quote:Dat geloof ik ja
quote:hehe fucking geniaalOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Dat geloof ik ja![]()
Ik moest eerst zelf voetballen. Stukje in de kantine gekeken (4-0 nog gezien). Kwam ik thuis, ik zo voor de grap tegen mn vader: en, is het al 10-0![]()
Vader: nou, wel bijna!
Ikke kijken, was het al 9-0
quote:OhOp zondag 24 oktober 2010 21:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Schijndel? Dan waren ze een beetje uit de koers..Fietsen en wandelen was ook bij de Maaspoort.
quote:
quote:HA-HA-HA.....HA.....
quote:ja, met dit soort opmerkingen is het duidelijk dat je aandacht tekort komt. Wij zijn zo lief om je even wat aandacht te geven
quote:Kijk allemaal posts op mijn ze duiken.
quote:Mijn posts duiken allemaal op ze kijkOp zondag 24 oktober 2010 23:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kijk allemaal posts op mijn ze duiken.
quote:5 centimeter om het gemiddelde te bereiken.
quote:Duiken kijk ze posts allemaal mijn op.Op zondag 24 oktober 2010 23:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mijn posts duiken allemaal op ze kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:39 schreef FedExpress het volgende:
Tux... niet grappig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Duiken kijk ze posts allemaal mijn op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |