quote:
quote:Vind jij het fatsoenlijk gedrag wanneer er iemand bewust het gangpad gaat blokkeren om ruzie uit te lokken? Ik neem aan van niet, hiermee heb ik hem gewaarschuwd voor een paar corrigerende tikken.
quote:Het gaat ook niet over het verhaal zelf.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vind jij het fatsoenlijk gedrag wanneer er iemand bewust het gangpad gaat blokkeren om ruzie uit te lokken? Ik neem aan van niet, hiermee heb ik hem gewaarschuwd voor een paar corrigerende tikken.
quote:Ik eis duidelijkheid over je post.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het gaat ook niet over het verhaal zelf.
quote:net of meisjes dat niet kunnen doenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou ook een jongen willen zijn. Gewoon beetje dreigen en/of iedereen op zn bek slaan waarvan het bakkes me niet aanstaat.
quote:Nee niet met winst.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:55 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
net of meisjes dat niet kunnen doen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 18:39 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik zou ook een jongen willen zijn. Gewoon beetje dreigen en/of iedereen op zn bek slaan waarvan het bakkes me niet aanstaat.
quote:Ja.
quote:echt?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Met je liedje val je in herhaling.
Wow wat een baas hij drinkt een liter icetea op.
quote:Kots, maar dan zonder stukjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
echt?
denken dat dat icetea is
quote:Denken dat een liter van iets drinken iemand baas maakt.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:49 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
echt?
denken dat dat icetea is
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 19:45 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
geile hoeren
ow en nog een plaatje van een bazen student
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:denken dat het om de hoeveelheid gaatOp zaterdag 23 oktober 2010 19:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Denken dat een liter van iets drinken iemand baas maakt.
Ja. Geen grappen.
quote:--> PUBOp zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
denken dat het om de hoeveelheid gaatiedereen kan een liter adten, het gaat om de snelheid
quote:Ja is dat zo knap?Op zaterdag 23 oktober 2010 19:57 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
denken dat het om de hoeveelheid gaatiedereen kan een liter adten, het gaat om de snelheid
quote:
quote:probeer het maar eens zo snel
quote:Ik snap die rare kindjes ook niet Barrie.
quote:Ja precies.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik snap die rare kindjes ook niet Barrie.Laat ze maar lekker....
quote:Ik ben blij dat jij wel normaal bent.
quote:Idem dito Tux.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij wel normaal bent.
quote:
quote:Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:07 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
want adten is abnormaal?
quote:Ja iemand zei een tijdje terug dat ik erin was gestuiterd.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je staat trouwens in de top 500 he.
quote:ik kan het ook, maar niet zo snel als die gastOp zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.
quote:waar kan je dat zien?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je staat trouwens in de top 500 he.
quote:Knap hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja iemand zei een tijdje terug dat ik erin was gestuiterd.
quote:Tijd om goed te oefenen dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:19 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ik kan het ook, maar niet zo snel als die gastbehalve als het met een sfeermeter is
quote:Ja he.
quote:Dat personeel krijg je er toch automatisch bij als je in de top 500 komt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja he.![]()
Toch wel handig dat ik dat zelf niet bij hoef te houden, dat doen anderen wel voor mij.
quote:Zeer zekers! En ook nog zonder bier te drinken.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeer zekers! En ook nog zonder bier te drinken.
Bazin hoor.
quote:Wat een goeie opmerking van jou.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben te lui om me naar m'n bed te verplaatsen.
quote:
quote:Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het eerder abnormaal om iemand als baas te bekronen die een liter bier(?) snel opzuipt. Je bent toch een eckte eckte student? Dan zou je dat onder de duim moeten hebben.
quote:Ja precies.Op zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.
quote:Hoorde ik van de week ook ja.Op zondag 24 oktober 2010 00:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgens Boschtion hebben we op het station hebben veel last van weesfietsen.![]()
quote:Ja he.
quote:sjaarsch mogen geen sterk op onze vereniging, sinds 2 jaar geleden 3 sjaarsch op een avond zichzelf het ziekenhuis in hebben gezopen met sterkOp zondag 24 oktober 2010 00:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gek, bij ons ging het om goldstrike, tequile, rum, vodka en whisky.
Bier
quote:the fuck?Op zondag 24 oktober 2010 00:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben te lui om me naar m'n bed te verplaatsen.
quote:1e jaars leden is veuls te lang
quote:Dat.
quote:Stressen helpt toch niet. Chillen is het antwoord.Op zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en ik stress m echt kankerhard voor die tentamens
quote:Luie student.Op zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
1e jaars leden is veuls te lang
quote:
quote:ja maar lukt nietOp zondag 24 oktober 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stressen helpt toch niet. Chillen is het antwoord.
quote:Was het maar fuck.
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo als dat geen batsen gaat worden.
quote:Gadver.Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo als dat geen batsen gaat worden.
quote:Oh je sluit ja/nee dus nog niet helemaal uit?Op zondag 24 oktober 2010 00:58 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nee,denk het niet
kan ik ook zeggen over jou en fed
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gadver.Kan wel een beter persoon bedenken.
quote:Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh je sluit ja/nee dus nog niet helemaal uit?
Je kan zoveel zeggen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.
quote:ik ben linksOp zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.
quote:Links dan, wat jij wil.Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ik ben linksen ik denk niet dat ik jou ooit ga doen nee
quote:klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingOp zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Links dan, wat jij wil.En je zegt nogsteeds "denk"
quote:Vrijwel zeker. Je denkt nog kans te maken ook.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingmaar oke, ik weet vrijwel zeker dat ik jou nooit ga doen
quote:Gelukkig maar, ik neuk geen kleuters.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingmaar oke, ik weet vrijwel zeker dat ik jou nooit ga doen
quote:Huh watte?
quote:behalve BDH dan tochOp zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik neuk geen kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |