Opruiming, want geldnood

. Meeste kleding is maat 36 & de rest 34.
Niet alles is gestreken, maar wanneer verkocht zal ik het eerst strijken.
Bieden is excl. verzendkosten en de verzendkosten zijn voor de koper.
Ophalen mag ook (Groningen, en ik ben met enige regelmaat ook in omg. Enschede/Hengelo te vinden). Ik weet niet echt wat ik voor de meeste dingen moet vragen, dus bied maar gewoon.
1. Garden Collection by H&M jurkje. Maat 36. Alleen op vakantie een keertje aangehad, maar hij zit mij toch iets te ruim. Hij heeft vlindermouwen & een elastiek in de taille. Nog in uitstekende staat.Richtprijs:
verkocht2. Blauw strapless bloemenjurkje van H&M. Maat 34, is mij te klein bovenaan.
Ook nog in goede staat: wel een paar keer gedragen maar daar zie je weinig van. Bovenaan heeft hij een silliconenrandje & achter een blinde rits. Onder de rok zit een soort petticoat wat volume geeft. Verder heeft hij een tailleband.
Richtprijs: 18,-
![Afbeelding28.png]()
![Afbeelding29.png]()
3. Faux fur/nepbont jas met luipaardprint. Maat 36, maar oversized model. Hoogstens 2x gedragen; heeft een capuchon & 2 jaszakken.
Richtprijs: 70,-
![Afbeelding23.png]()
![Afbeelding24.png]()
4. Kattenjurkje/tuniekje H&M. Maat 36, nooit gedragen want hij is mij te kort.Richtprijs:
verkocht5. Blauw jurkje H&M. Maat 36. Paar keer gedragen, maar ben toch niet zo'n fan van blauw,

. Maatlabel mist wel. Zit van onder strak & van boven wat losser.
Richtprijs: 8,-
![Afbeelding22.png]()
6. Roze rokje, XS maar valt wat groter. Tja, gewoon nooit gedragen en weet niet wat ik ermee moet.
Richtprijs: 5,-
![Afbeelding32.png]()
7. Paars tutugeval van Burleska, one size.
Ik kreeg de juiste kleur niet op de foto dus ik heb 1 foto maar even bewerkt met mijn slechte shopskills,

. Dus, eerste foto is onbewerkt en tweede bewerkt en die lijkt iets meer op de echte kleur (dieper, donkerder paars)
Richtprijs: 12,-
![Afbeelding30.png]()
9. Overknee laarzen/boots van echt suède. Maat 39, nog in goede staat. Ze zijn ook behandeld met suède spray.
Ze gaan weg omdat ze nauwelijks gedragen worden/zijn. Ze hebben 150,- gekost dus gaan niet zomaar weg.
Richtprijs: gereserveerd.![Afbeelding17.png]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Dizer op 07-01-2011 14:30:53 ]