Oh.quote:
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hoi allemaal, ik woon ook in den bosch
in een klein kutgat bij den bosch om precies te zijn
ah, nog een rosmalenarineesquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
Hahahaha je ondertitel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
he? wat bedoel jequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?
Als er een gat in de dijk is steken ze die erin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
pas op, het is kutkabouter uit Hedikhuizen.
En er schijnt iets met z' n neus te zijn, maar ik weet niet precies wat.
Brenda? Is dat die hoer waar iedereen incl jij overheen is geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hedikhuizen heeft maar twee straten, en er wonen maar drie mensen, waaronder kutkabouter en ene Brenda.
Ik lul maar uit m' n nek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wij moeten duidelijk nog even op de hoogte raken van de soaps ende roddelsch in den bosch en omstreken merk ik
Over dat lekkere meisje op die scooter? Uit de maaspoort?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof er in 's-Hertogenbosch geen roddels/verhalen rondgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |