SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 13:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Fed,
Het feest kan beginnen! Bdh en BB zijn binnen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Si vis amari, ama~
quote:ROSMALEN - Het Regionaal Milieuteam van de politie Brabant-Noord heeft maandagmiddag rond 16.00 uur 605 kilo illegaal vuurwerk gevonden.
Het vuurwerk lag in twee bergingen die hoorden bij een woning aan de Pastoor Hordijkstraat. Volgens de bewoner was het illegale vuurwerk van zijn zoon die op dat moment niet thuis was. De politie zal de deze man nog gaan horen. Het vuurwerk is in beslag genomen en wordt vernietigd.
quote:Ja hij moet toch wat te neuken hebben.
quote:Jammer, het is niet een van de zonen van mijn collega's anders had ik wat te pesten.
quote:Nou nee.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja hij moet toch wat te neuken hebben.
quote:Ik doe het wel als het moet.
quote:Welke? Want bagger is ondertussen ook oud.
quote:Ja veel wit he.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had bagger.. Nu Decade (Beta versie)
En deze is kut.
quote:vind hem wel prettig.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik had bagger.. Nu Decade (Beta versie)
En deze is kut.
quote:Enigszins ja, maar voor CSS moet je weer een abo hebben.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
vind hem wel prettig.
Kleuren kan je aanpassen volgens mij...
quote:Ja klopt. Al heb ik iets fout gedaan zodat nu alles donkergrijs is.
quote:rechtsboven: thema-instellingen --> achtergrondkleurenOp dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Enigszins ja, maar voor CSS moet je weer een abo hebben.
quote:Ja dat weet ik, maar dan nog.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:07 schreef FedExpress het volgende:
[..]
rechtsboven: thema-instellingen --> achtergrondkleuren
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja klopt. Al heb ik iets fout gedaan zodat nu alles donkergrijs is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |