Oh.quote:
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hoi allemaal, ik woon ook in den bosch
in een klein kutgat bij den bosch om precies te zijn
ah, nog een rosmalenarineesquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
Hahahaha je ondertitel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
he? wat bedoel jequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?
zoiets als een kutkabouter of een tampon ofzoquote:
Als er een gat in de dijk is steken ze die erin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
pas op, het is kutkabouter uit Hedikhuizen.
En er schijnt iets met z' n neus te zijn, maar ik weet niet precies wat.
Brenda? Is dat die hoer waar iedereen incl jij overheen is geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hedikhuizen heeft maar twee straten, en er wonen maar drie mensen, waaronder kutkabouter en ene Brenda.
Die herinner ik me nog jaquote:
Ik lul maar uit m' n nek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wij moeten duidelijk nog even op de hoogte raken van de soaps ende roddelsch in den bosch en omstreken merk ik
quote:
quote:
Over dat lekkere meisje op die scooter? Uit de maaspoort?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof er in 's-Hertogenbosch geen roddels/verhalen rondgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |