Volgens mij heeft iemand me eruit gehaald. KK is niet voor niets geblokkeerd. Je mag me erbij zetten als je wilquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
waarom staat bdh eigenlijk niet in de OPOmdat Rosmalen?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
Droog met een beetje wind.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef VulpesVulpes het volgende:
hoe is het weer eigenlijk daar in db?
Grijs en lekker natquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef VulpesVulpes het volgende:
hoe is het weer eigenlijk daar in db?
Jammer voor Fed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef VulpesVulpes het volgende:
Oh nou gelukkig dat ik daar niet ben dan
Het begin is er.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb de pincode al gehad, nu de cc nog.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb de pincode al gehad, nu de cc nog.
En terecht, vanwege Rosmalen hoor je er gewoon niet in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
we hebben zo onze periodesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
alweer een nieuwe? gaat ook hard met den bosch en fok he?
Ja topic --> overal bloed, bah.....vies....quote:
Vandaag langzaam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
alweer een nieuwe? gaat ook hard met den bosch en fok he?
Oh.quote:
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hoi allemaal, ik woon ook in den bosch
in een klein kutgat bij den bosch om precies te zijn
ah, nog een rosmalenarineesquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
Hahahaha je ondertitel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
he? wat bedoel jequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?
zoiets als een kutkabouter of een tampon ofzoquote:
Als er een gat in de dijk is steken ze die erin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
pas op, het is kutkabouter uit Hedikhuizen.
En er schijnt iets met z' n neus te zijn, maar ik weet niet precies wat.
Brenda? Is dat die hoer waar iedereen incl jij overheen is geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hedikhuizen heeft maar twee straten, en er wonen maar drie mensen, waaronder kutkabouter en ene Brenda.
Die herinner ik me nog jaquote:
Ik lul maar uit m' n nek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wij moeten duidelijk nog even op de hoogte raken van de soaps ende roddelsch in den bosch en omstreken merk ik
quote:
quote:
Over dat lekkere meisje op die scooter? Uit de maaspoort?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof er in 's-Hertogenbosch geen roddels/verhalen rondgaan.
Er zullen er vast 1000en rondgaan, maar ken jij alle 138000 Bossche Bollen persoonlijk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof er in 's-Hertogenbosch geen roddels/verhalen rondgaan.
Nee, maar in een dorp hoeft iedereen elkaar ook niet te kennen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Er zullen er vast 1000en rondgaan, maar ken jij alle 138000 Bossche Bollen persoonlijk?
In Hedikhuizen wonen maar drie mensenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedikhuizen misschien niet eens. Ookal zijn het maar 230 mensen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In Hedikhuizen wonen maar drie mensen![]()
En ze kennen elkaar allemaal, anders kunnen ze zich niet voortplanten
Heb woensdag pas weer tentamenquote:
Maar kheb geen herfstvakantiequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het betere werk inderdaad.
Maar je hebt vast wel andere vakantie dagenquote:
Het zijn profiteurs.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel andere vakantie dagen
Wat wil je met een tomos.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hedikhuizen is wel een beetje ons kent ons, ik sta bekend als tuig van hedikhuizen
Kerstquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel andere vakantie dagen
Niet als de Neus van Hedikhuizen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hedikhuizen is wel een beetje ons kent ons, ik sta bekend als tuig van hedikhuizen
Welcome to my world.quote:
mooi werkquote:
Vertelquote:
Niet alleen de NS trouwens, ook arrivaquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet alleen de NS trouwens, ook arriva![]()
Okee, eerst de bus 10 minuten te laat. Wilde dan de trein van 9.38 pakken, maar daar was ik net paar minuten te laat voor (die reed dus op tijd).
Dan zou het trein 9.53 worden. Maarrrr die kreeg 5 minuten vertraging, toen 10, 15 en jawel, zelf 20 minuten.
Dan denk je: er gaat toch ieder kwartier een trein, dus dan pak je toch die van 10.08? Dat zou je denken ja, maar ook die kreeg 10 minuten vertraging![]()
Uiteindelijk om 10.11 vertrokken, terwijl ik om 9.10 al buiten stond
welkom in het nederlandse OVquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet alleen de NS trouwens, ook arriva![]()
Okee, eerst de bus 10 minuten te laat. Wilde dan de trein van 9.38 pakken, maar daar was ik net paar minuten te laat voor (die reed dus op tijd).
Dan zou het trein 9.53 worden. Maarrrr die kreeg 5 minuten vertraging, toen 10, 15 en jawel, zelf 20 minuten.
Dan denk je: er gaat toch ieder kwartier een trein, dus dan pak je toch die van 10.08? Dat zou je denken ja, maar ook die kreeg 10 minuten vertraging![]()
Uiteindelijk om 10.11 vertrokken, terwijl ik om 9.10 al buiten stond
ben er al langer mee bekend. en toch blijft het me verbazenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
welkom in het nederlandse OV
begrijpelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ben er al langer mee bekend. en toch blijft het me verbazen
Misschien moet je hond nodig. Heb je water met een smaakje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, laat maar doorkomen. heb eigenlijk wel dorst
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien moet je hond nodig. Heb je water met een smaakje.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien moet je hond nodig. Heb je water met een smaakje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hands up Kut!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.timingquote:
~Si vis amari, ama~
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Woww die niggah's zijn niet te stoppen.
ga jij eens heul snel slapenquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Woww die niggah's zijn niet te stoppen.
Ze zit op jou te wachten dat je een verhaaltje voorleest en d'r instopt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga jij eens heul snel slapenBedtijd
Ja papa.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:40 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga jij eens heul snel slapenBedtijd
Het valt wel op he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja papa.
Wil je me weghebben?
Maar van mij mag je wel blijven hoor.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, wat een lef heeft die vent.
nee hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja papa.
Wil je me weghebben?
Ahh dat is lief.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar van mij mag je wel blijven hoor.
Ik ben ook gewoon keilief, jeweettog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon keilief, jeweettog.
Soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal toch wel.
![]()
Tux is de liefste vrouw van het forum, jewaitz.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Soms?Meestal toch wel.
![]()
Tux is de liefste vrouw van het forum, jewaitz.
Wel een ernstig topic inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:
Nog even lachen op de maandagavond?
Mijn Fetisj
Ssstt het moet binnen de fok muren blijven he.quote:
Ik vind het een beetje flauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:
Nog even lachen op de maandagavond?
Mijn Fetisj
Ok, sorry.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ssstt het moet binnen de fok muren blijven he.
quote:
Wutquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er rijden allemaal strooiwagens langs.
We gaan eraan..
oh noes, nu al weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er rijden allemaal strooiwagens langs.
We gaan eraan..
nog niet gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Al dik een week hoor Fed.
Elke keer lijkt het net of er ambulance langs rijd.
Vet! Heb je gezwaaid?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gezien![]()
Ik zag vandaag op de TU wel een fiets van Google met van die camera's
Vet! Pics!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gezien![]()
Zou geen goed teken zijn als ambulances met die snelheid zouden rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Al dik een week hoor Fed.
Elke keer lijkt het net of er ambulance langs rijd.
Klopt.quote:
Waar is dit?! Die lange gast met die krullen ken ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef FedExpress het volgende:
Okee, jullie hebben er zelf om gevraagd:
[ afbeelding ]
Universiteiten liggen nu niet echt in je straatje he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nog nooit zo'n auto of fiets tegengekomen.
Daar zijn ze toch allang geweest verrekte kut.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Universiteiten liggen nu niet echt in je straatje he.
Google moet ook naar den bosch komen.
TU/e, pad richting auditorium.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar is dit?! Die lange gast met die krullen ken ik
Geniaalquote:
Ja kut, nieuwe foto's enzo.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar zijn ze toch allang geweest verrekte kut.Ik heb volgens Google 2 huizen nu. Wat ze nu van Waalwijk hebben is van toen ik daar nog woonde en zomer vorig jaar zijn ze hierlangs gekomen.
Dan was die er nog niet. De bouw hierlangs was ook nog een zandvlakte.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja kut, nieuwe foto's enzo.
Woahh doe maar duur Tux.
Je kan trouwens niet eens die rotonde bij jou zien.
Jaquote:
Ja jammer is dat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan was die er nog niet. De bouw hierlangs was ook nog een zandvlakte.
Slopen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja jammer is dat.
Gaan ze jouw huis eigenlijk ook slopen/renoveren?
Fiets nooit gezien, wel de auto's zien rijden toen ze alles bij ons op de foto aan het zetten warenquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gezien![]()
Ja ik ga naar de nieuwbouw, dat had ik toch al eens verteld.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Al snel?
En blijf je in den bosch wonen?
Ik heb trouwens een maand overlap gehad met de verhuizing, dus ik had 1 maand lang 2 huizen. Da's best een stoer gevoel.quote:
Ja dat heb ik dus gemist.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Fiets nooit gezien, wel de auto's zien rijden toen ze alles bij ons op de foto aan het zetten waren
Ja dat heeft met de vorige rij die in aanmerking kwam voor sloop ook heel lang geduurd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ga naar de nieuwbouw, dat had ik toch al eens verteld.![]()
Ik denk dat het op z'n vroegst over 2,5 jaar wordt gesloopt. Want de mensen die niet naar de nieuwbouw gaan hebben heel lang de tijd om op te rotten hoorde ik van de week op die bijeenkomst in het buurthuis.
Toen was ik er nog niet, maar ik ken de verhalen inmiddels wel ja.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja dat heeft met de vorige rij die in aanmerking kwam voor sloop ook heel lang geduurd.
Het gezeik over een 'passende woning' en 'gelijkwaardige woning' zorgde voor nogal veel gezeik.
Mensen die met zń tweetjes een tussenwoning bezet hielden wilden niet naar een appartement, maar gezinnen van 4 in een appartement wilden wel heel graag naar een tussenwoning
Dolle boel.
Ohh dat duurt dan nog wel een tijdje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik ga naar de nieuwbouw, dat had ik toch al eens verteld.![]()
Ik denk dat het op z'n vroegst over 2,5 jaar wordt gesloopt. Want de mensen die niet naar de nieuwbouw gaan hebben heel lang de tijd om op te rotten hoorde ik van de week op die bijeenkomst in het buurthuis.
Dat is hier in dezelfde straat. Tussen dit gebouw en de nieuwbouw zit een zijstraat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat duurt dan nog wel een tijdje.
Maar die nieuwbouw huizen, is dat gewoon op dezelfde plaats? Of ga je dan een paar straten verhuizen?
Ow en mn excuses.
Ik heb ook geen idee. Van deze nieuwbouw is het verkooppercentage bij lange na niet gehaald en ik weet niet wat ze bij jullie gaan doen, maar dat kunnen ze dan ook aan de straatstenen niet kwijt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben benieuwd wat ze met heel de bende gaan doen... bij ons op het plein staan inmiddels zo'n 12 appartementen te koop. Denk dat de gemeente er het meeste baat bij heeft om alle bewoners uit te kopen bij ons zodat het tenminste wat op gaat schieten allemaal
Oh oke.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is hier in dezelfde straat. Tussen dit gebouw en de nieuwbouw zit een zijstraat.
Dit dus. Rechts mijn gebouw en links de vlakte waar ze toen nog moesten beginnen.quote:
Ja dat wijzigen van de BBS is ook een giller.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Ja die nieuwbouw heeft de provincie voor het grootste gedeelte gekocht om de bouw maar door te laten gaan.
Nieuwbouw verderop de onderwijsboulevard in proberen ze al te slijten door je ¤2000 euro terug te geven als je daar een woning koopt.
Keek afgelopen week op Funda stonden er in een straal van 1Km rondom ons plein 105 huizen te koop![]()
Bij ons willen ze de VVE's van beide panden gaan samenvoegen, maar daar zitten ook een hoop haken en ogen aan (verschillen in onderhoud, verschillen in kas en moeilijk doen om het moeilijk doen). Als dat gedaan is verder de panden nog wat opknappen en beslissen over de supermarkt die er evt komt.
Aan de andere kant is de locatie van de Brede Bossche School ook alweer gewijzigd dus God weet wat er nog allemaal veranderd.
Google maps bekijken lukt nu niet. (Op mobiel). Maar zal morgen wel even kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dit dus. Rechts mijn gebouw en links de vlakte waar ze toen nog moesten beginnen.![]()
http://maps.google.nl/map(...)g&cbp=12,268.14,,0,5
Zou best die korting willen, maar heb liever dat ze me uitkopen uit m'n huidige appartement.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja dat wijzigen van de BBS is ook een giller.Ze weten gewoon niet wat ze willen.
Deze nieuwe woningen kan je ook korting op krijgen.
Oke. Je ziet trouwens maar een gedeelte van het terrein, had ik op een betere plek moeten gaan staan, maarja het gaat om het idee he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Google maps bekijken lukt nu niet. (Op mobiel). Maar zal morgen wel even kijken.
Ja ze roepen vanalles, dus het blijft altijd spannend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou best die korting willen, maar heb liever dat ze me uitkopen uit m'n huidige appartement.
Daar was sprake van toen ik het net gekocht had... zou 15 tot 20 % bovenop de marktconforme-prijs worden wat de gemeente zou betalen.
Helaas niet doorgegaan
Ga er niet vanuit dat ik ook maar iets van de gemeente krijg, zit bij veel van die vergaderingen met de VVE's en de gemeente en de coördinatiebureaus e.d. maar het gaat zoooooo traag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ze roepen vanalles, dus het blijft altijd spannend.
Maar wat is nou eigenlijk de bedoeling van dat plein dan? Zijn ze daar al wel over uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat ik ook maar iets van de gemeente krijg, zit bij veel van die vergaderingen met de VVE's en de gemeente en de coördinatiebureaus e.d. maar het gaat zoooooo traag.
Enige wat ik wil is dat m'n woning weer redelijk verkoopbaar wordt, maar zo denken er nog 104 meer over.
En met al die idioten op het plein die gelijktijdig hun woning te koop zetten schiet het ook niet op om nu te verkopen.
Heb ik als enige voordeel dat ik de enige ben die op de 1e woonlaag zit met een dik dakterras als verkoopargument...
quote:
Als het regent moet je vaker zeggen: "Die regenquote:
Vanochtend ging het er alleen maar harder door regenen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het regent moet je vaker zeggen: "Die regen" Dan wordt het zonnig, ik weet het zeker
En koeken en peren.quote:
Stoerquote:
jaquote:
dat hoor ik vakerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
5e pagina fipo!!!!!!!!!!1111!1!!![]()
![]()
daar gaan we weerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik al zei..
Ga wat nuttigs doen knul![]()
Verborgen smiley.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ooohw, jij hebt groene, zo niet eerlijk
quote:
quote:
Nee, heb alleen deel 1 gespeeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
BDH, ga je deze kopen?![]()
http://www.gametrailers.c(...)/706292#comments_top
deel 1 was de slechtste, dat weet je he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, heb alleen deel 1 gespeeld.
Ben meer van Fallout 3 (NEW VEGAS VRIJDAG A.S.!!!!) en over een tijdje Rage![]()
![]()
Ja, dat kan wel. Maar m'n interesse in gamen is alleen maar afgenomen en Fallout heeft gewoon een setting waar ik van houquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
deel 1 was de slechtste, dat weet je he?
want brotherhood wordt zo fucking AWESOME![]()
![]()
een verneukte wereld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Maar m'n interesse in gamen is alleen maar afgenomen en Fallout heeft gewoon een setting waar ik van hou
Verneukte wereld ja. Heerlijk. Net als S.T.A.L.K.E.R.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
een verneukte wereld?
en sowieso assassin's creed koop je niet voor de gameplay ( nou ja, een beetje misschien) maar voor het verhaal
als er ooit een spel ideaal was om te verfilmen, dan was het AC![]()
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh, deze user heeft wel een toepasselijk plaatje.
ikweethetookniet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikEcht geweldig he
![]()
Mijn plaatje verander ik nooit want het is deel van mijn fokidentiteit
Ja. Vanaf het begin alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Heb je die altijd al gehad?
Ja. Maar Dr. Cox is gewoon awesomequote:
Ahhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar Dr. Cox is gewoon awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhhIk heb maar 5 pagin's. Jouw spoiler is hier echt waanzinnig stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zo jij doet gek, 5 pagin's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 pagin's. Jouw spoiler is hier echt waanzinnig stom![]()
Ik ben gangsterquote:
ja ja jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben meer van Fallout 3 (NEW VEGAS VRIJDAG A.S.!!!!)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhmensen met 25 posts per paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
His name is Ezio Auditore, the Assassin.
Omdat ze daar mijn handtekening voor willen en ik was niet thuis.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze daar mijn handtekening voor willen en ik was niet thuis.
Balen Tux.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze daar mijn handtekening voor willen en ik was niet thuis.
Kut Kloon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
mensen met 25 posts per pagina
Ja kan ik morgen weer de hele dag gaan wachten ofzo.quote:
quote:
Hendig sjiek! Nu begint het echt te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kan ik morgen weer de hele dag gaan wachten ofzo.![]()
En ik heb post van Zayaz dat ik voor m'n nieuwe huis tegels en keukenkleur moet kiezen.
Jajaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hendig sjiek! Nu begint het echt te komen.
waar ga je wonen dan?quote:
Heb je ooit leren lezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
waar ga je wonen dan?
In de Bijlmer?quote:
Watte?quote:
Je blijft toch in je sloppenwijk?quote:
Ohzo, ja dat is zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je blijft toch in je sloppenwijk?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je blijft toch in je sloppenwijk?
En een mooie envelop toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Boschveld, oh Boschveld
Mijn mooie sloppenwijk
Waar BrabantWonen mijn tentje gaat verscheuren.
En ik van Zayaz een mooi nieuw tentje krijg.
Met als kado, een extra kartonnen doos.
Amen
Ja sssttt, dalijk komen ze die uit m'n nieuwe tentje jatten.quote:
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sssttt, dalijk komen ze die uit m'n nieuwe tentje jatten.
Beter dan dat ze je arsenaal aan seksslaven jatten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja sssttt, dalijk komen ze die uit m'n nieuwe tentje jatten.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter dan dat ze je arsenaal aan seksslaven jatten.
quote:
Sinds wanneer woon jij bij mij dan?quote:
Vanaf het moment dat jij een jacuzzi hebtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer woon jij bij mij dan?
Die past niet in een tentje.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vanaf het moment dat jij een jacuzzi hebt
quote:
Sorry manquote:
Daar wordt Junior niet blij vanquote:
quote:
quote:
misschien staat de groenschool wel heel hoog aangeschreven in het buitenland ofzoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Waar ik nou eigenlijk geen hol van snap he, het stikt hier van de buitenlandse studenten. Wat is hier dan te doen wat je ergens anders niet kan doen? En DB is nieteens een studentenstad zoals Tilbotown etc![]()
Vanmorgen was er bij HealthCity een meisje die uit Ecuador kwam, WTFGa je hier dan studeren (van welk geld überhaupt?) en veel geld verdienen en die zak geld mee terugnemen naar je familie ofzo?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:27 schreef VulpesVulpes het volgende:
Ik snap best dat ze naar zo'n mooie stad willen
ZE GREENSKOOL!!! WIR MUSSEN NACH ZE GREENSKOOL!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
misschien staat de groenschool wel heel hoog aangeschreven in het buitenland ofzo
Zij waren jouw cipiers/reclassering?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hmm. Een beetje een xenofoob sfeertje hier.
Maargoed, ik ben dan ook gewend aan buitenlandse studenten + ander hoogopgeleid buitenlands volk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
Maargoed, ik ben dan ook gewend aan buitenlandse studenten + ander hoogopgeleid buitenlands volk.
Ja, dat jij nooit verder dan de Graafsewijk komt en niks gewend bent, daar kan ik ook niks aan doenquote:
Ik heb ook pas nog jouw chick uit de USA gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
Graafsewijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, dat jij nooit verder dan de Graafsewijk komt en niks gewend bent, daar kan ik ook niks aan doen
Niets tegen mijn lief hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, dat jij nooit verder dan de Graafsewijk komt en niks gewend bent, daar kan ik ook niks aan doen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook pas nog jouw chick uit de USA gezien.
Sinds wanneer ben je qua wijk gedegradeerdquote:
Ja moet je aan hem vragen, hij denkt mij te kennen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je qua wijk gedegradeerd?
quote:
Echte liefde kent geen grenzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
![]()
Gast, ze is nog niet legaal, je gaat naar de gevangenis
Eens.quote:
quote:
Watquote:
Je houdt niet meer van mij, maar van een ander.quote:
Ik hou ook nog van jou hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van mij, maar van een ander.Je hebt m'n hart gebroken.
bijdehand is geïnteresseerd in BarrieButsers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van mij, maar van een ander.Je hebt m'n hart gebroken.
Maar niet zoveel als van BB he?quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
bijdehand is geïnteresseerd in BarrieButsers.
Ik geef hem groot gelijk.
BarrieButsers is vanuit het oogpunt van bijdehand een lekker ding, en jij bent oud.
Hoe kan dat nou? BB heb ik nooit gezien dus moet ik wel meer van jou houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar niet zoveel als van BB he?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? BB heb ik nooit gezien dus moet ik wel meer van jou houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |