abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:52:49 #176
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87697816
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Zou best die korting willen, maar heb liever dat ze me uitkopen uit m'n huidige appartement.
Daar was sprake van toen ik het net gekocht had... zou 15 tot 20 % bovenop de marktconforme-prijs worden wat de gemeente zou betalen.
Helaas niet doorgegaan :')
Ja ze roepen vanalles, dus het blijft altijd spannend. oO<
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_87697899
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ja ze roepen vanalles, dus het blijft altijd spannend. oO<
Ga er niet vanuit dat ik ook maar iets van de gemeente krijg, zit bij veel van die vergaderingen met de VVE's en de gemeente en de coördinatiebureaus e.d. maar het gaat zoooooo traag.
Enige wat ik wil is dat m'n woning weer redelijk verkoopbaar wordt, maar zo denken er nog 104 meer over.
En met al die idioten op het plein die gelijktijdig hun woning te koop zetten schiet het ook niet op om nu te verkopen.
Heb ik als enige voordeel dat ik de enige ben die op de 1e woonlaag zit met een dik dakterras als verkoopargument...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:56:52 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87697960
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ga er niet vanuit dat ik ook maar iets van de gemeente krijg, zit bij veel van die vergaderingen met de VVE's en de gemeente en de coördinatiebureaus e.d. maar het gaat zoooooo traag.
Enige wat ik wil is dat m'n woning weer redelijk verkoopbaar wordt, maar zo denken er nog 104 meer over.
En met al die idioten op het plein die gelijktijdig hun woning te koop zetten schiet het ook niet op om nu te verkopen.
Heb ik als enige voordeel dat ik de enige ben die op de 1e woonlaag zit met een dik dakterras als verkoopargument...
Maar wat is nou eigenlijk de bedoeling van dat plein dan? Zijn ze daar al wel over uit?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_87698215
Nou dat plein wordt opgeknapt samen met de rest van de wijk. Maarrrrr er zijn ook een aantal supermarkten geïnteresseerd om daar een vestiging neer te plempen.
Vraag is vooral of wij dat willen, als wij als bewoners de kont tegen de krib gooien zal dat er niet komen en wordt het alleen verder opgeknapt maar dan moeten we eigenlijk wel 1 VVE hebben als bewoners zijnde anders heb je weer kans dat de ene VVE voorstemt en de andere tegen...
Voor de rest dient er vooral nog wat opgeknapt te worden aan de achterkant... doordat de gemeente de afgelopen 25 jaar geen duidelijkheid heeft gegeven over wat er met de 2 flats ging gebeuren hebben veel bewoners het onderhoud links laten liggen en dat breekt nu op.
Mjan en ik willen eigenlijk weg voordat de grote verbouwing bij ons begint, maar dan moeten we wel weten waar we heen gaan/willen en dat is nog even afwachten.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:06:00 #180
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87698296
Ik zou daar wel een supermarkt willen, maarja ik heb er zo weinig over te zeggen he. :')
pi_87698431
De supermarkt an sich heb ik niet zo'n moeite mee, wel met het feit dat ik daardoor van de 1e verdieping naar de begane grond verhuis :')
De Super zou namelijk ipv het huidige parkeerplein komen en het parkeerterreintje zou op het dak van de super komen met rondom een pad voor de bewoners naar hun appartementen. De ingangen komen dus ook een verdieping hoger te liggen.
Dus in mijn geval zou de gemeente een stuk van mijn dakterras moeten kopen om de ingang te kunnen verleggen, maar moet ik ook de complete achterkant van mijn huis vervangen qua deuren/sloten omdat het niet echt inbraakveilig is.
En dan wil ik ook nog eens die mensen de hele dag door voor en naast m'n terras hebben lopen...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:12:28 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87698509
Hm ja da's wel een hele verbouwing. :{
pi_87699301
Ja precies en geen zin in... heb in Boxtel al jarenlang in een bouwput gewoon die 'wijk in aanbouw' heette en dat vind ik wel weer genoeg :)
pi_87701440
En goedemorgen :O
pi_87702040
Goedemorgen. :W

Die regen. ;(
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87702292
mogguh!

wat een weer inderdaad...
~Si vis amari, ama~
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:08:28 #187
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87703990
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen. :W

Die regen. ;(
:W

Zon O+
pi_87704041
Goedemorgen Tux

Ja nu weer zon. *G*
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 10:13:53 #189
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87704112
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Goedemorgen Tux

Ja nu weer zon. *G*
Als het regent moet je vaker zeggen: "Die regen ;( " Dan wordt het zonnig, ik weet het zeker *G*
pi_87704201
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als het regent moet je vaker zeggen: "Die regen ;( " Dan wordt het zonnig, ik weet het zeker *G*
Vanochtend ging het er alleen maar harder door regenen. :')

Alhoewel, na regen komt zonneschijn. *G*
pi_87705257
Goedemorgen dames en heren
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_87705911
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:53 schreef bijdehand het volgende:
goedemorgen bijdehandje
~Si vis amari, ama~
pi_87707882
Goedemiddag w/
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_87708117
Goedemiddag *G*
pi_87708563
Yo
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:57:56 #196
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_87709289
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 10:53 schreef bijdehand het volgende:
En koeken en peren.
pi_87709698
en bossche bollen dan? :o
pi_87709880
hoi

ik ben net wakker :z
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
His name is Ezio Auditore, the Assassin.
pi_87709959
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:13 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
hoi

ik ben net wakker :z
Stoer
pi_87710055
Dat is idnerdaad wel erg laat..

Ga wat nuttigs doen knul :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')