quote:Ja he.
quote:Dat personeel krijg je er toch automatisch bij als je in de top 500 komt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Toch wel handig dat ik dat zelf niet bij hoef te houden, dat doen anderen wel voor mij.
quote:Zeer zekers! En ook nog zonder bier te drinken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeer zekers! En ook nog zonder bier te drinken.
Bazin hoor.
quote:Wat een goeie opmerking van jou.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben te lui om me naar m'n bed te verplaatsen.
quote:
quote:Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.
quote:Ja precies.Op zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.
quote:Hoorde ik van de week ook ja.Op zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens Boschtion hebben we op het station hebben veel last van weesfietsen.![]()
quote:Ja he.
quote:sjaarsch mogen geen sterk op onze vereniging, sinds 2 jaar geleden 3 sjaarsch op een avond zichzelf het ziekenhuis in hebben gezopen met sterkOp zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.
Bier
quote:the fuck?Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben te lui om me naar m'n bed te verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |