quote:Historische voertuigen trekken door Den Bosch
DEN BOSCH - Een optocht van historische vervoersmiddelen trok deze zondag door Den Bosch. De optocht stond in het teken van de Week van de Geschiedenis, gehouden door de organisatie De Tijdreiziger. De optocht begon rond 13.00 uur bij De Citadel en eindigde op de Markt.
Voertuigen uit de periode 1850-1950 illustreerden het thema 'Dat gaat naar Den Bosch toe'. De voertuigen bestonden onder meer uit koetsen, vrachtauto's, bakfietsen, handkarren en door paarden getrokken hoogkarren. De voertuigen blijven zondag tot 17.00 uur op de Bossche Markt staan, waar ze zo een heus 'openluchtmuseum' vormen.
De Kring Vrienden van 's-Hertogenbosch houdt zondag ook nog allerlei speciale rondleidingen en rondvaarten die in het teken van de geschiedenis staan. En op de Parade is de tweede dag van de Historische Smaakmarkt. Deze viel op zaterdag nog in het water door het slechte weer. En dan zijn er zondag om 13.30 en 15.30 uur in de StadsBIEB nog de theatervoorstellingen ‘Kaf’, waarin twee stadsgekken het publiek meenemen naar de vergeten tijd van het Geefhuis.
Lees meer hierover in het Brabants Dagblad van maandag.
http://www.brabantsdagbla(...)n-door-Den-Bosch.ece
quote:Dat wist ik zelf toen ook niet, kwam het toevallig tegen.
quote:Ja vet he.Op zondag 24 oktober 2010 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
Leuk Tux![]()
Jammer dat ze zoiets niet van te voren duidelijk bekend maken.
Oke misschien hebben ze dat wel gedaan maar dan nog.
quote:Ja precies. Dan was ik er wel even gaan kijken ofzo. Is vaak bij dingen. Hoor je er achteraf pas wat van.Op zondag 24 oktober 2010 18:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja vet he.Jammer dat ik het van te voren niet wist idd.
![]()
En op de Parade waren allemaal kraampjes met oud eten/hapjes etc.
quote:Oh ik heb verder niks op hoor.Op zondag 24 oktober 2010 18:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja precies. Dan was ik er wel even gaan kijken ofzo. Is vaak bij dingen. Hoor je er achteraf pas wat van.![]()
Was het eten wat?
quote:Da's ook niet veel.Op zondag 24 oktober 2010 18:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh ik heb verder niks op hoor.
quote:Nee he.
quote:Als je er dan toch bent.Op zondag 24 oktober 2010 18:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee he.Ik hoorde op de Markt iemand dat zeggen en ben er toen alleen ff langsgereden.
quote:Jaja je hebt gelijk.
quote:ik zag vandaag toevallig wat advertenties staan in de Bossche Omroep, waarbij er zwarte pieten en sinterklaasjes aangeboden wordenOp zondag 24 oktober 2010 19:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Weet misschien een van jullie toevallig hoe ze aan die zwarte Pieten komen bij de inkomst van Sinterklaas? En die bij de winkelcentrums enzo?
quote:''Sinterklaas en zwarte Piet te huur''Op zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ik zag vandaag toevallig wat advertenties staan in de Bossche Omroep, waarbij er zwarte pieten en sinterklaasjes aangeboden worden![]()
Verder weet ik niet eigenlijk
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef BarrieButsers het volgende:
's-Hertogenbosch bij Grenzeloos Verliefd.
quote:Schijndel? Dan waren ze een beetje uit de koers..Op zondag 24 oktober 2010 21:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nouja ze komt zelf uit Schijndel, maar de bowling was blijkbaar in de Maaspoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |