quote:
quote:Vind jij het fatsoenlijk gedrag wanneer er iemand bewust het gangpad gaat blokkeren om ruzie uit te lokken? Ik neem aan van niet, hiermee heb ik hem gewaarschuwd voor een paar corrigerende tikken.
quote:Het gaat ook niet over het verhaal zelf.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vind jij het fatsoenlijk gedrag wanneer er iemand bewust het gangpad gaat blokkeren om ruzie uit te lokken? Ik neem aan van niet, hiermee heb ik hem gewaarschuwd voor een paar corrigerende tikken.
quote:Ik eis duidelijkheid over je post.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over het verhaal zelf.
quote:net of meisjes dat niet kunnen doenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou ook een jongen willen zijn. Gewoon beetje dreigen en/of iedereen op zn bek slaan waarvan het bakkes me niet aanstaat.
quote:Nee niet met winst.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:55 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
net of meisjes dat niet kunnen doen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou ook een jongen willen zijn. Gewoon beetje dreigen en/of iedereen op zn bek slaan waarvan het bakkes me niet aanstaat.
quote:Ja.
quote:echt?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Met je liedje val je in herhaling.
Wow wat een baas hij drinkt een liter icetea op.
quote:Kots, maar dan zonder stukjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
echt?
denken dat dat icetea is
quote:Denken dat een liter van iets drinken iemand baas maakt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
echt?
denken dat dat icetea is
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
geile hoeren
ow en nog een plaatje van een bazen student
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:denken dat het om de hoeveelheid gaatOp zaterdag 23 oktober 2010 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denken dat een liter van iets drinken iemand baas maakt.
Ja. Geen grappen.
quote:--> PUBOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
denken dat het om de hoeveelheid gaatiedereen kan een liter adten, het gaat om de snelheid
quote:Ja is dat zo knap?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
denken dat het om de hoeveelheid gaatiedereen kan een liter adten, het gaat om de snelheid
quote:
quote:probeer het maar eens zo snel
quote:Ik snap die rare kindjes ook niet Barrie.
quote:Ja precies.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap die rare kindjes ook niet Barrie.Laat ze maar lekker....
quote:Ik ben blij dat jij wel normaal bent.
quote:Idem dito Tux.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wel normaal bent.
quote:
quote:Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:07 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
want adten is abnormaal?
quote:Ja iemand zei een tijdje terug dat ik erin was gestuiterd.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je staat trouwens in de top 500 he.
quote:ik kan het ook, maar niet zo snel als die gastOp zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.
quote:waar kan je dat zien?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je staat trouwens in de top 500 he.
quote:Knap hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja iemand zei een tijdje terug dat ik erin was gestuiterd.
quote:Tijd om goed te oefenen dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ik kan het ook, maar niet zo snel als die gastbehalve als het met een sfeermeter is
quote:Ja he.
quote:Dat personeel krijg je er toch automatisch bij als je in de top 500 komt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Toch wel handig dat ik dat zelf niet bij hoef te houden, dat doen anderen wel voor mij.
quote:Zeer zekers! En ook nog zonder bier te drinken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeer zekers! En ook nog zonder bier te drinken.
Bazin hoor.
quote:Wat een goeie opmerking van jou.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben te lui om me naar m'n bed te verplaatsen.
quote:
quote:Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.
quote:Ja precies.Op zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.
quote:Hoorde ik van de week ook ja.Op zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens Boschtion hebben we op het station hebben veel last van weesfietsen.![]()
quote:Ja he.
quote:sjaarsch mogen geen sterk op onze vereniging, sinds 2 jaar geleden 3 sjaarsch op een avond zichzelf het ziekenhuis in hebben gezopen met sterkOp zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.
Bier
quote:the fuck?Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben te lui om me naar m'n bed te verplaatsen.
quote:1e jaars leden is veuls te lang
quote:Dat.
quote:Stressen helpt toch niet. Chillen is het antwoord.Op zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en ik stress m echt kankerhard voor die tentamens
quote:Luie student.Op zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
1e jaars leden is veuls te lang
quote:
quote:ja maar lukt nietOp zondag 24 oktober 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stressen helpt toch niet. Chillen is het antwoord.
quote:Was het maar fuck.
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo als dat geen batsen gaat worden.
quote:Gadver.Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo als dat geen batsen gaat worden.
quote:Oh je sluit ja/nee dus nog niet helemaal uit?Op zondag 24 oktober 2010 00:58 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nee,denk het niet
kan ik ook zeggen over jou en fed
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gadver.Kan wel een beter persoon bedenken.
quote:Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh je sluit ja/nee dus nog niet helemaal uit?
Je kan zoveel zeggen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.
quote:ik ben linksOp zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.
quote:Links dan, wat jij wil.Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ik ben linksen ik denk niet dat ik jou ooit ga doen nee
quote:klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingOp zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Links dan, wat jij wil.En je zegt nogsteeds "denk"
quote:Vrijwel zeker. Je denkt nog kans te maken ook.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingmaar oke, ik weet vrijwel zeker dat ik jou nooit ga doen
quote:Gelukkig maar, ik neuk geen kleuters.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingmaar oke, ik weet vrijwel zeker dat ik jou nooit ga doen
quote:Huh watte?
quote:behalve BDH dan tochOp zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik neuk geen kleuters.
quote:
quote:nein, behalve als ze gedrogeerd is ofzoOp zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vrijwel zeker. Je denkt nog kans te maken ook.
quote:Hoe wil je dat fixen dan?Op zondag 24 oktober 2010 01:17 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nein, behalve als ze gedrogeerd is ofzo
quote:niet.
quote:Minderjarige meisjes.Op zondag 24 oktober 2010 01:18 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
niet.
ik heb liever in de categorie 16-2331... shit gaat te ver
quote:heul niet, 5 jaars regelOp zondag 24 oktober 2010 01:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Minderjarige meisjes.Strafbaar gast.
quote:Dus op je 18de deed je 13jarige.Op zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
heul niet, 5 jaars regel
quote:nee, dat staat serieus in de wetOp zondag 24 oktober 2010 01:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dus op je 18de deed je 13jarige.
quote:Oke. Raar maargoed.Op zondag 24 oktober 2010 01:26 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nee, dat staat serieus in de wet
het is strafbaar als een van de 2 jonger is dan 16 en als er 5 jaar verschil is
quote:tuurlijk niet raar, anders zou elke relatie/seksuele handeling van iemand van 18/19 met een minderjarig meisje strafbaar zijn, dan is half nederland dus ooit strafbaar bezig geweest
quote:Uhu oke. Maar dan mag iemand van 16 met een 20 jarige wel. Maar iemand van 17 met 22 niet want dat is vijf jaar. Nouja whatever.Op zondag 24 oktober 2010 01:29 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
tuurlijk niet raar, anders zou elke relatie/seksuele handeling van iemand van 18/19 met een minderjarig meisje strafbaar zijn, dan is half nederland dus ooit strafbaar bezig geweest
quote:Ja.Op zondag 24 oktober 2010 01:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Pfff wat een serieus gesprek op dit tijdstip zeg.
quote:kloptOp zondag 24 oktober 2010 01:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu oke. Maar dan mag iemand van 16 met een 20 jarige wel. Maar iemand van 17 met 22 niet want dat is vijf jaar. Nouja whatever.
quote:Toch wat bijgeleerd.
quote:TrusteOp zondag 24 oktober 2010 01:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Toch wat bijgeleerd.
Zo ik ga slapen, weltruste alvast Tux en KK.
quote:Wat een onzin.
quote:Yeah dat zo goed uitkomen.Op zondag 24 oktober 2010 10:24 schreef FedExpress het volgende:
ik hoop dat het zonnetje nog minimaal een uur of 4 blijft schijnen
quote:Historische voertuigen trekken door Den Bosch
DEN BOSCH - Een optocht van historische vervoersmiddelen trok deze zondag door Den Bosch. De optocht stond in het teken van de Week van de Geschiedenis, gehouden door de organisatie De Tijdreiziger. De optocht begon rond 13.00 uur bij De Citadel en eindigde op de Markt.
Voertuigen uit de periode 1850-1950 illustreerden het thema 'Dat gaat naar Den Bosch toe'. De voertuigen bestonden onder meer uit koetsen, vrachtauto's, bakfietsen, handkarren en door paarden getrokken hoogkarren. De voertuigen blijven zondag tot 17.00 uur op de Bossche Markt staan, waar ze zo een heus 'openluchtmuseum' vormen.
De Kring Vrienden van 's-Hertogenbosch houdt zondag ook nog allerlei speciale rondleidingen en rondvaarten die in het teken van de geschiedenis staan. En op de Parade is de tweede dag van de Historische Smaakmarkt. Deze viel op zaterdag nog in het water door het slechte weer. En dan zijn er zondag om 13.30 en 15.30 uur in de StadsBIEB nog de theatervoorstellingen ‘Kaf’, waarin twee stadsgekken het publiek meenemen naar de vergeten tijd van het Geefhuis.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van maandag.
http://www.brabantsdagbla(...)n-door-Den-Bosch.ece
quote:Dat wist ik zelf toen ook niet, kwam het toevallig tegen.
quote:Ja vet he.Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk Tux![]()
Jammer dat ze zoiets niet van te voren duidelijk bekend maken.
Oke misschien hebben ze dat wel gedaan maar dan nog.
quote:Ja precies. Dan was ik er wel even gaan kijken ofzo. Is vaak bij dingen. Hoor je er achteraf pas wat van.Op zondag 24 oktober 2010 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja vet he.Jammer dat ik het van te voren niet wist idd.
![]()
En op de Parade waren allemaal kraampjes met oud eten/hapjes etc.
quote:Oh ik heb verder niks op hoor.Op zondag 24 oktober 2010 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies. Dan was ik er wel even gaan kijken ofzo. Is vaak bij dingen. Hoor je er achteraf pas wat van.![]()
Was het eten wat?
quote:Da's ook niet veel.Op zondag 24 oktober 2010 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik heb verder niks op hoor.
quote:Nee he.
quote:Als je er dan toch bent.Op zondag 24 oktober 2010 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee he.Ik hoorde op de Markt iemand dat zeggen en ben er toen alleen ff langsgereden.
quote:Jaja je hebt gelijk.
quote:ik zag vandaag toevallig wat advertenties staan in de Bossche Omroep, waarbij er zwarte pieten en sinterklaasjes aangeboden wordenOp zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet misschien een van jullie toevallig hoe ze aan die zwarte Pieten komen bij de inkomst van Sinterklaas? En die bij de winkelcentrums enzo?
quote:''Sinterklaas en zwarte Piet te huur''Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zag vandaag toevallig wat advertenties staan in de Bossche Omroep, waarbij er zwarte pieten en sinterklaasjes aangeboden worden![]()
Verder weet ik niet eigenlijk
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
's-Hertogenbosch bij Grenzeloos Verliefd.
quote:Schijndel? Dan waren ze een beetje uit de koers..Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja ze komt zelf uit Schijndel, maar de bowling was blijkbaar in de Maaspoort.
quote:Dat geloof ik ja
quote:hehe fucking geniaalOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja![]()
Ik moest eerst zelf voetballen. Stukje in de kantine gekeken (4-0 nog gezien). Kwam ik thuis, ik zo voor de grap tegen mn vader: en, is het al 10-0![]()
Vader: nou, wel bijna!
Ikke kijken, was het al 9-0
quote:OhOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schijndel? Dan waren ze een beetje uit de koers..Fietsen en wandelen was ook bij de Maaspoort.
quote:
quote:HA-HA-HA.....HA.....
quote:ja, met dit soort opmerkingen is het duidelijk dat je aandacht tekort komt. Wij zijn zo lief om je even wat aandacht te geven
quote:Kijk allemaal posts op mijn ze duiken.
quote:Mijn posts duiken allemaal op ze kijkOp zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk allemaal posts op mijn ze duiken.
quote:5 centimeter om het gemiddelde te bereiken.
quote:Duiken kijk ze posts allemaal mijn op.Op zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn posts duiken allemaal op ze kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
Tux... niet grappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Duiken kijk ze posts allemaal mijn op.
quote:Nee, die handen verpesten het topic
quote:DuTank en KK posten hier toch?Op zondag 24 oktober 2010 23:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is dat ik op mn mobiel zit anders had ik hier toch wat lullen gepost.
quote:Weltruste FedExOp zondag 24 oktober 2010 23:53 schreef FedExpress het volgende:
ik ga mn bedje maar eens in. Trusten
quote:te makkelijk, ik wilde die grap zelf namelijk al makenOp zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
5 centimeter om het gemiddelde te bereiken.
quote:ik ik ik ikOp zondag 24 oktober 2010 23:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wie van de twee is dan de eikel?
quote:
quote:Want?Op maandag 25 oktober 2010 07:33 schreef Ceased2Be het volgende:
Mogge! voorlopig laatste post(s) in het DB topic
quote:Nee niet bepaald. Al is vakantie het beste wat er is.Op maandag 25 oktober 2010 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Tis rustig hier, heeft er iemand nog wat te liegen?
quote:okee, komt'ie: ik ben verliefd op TuxOp maandag 25 oktober 2010 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 10:46 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee, komt'ie: ik ben verliefd op Tux
quote:Fijne vakantie
quote:Oke: ik ben verliefd op FedOp maandag 25 oktober 2010 10:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
quote:
quote:Wat denk je zelf?
quote:
quote:Wat
quote:
quote:Ben kei moe
quote:Ik ben kk niet
quote:Smoesjes!
quote:Nee
quote:Kut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:No shit Sherlock.Op maandag 25 oktober 2010 22:40 schreef FedExpress het volgende:
ik zit via mn telefoon te kijken hier en ik zie het plaatje niet. maar de naam wel
quote:Idd.Op maandag 25 oktober 2010 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
Het plaatje zal het is een keer wel doen he.
quote:Als jij dat wil denken.
quote:Hier doet ie 't gewoon
quote:Zijn internet ziet dingen die er niet zijn.
quote:Ja dat is het.Op maandag 25 oktober 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zijn internet ziet dingen die er niet zijn.
quote:-->TRU
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed,
Het feest kan beginnen! Bdh en BB zijn binnen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:ROSMALEN - Het Regionaal Milieuteam van de politie Brabant-Noord heeft maandagmiddag rond 16.00 uur 605 kilo illegaal vuurwerk gevonden.
Het vuurwerk lag in twee bergingen die hoorden bij een woning aan de Pastoor Hordijkstraat. Volgens de bewoner was het illegale vuurwerk van zijn zoon die op dat moment niet thuis was. De politie zal de deze man nog gaan horen. Het vuurwerk is in beslag genomen en wordt vernietigd.
quote:Ja hij moet toch wat te neuken hebben.
quote:Jammer, het is niet een van de zonen van mijn collega's anders had ik wat te pesten.
quote:Nou nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij moet toch wat te neuken hebben.
quote:Ik doe het wel als het moet.
quote:Welke? Want bagger is ondertussen ook oud.
quote:Ja veel wit he.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had bagger.. Nu Decade (Beta versie)
En deze is kut.
quote:vind hem wel prettig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had bagger.. Nu Decade (Beta versie)
En deze is kut.
quote:Enigszins ja, maar voor CSS moet je weer een abo hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vind hem wel prettig.
Kleuren kan je aanpassen volgens mij...
quote:Ja klopt. Al heb ik iets fout gedaan zodat nu alles donkergrijs is.
quote:rechtsboven: thema-instellingen --> achtergrondkleurenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Enigszins ja, maar voor CSS moet je weer een abo hebben.
quote:Ja dat weet ik, maar dan nog.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
rechtsboven: thema-instellingen --> achtergrondkleuren
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja klopt. Al heb ik iets fout gedaan zodat nu alles donkergrijs is.
quote:Mijn ogen wat doe je.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor kleurenblindheid.
quote:Ja, dat zal vast de nodige miljoenen opleverenDEN BOSCH - De Supportersclub FC Den Bosch begint een actie die geld moet opleveren voor de noodlijdende voetbalclub. Vanaf vrijdag, de wedstrijd tegen Sparta, verkoopt de supportersclub blauwwitte shirts met het logo van FC Den Bosch en de tekst 'Met heel mijn hart'. Ze kosten 5 euro per stuk, maar de supporters hopen dat kopers meer betalen.
De opbrengst gaat volledig naar de club.
quote:Alle kleine beetjes helpen heOp dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast de nodige miljoenen opleveren
quote:Da's hier dichtbij. Denk dat het die Roma waren
quote:Wtf
quote:Als iemand niet grappig is is het die muts wel
quote:Jochem is een baas!
quote:
quote:ik miste je al jaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef VulpesVulpes het volgende:
haha goed he..ik was al een paar dagen niet meer op fok!
Dit topic gaat altijd zo hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan inderdaad hard de laatste tijd
~Si vis amari, ama~
quote:Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd op je moeder.
quote:Nee bij mn vader ooit.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd op je moeder.
quote:Ja in KPD zeker.
quote:wij gebruiken het op kamp om de kids wakker te makenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
he he.. ik heb die van jochem meijer nog weleens als wekker gehad trouwens..
alleen werd ik toen altijd chag wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |