Ahhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar Dr. Cox is gewoon awesome
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
AhhIk heb maar 5 pagin's. Jouw spoiler is hier echt waanzinnig stomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zo jij doet gek, 5 pagin's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb maar 5 pagin's. Jouw spoiler is hier echt waanzinnig stom![]()
Ik ben gangsterquote:
ja ja jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben meer van Fallout 3 (NEW VEGAS VRIJDAG A.S.!!!!)
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahhmensen met 25 posts per paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
His name is Ezio Auditore, the Assassin.
Omdat ze daar mijn handtekening voor willen en ik was niet thuis.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze daar mijn handtekening voor willen en ik was niet thuis.
Balen Tux.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Omdat ze daar mijn handtekening voor willen en ik was niet thuis.
Kut Kloon.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:08 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
mensen met 25 posts per pagina
Ja kan ik morgen weer de hele dag gaan wachten ofzo.quote:
quote:
Hendig sjiek! Nu begint het echt te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kan ik morgen weer de hele dag gaan wachten ofzo.![]()
En ik heb post van Zayaz dat ik voor m'n nieuwe huis tegels en keukenkleur moet kiezen.
Jajaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hendig sjiek! Nu begint het echt te komen.
waar ga je wonen dan?quote:
Heb je ooit leren lezen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:22 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
waar ga je wonen dan?
In de Bijlmer?quote:
Watte?quote:
Je blijft toch in je sloppenwijk?quote:
Ohzo, ja dat is zo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je blijft toch in je sloppenwijk?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je blijft toch in je sloppenwijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |