Volgens mij heeft iemand me eruit gehaald. KK is niet voor niets geblokkeerd. Je mag me erbij zetten als je wilquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
waarom staat bdh eigenlijk niet in de OPOmdat Rosmalen?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
Droog met een beetje wind.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef VulpesVulpes het volgende:
hoe is het weer eigenlijk daar in db?
Grijs en lekker natquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:59 schreef VulpesVulpes het volgende:
hoe is het weer eigenlijk daar in db?
Jammer voor Fed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:24 schreef VulpesVulpes het volgende:
Oh nou gelukkig dat ik daar niet ben dan
Het begin is er.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb de pincode al gehad, nu de cc nog.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wauw, ik heb de pincode al gehad, nu de cc nog.
En terecht, vanwege Rosmalen hoor je er gewoon niet in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:54 schreef FedExpress het volgende:
we hebben zo onze periodesquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
alweer een nieuwe? gaat ook hard met den bosch en fok he?
Ja topic --> overal bloed, bah.....vies....quote:
Vandaag langzaam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
alweer een nieuwe? gaat ook hard met den bosch en fok he?
Oh.quote:
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hoi allemaal, ik woon ook in den bosch
in een klein kutgat bij den bosch om precies te zijn
ah, nog een rosmalenarineesquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
Hahahaha je ondertitel.quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:53 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
he? wat bedoel jequote:Op zondag 17 oktober 2010 01:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben jij zo'n klein wezentje dat in een vagina moet?
zoiets als een kutkabouter of een tampon ofzoquote:
Als er een gat in de dijk is steken ze die erin.quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
pas op, het is kutkabouter uit Hedikhuizen.
En er schijnt iets met z' n neus te zijn, maar ik weet niet precies wat.
Brenda? Is dat die hoer waar iedereen incl jij overheen is geweest?quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:03 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hedikhuizen heeft maar twee straten, en er wonen maar drie mensen, waaronder kutkabouter en ene Brenda.
Die herinner ik me nog jaquote:
Ik lul maar uit m' n nek.quote:Op zondag 17 oktober 2010 13:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
wij moeten duidelijk nog even op de hoogte raken van de soaps ende roddelsch in den bosch en omstreken merk ik
quote:
quote:
Over dat lekkere meisje op die scooter? Uit de maaspoort?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof er in 's-Hertogenbosch geen roddels/verhalen rondgaan.
Er zullen er vast 1000en rondgaan, maar ken jij alle 138000 Bossche Bollen persoonlijk?quote:Op zondag 17 oktober 2010 15:58 schreef BarrieButsers het volgende:
Net alsof er in 's-Hertogenbosch geen roddels/verhalen rondgaan.
Nee, maar in een dorp hoeft iedereen elkaar ook niet te kennen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Er zullen er vast 1000en rondgaan, maar ken jij alle 138000 Bossche Bollen persoonlijk?
In Hedikhuizen wonen maar drie mensenquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hedikhuizen misschien niet eens. Ookal zijn het maar 230 mensen.
quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:22 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
In Hedikhuizen wonen maar drie mensen![]()
En ze kennen elkaar allemaal, anders kunnen ze zich niet voortplanten
Heb woensdag pas weer tentamenquote:
Maar kheb geen herfstvakantiequote:Op zondag 17 oktober 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dat is het betere werk inderdaad.
Maar je hebt vast wel andere vakantie dagenquote:
Het zijn profiteurs.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel andere vakantie dagen
Wat wil je met een tomos.quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hedikhuizen is wel een beetje ons kent ons, ik sta bekend als tuig van hedikhuizen
Kerstquote:Op zondag 17 oktober 2010 19:34 schreef VulpesVulpes het volgende:
[..]
Maar je hebt vast wel andere vakantie dagen
Niet als de Neus van Hedikhuizen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 19:48 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hedikhuizen is wel een beetje ons kent ons, ik sta bekend als tuig van hedikhuizen
Welcome to my world.quote:
mooi werkquote:
Vertelquote:
Niet alleen de NS trouwens, ook arrivaquote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet alleen de NS trouwens, ook arriva![]()
Okee, eerst de bus 10 minuten te laat. Wilde dan de trein van 9.38 pakken, maar daar was ik net paar minuten te laat voor (die reed dus op tijd).
Dan zou het trein 9.53 worden. Maarrrr die kreeg 5 minuten vertraging, toen 10, 15 en jawel, zelf 20 minuten.
Dan denk je: er gaat toch ieder kwartier een trein, dus dan pak je toch die van 10.08? Dat zou je denken ja, maar ook die kreeg 10 minuten vertraging![]()
Uiteindelijk om 10.11 vertrokken, terwijl ik om 9.10 al buiten stond
welkom in het nederlandse OVquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:17 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Niet alleen de NS trouwens, ook arriva![]()
Okee, eerst de bus 10 minuten te laat. Wilde dan de trein van 9.38 pakken, maar daar was ik net paar minuten te laat voor (die reed dus op tijd).
Dan zou het trein 9.53 worden. Maarrrr die kreeg 5 minuten vertraging, toen 10, 15 en jawel, zelf 20 minuten.
Dan denk je: er gaat toch ieder kwartier een trein, dus dan pak je toch die van 10.08? Dat zou je denken ja, maar ook die kreeg 10 minuten vertraging![]()
Uiteindelijk om 10.11 vertrokken, terwijl ik om 9.10 al buiten stond
ben er al langer mee bekend. en toch blijft het me verbazenquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
welkom in het nederlandse OV
begrijpelijkquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ben er al langer mee bekend. en toch blijft het me verbazen
Misschien moet je hond nodig. Heb je water met een smaakje.quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nou, laat maar doorkomen. heb eigenlijk wel dorst
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien moet je hond nodig. Heb je water met een smaakje.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien moet je hond nodig. Heb je water met een smaakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |