jaquote:
dat hoor ik vakerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:19 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
5e pagina fipo!!!!!!!!!!1111!1!!![]()
![]()
daar gaan we weerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
![]()
Zoals ik al zei..
Ga wat nuttigs doen knul![]()
Verborgen smiley.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ooohw, jij hebt groene, zo niet eerlijk
quote:
quote:
Nee, heb alleen deel 1 gespeeld.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
BDH, ga je deze kopen?![]()
http://www.gametrailers.c(...)/706292#comments_top
deel 1 was de slechtste, dat weet je he?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, heb alleen deel 1 gespeeld.
Ben meer van Fallout 3 (NEW VEGAS VRIJDAG A.S.!!!!) en over een tijdje Rage![]()
![]()
Ja, dat kan wel. Maar m'n interesse in gamen is alleen maar afgenomen en Fallout heeft gewoon een setting waar ik van houquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:09 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
deel 1 was de slechtste, dat weet je he?
want brotherhood wordt zo fucking AWESOME![]()
![]()
een verneukte wereld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Maar m'n interesse in gamen is alleen maar afgenomen en Fallout heeft gewoon een setting waar ik van hou
Verneukte wereld ja. Heerlijk. Net als S.T.A.L.K.E.R.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:27 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
een verneukte wereld?
en sowieso assassin's creed koop je niet voor de gameplay ( nou ja, een beetje misschien) maar voor het verhaal
als er ooit een spel ideaal was om te verfilmen, dan was het AC![]()
Ja, dat weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:56 schreef BarrieButsers het volgende:
Bdh, deze user heeft wel een toepasselijk plaatje.
ikweethetookniet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat weet ikEcht geweldig he
![]()
Mijn plaatje verander ik nooit want het is deel van mijn fokidentiteit
Ja. Vanaf het begin alquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Heb je die altijd al gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |