quote:Dat.
quote:Stressen helpt toch niet. Chillen is het antwoord.Op zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en ik stress m echt kankerhard voor die tentamens
quote:Luie student.Op zondag 24 oktober 2010 00:41 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
1e jaars leden is veuls te lang
quote:
quote:ja maar lukt nietOp zondag 24 oktober 2010 00:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Stressen helpt toch niet. Chillen is het antwoord.
quote:Was het maar fuck.
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo als dat geen batsen gaat worden.
quote:Gadver.Op zondag 24 oktober 2010 00:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo als dat geen batsen gaat worden.
quote:Oh je sluit ja/nee dus nog niet helemaal uit?Op zondag 24 oktober 2010 00:58 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
nee,denk het niet
kan ik ook zeggen over jou en fed
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gadver.Kan wel een beter persoon bedenken.
quote:Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.Op zondag 24 oktober 2010 01:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh je sluit ja/nee dus nog niet helemaal uit?
Je kan zoveel zeggen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.
quote:ik ben linksOp zondag 24 oktober 2010 01:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij kan denken wat ie wil, maar dat wordt toch fantaseren met z'n rechterhand.
quote:Links dan, wat jij wil.Op zondag 24 oktober 2010 01:05 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
ik ben linksen ik denk niet dat ik jou ooit ga doen nee
quote:klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingOp zondag 24 oktober 2010 01:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Links dan, wat jij wil.En je zegt nogsteeds "denk"
quote:Vrijwel zeker. Je denkt nog kans te maken ook.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingmaar oke, ik weet vrijwel zeker dat ik jou nooit ga doen
quote:Gelukkig maar, ik neuk geen kleuters.Op zondag 24 oktober 2010 01:11 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
klopt, dat is het mooie aan het leven, het is een grote verrassingmaar oke, ik weet vrijwel zeker dat ik jou nooit ga doen
quote:Huh watte?
quote:behalve BDH dan tochOp zondag 24 oktober 2010 01:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik neuk geen kleuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |