quote:Mijn ogen wat doe je.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor kleurenblindheid.
quote:Ja, dat zal vast de nodige miljoenen opleverenDEN BOSCH - De Supportersclub FC Den Bosch begint een actie die geld moet opleveren voor de noodlijdende voetbalclub. Vanaf vrijdag, de wedstrijd tegen Sparta, verkoopt de supportersclub blauwwitte shirts met het logo van FC Den Bosch en de tekst 'Met heel mijn hart'. Ze kosten 5 euro per stuk, maar de supporters hopen dat kopers meer betalen.
De opbrengst gaat volledig naar de club.
quote:Alle kleine beetjes helpen heOp dinsdag 26 oktober 2010 16:00 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ja, dat zal vast de nodige miljoenen opleveren
quote:Da's hier dichtbij. Denk dat het die Roma waren
quote:Wtf
quote:Als iemand niet grappig is is het die muts wel
quote:Jochem is een baas!
quote:
quote:ik miste je al jaOp dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef VulpesVulpes het volgende:
haha goed he..ik was al een paar dagen niet meer op fok!
Dit topic gaat altijd zo hard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan inderdaad hard de laatste tijd
~Si vis amari, ama~
quote:Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd op je moeder.
quote:Nee bij mn vader ooit.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je het uitgeprobeerd op je moeder.
quote:Ja in KPD zeker.
quote:wij gebruiken het op kamp om de kids wakker te makenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:40 schreef VulpesVulpes het volgende:
he he.. ik heb die van jochem meijer nog weleens als wekker gehad trouwens..
alleen werd ik toen altijd chag wakker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |