Ja ze roepen vanalles, dus het blijft altijd spannend.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zou best die korting willen, maar heb liever dat ze me uitkopen uit m'n huidige appartement.
Daar was sprake van toen ik het net gekocht had... zou 15 tot 20 % bovenop de marktconforme-prijs worden wat de gemeente zou betalen.
Helaas niet doorgegaan

Ga er niet vanuit dat ik ook maar iets van de gemeente krijg, zit bij veel van die vergaderingen met de VVE's en de gemeente en de coördinatiebureaus e.d. maar het gaat zoooooo traag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ze roepen vanalles, dus het blijft altijd spannend.

Maar wat is nou eigenlijk de bedoeling van dat plein dan? Zijn ze daar al wel over uit?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit dat ik ook maar iets van de gemeente krijg, zit bij veel van die vergaderingen met de VVE's en de gemeente en de coördinatiebureaus e.d. maar het gaat zoooooo traag.
Enige wat ik wil is dat m'n woning weer redelijk verkoopbaar wordt, maar zo denken er nog 104 meer over.
En met al die idioten op het plein die gelijktijdig hun woning te koop zetten schiet het ook niet op om nu te verkopen.
Heb ik als enige voordeel dat ik de enige ben die op de 1e woonlaag zit met een dik dakterras als verkoopargument...

quote:

Als het regent moet je vaker zeggen: "Die regenquote:
 " Dan wordt het zonnig, ik weet het zeker
 " Dan wordt het zonnig, ik weet het zeker  

Vanochtend ging het er alleen maar harder door regenen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als het regent moet je vaker zeggen: "Die regen" Dan wordt het zonnig, ik weet het zeker

En koeken en peren.quote:

Stoerquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |