ZE GREENSKOOL!!! WIR MUSSEN NACH ZE GREENSKOOL!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:28 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
[..]
misschien staat de groenschool wel heel hoog aangeschreven in het buitenland ofzo
Zij waren jouw cipiers/reclassering?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
Hmm. Een beetje een xenofoob sfeertje hier.
Maargoed, ik ben dan ook gewend aan buitenlandse studenten + ander hoogopgeleid buitenlands volk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
Maargoed, ik ben dan ook gewend aan buitenlandse studenten + ander hoogopgeleid buitenlands volk.
Ja, dat jij nooit verder dan de Graafsewijk komt en niks gewend bent, daar kan ik ook niks aan doenquote:
Ik heb ook pas nog jouw chick uit de USA gezien.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef klnvntrbyt het volgende:
Graafsewijk?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, dat jij nooit verder dan de Graafsewijk komt en niks gewend bent, daar kan ik ook niks aan doen
Niets tegen mijn lief hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Ja, dat jij nooit verder dan de Graafsewijk komt en niks gewend bent, daar kan ik ook niks aan doen
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb ook pas nog jouw chick uit de USA gezien.
Sinds wanneer ben je qua wijk gedegradeerdquote:
Ja moet je aan hem vragen, hij denkt mij te kennen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben je qua wijk gedegradeerd?
quote:
Echte liefde kent geen grenzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:41 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
![]()
Gast, ze is nog niet legaal, je gaat naar de gevangenis
Eens.quote:
quote:
Watquote:
Je houdt niet meer van mij, maar van een ander.quote:
Ik hou ook nog van jou hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van mij, maar van een ander.Je hebt m'n hart gebroken.
bijdehand is geïnteresseerd in BarrieButsers.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van mij, maar van een ander.Je hebt m'n hart gebroken.
Maar niet zoveel als van BB he?quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
bijdehand is geïnteresseerd in BarrieButsers.
Ik geef hem groot gelijk.
BarrieButsers is vanuit het oogpunt van bijdehand een lekker ding, en jij bent oud.
Hoe kan dat nou? BB heb ik nooit gezien dus moet ik wel meer van jou houdenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar niet zoveel als van BB he?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? BB heb ik nooit gezien dus moet ik wel meer van jou houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |