quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon keilief, jeweettog.
Soms?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meestal toch wel.
![]()
Tux is de liefste vrouw van het forum, jewaitz.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:53 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Soms?Meestal toch wel.
![]()
Tux is de liefste vrouw van het forum, jewaitz.
Wel een ernstig topic inderdaad.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:
Nog even lachen op de maandagavond?
Mijn Fetisj
Ssstt het moet binnen de fok muren blijven he.quote:
Ik vind het een beetje flauwquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef FedExpress het volgende:
Nog even lachen op de maandagavond?
Mijn Fetisj
Ok, sorry.quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ssstt het moet binnen de fok muren blijven he.
quote:
Wutquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er rijden allemaal strooiwagens langs.
We gaan eraan..
oh noes, nu al weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Er rijden allemaal strooiwagens langs.
We gaan eraan..
nog niet gezienquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Al dik een week hoor Fed.
Elke keer lijkt het net of er ambulance langs rijd.
Vet! Heb je gezwaaid?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gezien![]()
Ik zag vandaag op de TU wel een fiets van Google met van die camera's
Vet! Pics!quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:04 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nog niet gezien![]()
Ik zag vandaag op de TU wel een fiets van Google met van die camera's
Zou geen goed teken zijn als ambulances met die snelheid zouden rijden.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Al dik een week hoor Fed.
Elke keer lijkt het net of er ambulance langs rijd.
Klopt.quote:
Waar is dit?! Die lange gast met die krullen ken ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 23:06 schreef FedExpress het volgende:
Okee, jullie hebben er zelf om gevraagd:
[ afbeelding ]
Universiteiten liggen nu niet echt in je straatje he.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik ben nog nooit zo'n auto of fiets tegengekomen.
Daar zijn ze toch allang geweest verrekte kut.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Universiteiten liggen nu niet echt in je straatje he.
Google moet ook naar den bosch komen.
TU/e, pad richting auditorium.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Waar is dit?! Die lange gast met die krullen ken ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |