Anyone?quote:Op maandag 27 december 2010 13:34 schreef tijdrenner het volgende:
Hoe zit het met terugsturen en kortingscodes? 25% op het duurste artikel gehad, maar dat artikel stuur ik terug. Mag ik dan de 25% van het op een na duurste artikel aftrekken?
Als T&T aangeeft 'zending gesorteerd in sorteercentrum' kan je het de volg. dag verwachten.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:40 schreef kikoooooo het volgende:
Als er op de H&M site staat: Zending is onderweg en Track & Trace geeft nog aan 'zending is voorgemeld' , kan ik het dan morgen verwachten of?
Ja snap ik, maar wanneer de H&M site aangeeft dat de zending onderweg is, zou het dan kunnen dat het vandaag 'op de post gaat?'quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als T&T aangeeft 'zending gesorteerd in sorteercentrum' kan je het de volg. dag verwachten.
Nee, niet per se. Soms staan ze wel een week op voorgemeld. Zodra er überhaupt iets is gebeurd met je zending zegt H&M al 'zending is onderweg.' T&T is dus betrouwbaarder. Dus blijven kijken of er vandaag nog 'zending gesorteerd in sort.centrum' bijkomt: dan pas gaat ie echt 'op de post' en heb je 'm de volgende dag.quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wanneer de H&M site aangeeft dat de zending onderweg is, zou het dan kunnen dat het vandaag 'op de post gaat?'
Heb het naar mijn werk laten sturen, maar morgen is de laatste werkdag, vandaar
quote:21.12.2010:
Zending is voorgemeld
echt funest voor als je nog verder wilt shoppenquote:Op dinsdag 28 december 2010 12:01 schreef Daph_ het volgende:
Ah joh, bij mij nemen ze het tegenwoordig nog dezelfde dag in behandeling en dan staat het ook een week op voorgemeld..
[..]
gewoon iets erbij pleuren met late levertijd en het op 'alles in één keer' zetten. Vind je het klaar om te verzenden dan zet je hem weer naar voren toe door het op te splitsenquote:Op dinsdag 28 december 2010 14:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
echt funest voor als je nog verder wilt shoppen
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon iets erbij pleuren met late levertijd en het op 'alles in één keer' zetten. Vind je het klaar om te verzenden dan zet je hem weer naar voren toe door het op te splitsen
die zwarte stonden er iig twee keer op, voor 50 en 60quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillmaar ze waren nu 60 of 50?
kwart voor 6 ongeveer.quote:Op dinsdag 28 december 2010 16:30 schreef SacreCoeur het volgende:
Die onderste tops zitten lekker man! ik heb de gestreepte versie.
Hoe vroeg was je online?
Ga ik morgen ook eens kijken.
49 bij mij.quote:Op dinsdag 28 december 2010 15:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillmaar ze waren nu 60 of 50?
Dan kan ik net zo goed wakker blijvenquote:
Hahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 16:36 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed wakker blijven
Jurkje met rits is trouwens ook heel tof! had ik nog niet eerder gezien (niet opgevallen ofzo)
Kom dan blijven we samen opquote:Op dinsdag 28 december 2010 17:12 schreef Joell het volgende:
Ik ga proberen heel de nacht op te blijven voor leuke spullies
nee, niet in de online shop iig.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Hebben ze dat witte jurkje met die rits aan de voorkant ook nog in andere kleuren?
rond half 6/6 denk ik dan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 18:15 schreef Marrije het volgende:
Ja, hoe zit het nou precies? Wordt er nou om 00.00 bijgevuld of om 6 uur?
Jammerquote:
28.12.2010:quote:Op dinsdag 28 december 2010 10:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar wanneer de H&M site aangeeft dat de zending onderweg is, zou het dan kunnen dat het vandaag 'op de post gaat?'
Gister gaf de site van H&M nog een andere melding volgens mij.
Heb het naar mijn werk laten sturen, maar morgen is de laatste werkdag, vandaar
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
28.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
quote:23.12.2010:
Zending is voorgemeld
quote:Op dinsdag 28 december 2010 19:40 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
28.12.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Staat een rode bikini eigenlijk wel als je bleek bent? Zonnen heeft bij mij weinig effect, ik word hoogstens "normaal."quote:
Haha heb ik ook, en anders zelf rood van het verbranden.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:02 schreef K.Weenie het volgende:
[..]
Staat een rode bikini eigenlijk wel als je bleek bent? Zonnen heeft bij mij weinig effect, ik word hoogstens "normaal."
Vind de bikini's dit seizoen (lichting..) nog helemaal niets, zulke zitten bij mij nooit mooiquote:
Adem in, adem uit...quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Opdekop het volgende:
Wat is de H&M toch een kutbedrijf. Ik bestel ook weer eens iets hoor. Godverdomemmememe.
Ik bestel het alvast, zodat ik nog even verder kan shoppen zonder me zorgen te maken of het al uitverkocht is.. wil ik nog iets toevoegen is het al in behandeling. JEZUS. Ik ga niet twee keer vijf euro betalen als verzendkosten. Jezus jezus jezus.
Ik krijg een beetje het idee dat ze het expres heel snel op voorgemeld zetten, omdat het druk is ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:05 schreef Opdekop het volgende:
Wat is de H&M toch een kutbedrijf. Ik bestel ook weer eens iets hoor. Godverdomemmememe.
Ik bestel het alvast, zodat ik nog even verder kan shoppen zonder me zorgen te maken of het al uitverkocht is.. wil ik nog iets toevoegen is het al in behandeling. JEZUS. Ik ga niet twee keer vijf euro betalen als verzendkosten. Jezus jezus jezus.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 14:58 schreef alors het volgende:
[..]
gewoon iets erbij pleuren met late levertijd en het op 'alles in één keer' zetten. Vind je het klaar om te verzenden dan zet je hem weer naar voren toe door het op te splitsen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Dat idee krijg ik ook want het staat bij mij al vanaf de 22e voorgemeld en verder hebben ze er nog niks mee gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat ze het expres heel snel op voorgemeld zetten, omdat het druk is ofzo.
Dat niemand zn bestelling meer kan wijzigen..
Inderdaad heb er echt al veel meer mensen over gehoord. Wat vervelend zegquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het idee dat ze het expres heel snel op voorgemeld zetten, omdat het druk is ofzo.
Dat niemand zn bestelling meer kan wijzigen..
Te snel met in behandeling nemen, te traag met het vervolgens ook daadwerkelijk verzendenquote:Op dinsdag 28 december 2010 20:32 schreef alors het volgende:
Het is ook nooit goed, altijd is h&m veel te traag en nu te snel
In de week van 3 tot 7 januariquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
03 - 07.01 what the f is dit voor datum van levering?
@alors, dat creme jurkje met lange gouden rits aan de voorkant, mag ik daar de code van![]()
bestelling:
[ afbeelding ]
yo ff zoeken... 94-6912quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
03 - 07.01 what the f is dit voor datum van levering?
@alors, dat creme jurkje met lange gouden rits aan de voorkant, mag ik daar de code van![]()
bestelling:
[ afbeelding ]
Ja hij gaat heel hard, zonder dattie afgeprijsd was, was dat al zo, dus nu helemaalquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Uitverkocht, maar bedankt!
Wist niet eens dat ie afgeprijsd was. Ik heb hem al wel in de winkel gepast vorige jaar voor eindexamen gala maar het werd hem toch niet. De spijt.quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja hij gaat heel hard, zonder dattie afgeprijsd was, was dat al zo, dus nu helemaal
Nou grijp je kans, 15 euro issie nuquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wist niet eens dat ie afgeprijsd was. Ik heb hem al wel in de winkel gepast vorige jaar voor eindexamen gala maar het werd hem toch niet. De spijt.
Dat maakt niet uit hoor, bij mij zijn er nu ook twee tegelijk in behandelingquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:42 schreef Marrije het volgende:
Misschien dat mijn 2e order nog niet in behandeling is genomen omdat die 1e nog steeds in behandeling is? Want ik heb pas veel later dat item met levertijd toegevoegd.
en dan wel 2 x verzendkosten betalen?quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, bij mij zijn er nu ook twee tegelijk in behandelingEn met een beetje pech komen ze ook nog tegelijk, de postbode zal ook wel denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah, ik heb nu elke keer dezelfde postbode al voor een paar maanden (eerst had ik altijd anderen) en die komt echt 2 keer per week, hoeft ook niets meer te zeggen, geeft gewoon dat apparaatje om te tekenen en klaarquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:46 schreef alors het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit hoor, bij mij zijn er nu ook twee tegelijk in behandelingEn met een beetje pech komen ze ook nog tegelijk, de postbode zal ook wel denken
quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:50 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Hahah, ik heb nu elke keer dezelfde postbode al voor een paar maanden (eerst had ik altijd anderen) en die komt echt 2 keer per week, hoeft ook niets meer te zeggen, geeft gewoon dat apparaatje om te tekenen en klaar
oh hier nemen de buren het dan aan en ik doe dat ook voor hun. Laatst zei ik tegen de buurman dat er een pakket voor hun bij ons was afgegeven. Binnen een minuut stond de buurvrouw aan de deur, die stond te popelen om haar h&m pakketquote:Op dinsdag 28 december 2010 21:57 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn bezorger komt altijd als een dolle aanrennen. Als ik niet binnen 3 seconden de deur open doe, gaat ie alweer.Lul van een vent is het.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Joell het volgende:
Mijn postbode heb ik nu zeg maar een half jaar ofzoiets, hij staat er minimaal 3 keer per week, en nee niet alleen voor de h&mTelkens als ik de deur opendoe moet ik zorgen dat ik me hondje heb opgesloten in de woonkamer want hij is er bang voor
arme man werd bijna aangevallen toen mijn vader de huiskamerdeur vergeten was dicht te doen, die man springen joh *voor een chihuahua
* Máár hij is wel aardig
Ja, normaal doen ze dat bij ons ook. Maar ik kan niet eens normaal van boven naar beneden lopen, omdat ie altijd zo snel weer weg is.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
oh hier nemen de buren het dan aan en ik doe dat ook voor hun. Laatst zei ik tegen de buurman dat er een pakket voor hun bij ons was afgegeven. Binnen een minuut stond de buurvrouw aan de deur, die stond te popelen om haar h&m pakketMaar komende dagen ben ik thuis
Vlakbij de voordeur
Hahah die van mij had dat ook in het begin, maar nu negeert die m'n hondquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Joell het volgende:
Mijn postbode heb ik nu zeg maar een half jaar ofzoiets, hij staat er minimaal 3 keer per week, en nee niet alleen voor de h&mTelkens als ik de deur opendoe moet ik zorgen dat ik me hondje heb opgesloten in de woonkamer want hij is er bang voor
arme man werd bijna aangevallen toen mijn vader de huiskamerdeur vergeten was dicht te doen, die man springen joh *voor een chihuahua
* Máár hij is wel aardig
'Hoi mevrouw, hier ben ik weeeeer'.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:13 schreef Joell het volgende:
* Máár hij is wel aardig
Hij blijft ook zo lekker lang staan altijdquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'Hoi mevrouw, hier ben ik weeeeer'.
En toen kwam ik net met m'n fiets aanrijden.
Ik hou van onze postbode.
En vice versa.quote:Op woensdag 29 december 2010 12:01 schreef cinnamon_M het volgende:
Valt me trouwens nu pas op hoeveel dingen er in de winkel liggen die niet op de site staan!
Ik zou het niet eens doen, er zit echt niets leuks tussen wat ik (of jij) nog niet heb.quote:Op woensdag 29 december 2010 11:43 schreef Joell het volgende:
Okay, ik kon het niet hoor
Mijn bed riep me gewoon
Ik ga in plaats van wakker blijven me wekker wel zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |