op donderdag 30 december 2010 09:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Die 1,95 artikelen zijn van de kinderafdeling, toch?
Ik zie bij de dames geen artikelen voor die prijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Oh, valt meequote:Op woensdag 29 december 2010 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vandaag een hempje van zijde gekocht bij de H&Min de sale voor vijf euro en zit heerlijk
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:42 schreef alors het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 30 december 2010 10:49 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 30 december 2010 11:30 schreef alors het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
In de winkel in Rotterdam ook gewoon in de sale, volgens mij voor de helft van de prijsquote:Op woensdag 29 december 2010 14:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Wow! Is die in de sale?
Buren?quote:Op donderdag 30 december 2010 12:21 schreef Nora.. het volgende:
Hmm, mijn pakketje staat op geleverd, maar ik heb niks gehad!
Ik heb er een van de primark super goedkoop en die dingen zitten zo lekkerquote:Op donderdag 30 december 2010 12:36 schreef alors het volgende:
[..]
Buren?
Mijn pakketjes zijn erWaren 2 kleintjes in een tasje gelukkig
![]()
Ik hou er niet zoveel van, een sjaal en een simpel felrood shirtje
Ik heb nog steeds geen mooie echt strakke zwarte skinny gevondenIk heb zo'n tregging die is echt goed, zo'n model wil ik maar dan met kontzakken en rits enzo....
Primarkquote:Op donderdag 30 december 2010 12:41 schreef Joell het volgende:
[..]
Ik heb er een van de primark super goedkoop en die dingen zitten zo lekker
ja is een haarspeld/broche.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
Het zal wel een broche zijn maar het lijken op van de vleugels voor op je rug![]()
Vanmorgen om 9.15: ding dong, mevrouw, pakje voor u![]()
![]()
![]()
Ok ok, het valt bijna allemaal wat te groot maar hij groeit er hopelijk deze zomer wel in
Er zijn hier al meerdere waarvan de bestelling binnen 1 a 2 dagen al in behandeling is genomen.quote:Op donderdag 30 december 2010 11:28 schreef Mixende_match het volgende:
owja, je bestelling kan je binnen 5 dagen wijzigen toch?
ahh oke. Ja ik ga vanavond even naar utrecht, en als ik dezelfde dingen zie, koop ik het natuurlijk gelijk haha, maar ik moest en zou vanochtend bestellen voordat het weg was haha.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
Er zijn hier al meerdere waarvan de bestelling binnen 1 a 2 dagen al in behandeling is genomen.
Mijn mijn huidige bestelling staat nu al een dag of 3 open, waarvan 2 dagen zonder artikel met levertijd.
Volgens mij 1304, 7848 en 8909, zijn 5 euro, 10 euro en 25% korting.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:44 schreef n8n het volgende:
Iemand nog een kortingscode over? Ben momenteel een cadeautje aan het bestellen.
Oh dus m'n ding is er? want er stond geen nummer bij dus ik kon niets volgen.quote:Op donderdag 30 december 2010 12:23 schreef Joell het volgende:
Was ik de hondjes aan het uitlaten zie ik ineens de tnt bus wegrijden, ik ren naar huis, en ja hoor, een bestelling van de h&m maar niet van mij![]()
half uurtje later is de pakketjesman er met deze keer wel mijn bestelling!
Gelijk het jurkje gepast en hij was super kort! en ik ben 1.60maar goed ik hou hem wel
Ik wilde er een foto van opzetten maar nu ineens is hij uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |