Uhm Picasso en Tante Pietje vind ik wel goed/lekker.quote:Op woensdag 15 september 2010 07:36 schreef The_Hives het volgende:
Volgende week ben ik een midweekje in deze gezellige stad. Ben er vaker een weekendje geweest, maar hebben jullie tips voor een goed/leuk restaurant in het centrum? En waar de prijzen het liefst ook aangenaam zijn
Sirtaki is welquote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef mjan het volgende:
Rhodos is toch gewoon een dertien-in-een-dozijn-Griek? Ik ben er nooit geweest hoor, dus roep maar als ik er naast zit
Ja, is nou ook niet echt bijzonder hoor.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:46 schreef mjan het volgende:
Rhodos is toch gewoon een dertien-in-een-dozijn-Griek? Ik ben er nooit geweest hoor, dus roep maar als ik er naast zit
ach, maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat was om te voorkomen dat er sterrenrestaurants voorbij kwamen van 100 euro per couvertquote:Op woensdag 15 september 2010 11:35 schreef mjan het volgende:
Welke prijscategorie moeten we dan aan denken?
de eerste twee staan genoteerdquote:Op woensdag 15 september 2010 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm Picasso en Tante Pietje vind ik wel goed/lekker.![]()
En voor Grieks eten, Rhodos vlakbij de Parade.
Veel plezier alvast.
quote:
* gespuis meldtquote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef FedExpress het volgende:
goeie smorgens deze morgen bosschenaren en ander gespuis!
Qua eetcafe vind ik Pollevie wel een aanrader.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat was om te voorkomen dat er sterrenrestaurants voorbij kwamen van 100 euro per couvert
En als je voor een mooi prijsje lekker kan eten is het altijd meegenomen natuurlijk
Allicht beter dan 31.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ook.
Bijdehand, hoe bevalt het leven als een 21jarige?
Spreek voor jezelfquote:
Hetzelfde als een 20jarige. Alleen niet zo rijkquote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ook.
Bijdehand, hoe bevalt het leven als een 21jarige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hetzelfde als een 20jarige. Alleen niet zo rijkOh beter dan erop achteruit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke verjaardag gehad?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niet gevierd, er kwam alleen familie. Maar was wel lache hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh beter dan erop achteruit gaan.
Leuke verjaardag gehad?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet gevierd, er kwam alleen familie. Maar was wel lache hoor.
Yeahquote:
Idem dito to you, sir.quote:
JAAAAAAAAAAA!!quote:
Heb jij 'm erin gereden of zij?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:10 schreef FedExpress het volgende:
BB, er ligt een auto tegenover je in de sloot xD
Heb ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb ik niet.
Camera kon ik niet vinden en die van mn telefoon is mislukt.
Oh je ging dus kijken?quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:47 schreef FedExpress het volgende:
lol. ik dacht echt wtf is daar nou weer
Zo'n verrassing is dat toch ook weer niet.quote:
Ja ben je weer vrijgelaten joh.quote:
vrij onverstandig van ze, dat welquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ben je weer vrijgelaten joh.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vrij onverstandig van ze, dat wel
1 maandje ofzoquote:
Opiumquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
1 maandje ofzoik was vorige week nog even in de opium geweest trouwens, echt hilarisch, ik kreeg na 5 minuten alweer ruzie
Jan de Groot heeft er veeeeeeeeeeeel.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:12 schreef kutkabouter het volgende:
wiens bossche bol mag ik hebben?
en jouw bossche bollen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jan de Groot heeft er veeeeeeeeeeeel.
nee, ik reed over de maaspoortwegquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh je ging dus kijken?
De bestuurder is 'm er gewoon rustig vertrokken ofzo.
quote:
tja, als je dicht bij elkaar woont dan kom je nog eens wat te weten he.quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Zo'n verrassing is dat toch ook weer niet.
niet in haar huis neequote:Op zaterdag 18 september 2010 14:06 schreef FedExpress het volgende:
[..]
nee, ik reed over de maaspoortweg![]()
[..]
[..]
tja, als je dicht bij elkaar woont dan kom je nog eens wat te weten he.
En nee, ben er nooit binnen geweest ofzo, stelletje viespeuken
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge mongool, dat ook niet.
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:50 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jonge mongool, dat ook niet.
Saai.quote:
en je bossche bollen dan?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:50 schreef FedExpress het volgende:
stelltje oversexte pubers dat jullie zijn
quote:
Den Bosch is een beetje te dichtbij.quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:59 schreef Stink-ui het volgende:
[MEETING] Brabantse gemoedelijkheid kent geen tijd
check ff dit jongens/dames
Lekkerquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:07 schreef Stink-ui het volgende:
ff bosse bol halen hij de groot zit er namelijk 10 meter langs..
wilje?quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:15 schreef FedExpress het volgende:
[..]
fysiek misschien ja... ik had het over hun mentale toestand
Wat stond erquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Durf je 'm niet te laten staan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik denk dat hij uit de kast gekomen is in die postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zou het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uit de kast gekomen is in die post
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zoquote:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zo
RAAP HET ZEEPJE NIET OP!!quote:
quote:
quote:
er komen regelmatig bussen met chicks uit leiden die willen regelen langs in delft, geen grapquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zo
Tering wat sneu. Wie wil er trouwens een kakkerquote:Op zondag 19 september 2010 03:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
er komen regelmatig bussen met chicks uit leiden die willen regelen langs in delft, geen grapandersom trouwens ook
Ik zou soms zelf willen dak een kakker was.. Op dit moment lukt het me nl niet om te poepenquote:Op zondag 19 september 2010 08:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering wat sneu. Wie wil er trouwens een kakker
GOEDEMORGEN LIEVE BARRIEquote:
Slijmbal.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er bestaan helemaal geen goede morges
Ze schijnen te bestaanquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er bestaan helemaal geen goede morges
omg...quote:
quote:
quote:
quote:
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeft
Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ja die groengele rommel die uit haar doos komt gelopen (ze heeft namelijk ook gonorroe) en dan dat ziekelijke gekuch, heerlijk allemaalquote:
Jij boft maar!quote:Op zondag 19 september 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja die groengele rommel die uit haar doos komt gelopen (ze heeft namelijk ook gonorroe) en dan dat ziekelijke gekuch, heerlijk allemaal
ofnie?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeft
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
ik wist gewoon dat jij dit ging zeggenquote:
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kopquote:
Moet kunnen toch.quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kop_!
quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kop_!
GELDquote:
Good luckquote:Op maandag 20 september 2010 10:24 schreef mjan het volgende:
Urch, zometeen mn scriptie uit handen geven en dan maar hopen dat het stuk niet compleet afgebrand wordt door m'n begeleiders [ afbeelding ]
Komt wel goed joh.quote:Op maandag 20 september 2010 10:24 schreef mjan het volgende:
Urch, zometeen mn scriptie uit handen geven en dan maar hopen dat het stuk niet compleet afgebrand wordt door m'n begeleiders [ afbeelding ]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niksquote:Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He he.. Je gaat niet voor niks werken he.
Ja dat is nog een van de betere manieren om geld te verdienen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niks
Beter werk je ervoor. Geniet dan veel meer van m'n geldquote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is nog een van de betere manieren om geld te verdienen.
quote:Op maandag 20 september 2010 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter werk je ervoor. Geniet dan veel meer van m'n geld
er is een branche waarin je weinig hoeft te doen om aan veel geld te komenquote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is nog een van de betere manieren om geld te verdienen.
Scanner doet 't nietquote:Op maandag 20 september 2010 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dus daarom slaap/zit je op het forum?
Waarom ga jij er niet in werken?quote:Op maandag 20 september 2010 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die voor half 11 uit bed moeten
[..]
er is een branche waarin je weinig hoeft te doen om aan veel geld te komen
omdat de overheid en mijn ouders mijn rekeningen betalenquote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom ga jij er niet in werken?
Luiwammes.quote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat de overheid en mijn ouders mijn rekeningen betalen
Ja. Nu mag ik documenten klaarmaken maar ik zit nu met zo'n voorraad dat ik een week kan scannen voordat die voorraad op is...quote:
En dan klagen dat het bier 2 euro kost zekerquote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat de overheid en mijn ouders mijn rekeningen betalen
in den bosch wel jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan klagen dat het bier 2 euro kost zeker
Jezus wat een werk.quote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Nu mag ik documenten klaarmaken maar ik zit nu met zo'n voorraad dat ik een week kan scannen voordat die voorraad op is...
Ja daar ben ik goed in.quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niks
Zeker bij je verenigingquote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in den bosch wel jaik betaal hier 75 cent voor een biertje
Vooral trots op zijn.quote:
Je moet iets he. En ik heet geen Jezus.quote:
Nee eigenlijk niet maarja....quote:
Sorry Bijdehand.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet iets he. En ik heet geen Jezus.
Je moet iets he.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maarja....
Voor jou vind ik het wel lullig hoor. Je doet toch vrijwilligerswerk in de buurtwinkel?quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maarja....
Dat is mijn uitspraakquote:
Wat heb je nu?quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie helpen mij wel zo door mn lessen heen trouwens.
Ja.quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor jou vind ik het wel lullig hoor. Je doet toch vrijwilligerswerk in de buurtwinkel?
Uhm... Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed. Iets met stagebegleiding ofzo.quote:
Ik hoef geen stage te doenquote:Op maandag 20 september 2010 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm... Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed. Iets met stagebegleiding ofzo.
scholierenquote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie helpen mij wel zo door mn lessen heen trouwens.
quote:
Waar je blij mee bent.quote:
het is niet echt als in "de eerste" je kan namelijk 3 jaar ofzo doen over je eerste jaarquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar je blij mee bent.
Ik tel mn dagen hier af.
Je zit nu toch in het eerste van de Universiteit?
Verdienen of krijgen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
Later 3x modaal verdienenHopelijk
beide natuurlijkquote:
Is dat voor jou een reden geweest om die bepaalde studie te kiezen? (serieuze vraag)quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
Later 3x modaal verdienenHopelijk
Hopelijk beide. Wss geen van beidequote:
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaaktquote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Is dat voor jou een reden geweest om die bepaalde studie te kiezen? (serieuze vraag)
Vaak gaan mensen rechten doen omdat ze niks anders weten.quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaakt
Ja, die zijn er heel veel. Maar dat heb je dus ook met economie en psychologie enzo. Maar die mensen stoppen er na een maand al mee.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vaak gaan mensen rechten doen omdat ze niks anders weten.
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk beide. Wss geen van beide![]()
[..]
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaakt
Maar als je 't niet wil dan doe je 't toch gewoon niet.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!![]()
(Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat voor hun plezier gaan studeren)
Nouja, dat heb ik ook bij heel veel studies. Maar het is anders dan je denkt en best vermakelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!![]()
(Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat voor hun plezier gaan studeren)
Daarom doe ik ook geen economie/rechten/bedrijfskunde/noem maar op. Maar genoeg studenten die iets gaan studeren omdat ze dan later dik geld denken te gaan verdienen. Een hoger inkomen is voor mij alleen geen reden voor een studiekeuze.quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als je 't niet wil dan doe je 't toch gewoon niet.
vandaag vrij, morgen 1 uur college, woensdag 2 uur, donderdag 1 uur en vrijdag 2 uur. ow en tussendoor nog een paar uurtjes project.quote:
Tsja, kan ook lopendeband werk gaan doen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef kutkabouter het volgende:
maar de kans dat je straks op een stoffig kantoor beland voor de rest van je leven is nogal groot
daar zit wat in, op dat kantoor kan je teminste nog fokkenquote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, kan ook lopendeband werk gaan doen.
Kutstudent.quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vandaag vrij, morgen 1 uur college, woensdag 2 uur, donderdag 1 uur en vrijdag 2 uur. ow en tussendoor nog een paar uurtjes project.
quote:
Zelfs de Leidsche wijven moeten je niet he?quote:
die hoef ik niet, ik wil BBquote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs de Leidsche wijven moeten je niet he?
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.
quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.
Cecile?quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
hoe heette die chick van jou ook alweer? met die unibrow?
you wishquote:
Jaquote:
Ach gewoon de bom erop joh.quote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De buren zijn ook weer thuis van vakantie, wordt meteen die ranzige BBQ weer aangeslingerd die je hier door het hele huis ruikt.
Of kakken op het balkon en dan een hete lamp erop richten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach gewoon de bom erop joh.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of kakken op het balkon en dan een hete lamp erop richten.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna aanbellen om te zeggen dat hun kind is gesmolten.
Ohh.. Pest ze gewoon weg Tuxx.quote:Op maandag 20 september 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee niet hiernaast, maar hieronder.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh.. Pest ze gewoon weg Tuxx.![]()
Iell kinderen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb liever die hiernaast weg, met die kutkinderen.
Ja of ontvoeren en dan losgeld eisen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef bijdehand het volgende:
Kak van het balkon af en zeg dat hun kind ervanaf gevallen is
Ontvoeren, doden en in stukken snijden, op een bord doen, naar beneden lopen met het vlees en dan vragen of je mee mag BBQ'en.quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of ontvoeren en dan losgeld eisen.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontvoeren, doden en in stukken snijden, op een bord doen, naar beneden lopen met het vlees en dan vragen of je mee mag BBQ'en.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontvoeren, doden en in stukken snijden, op een bord doen, naar beneden lopen met het vlees en dan vragen of je mee mag BBQ'en.
Is wel gratisch etenquote:
Dat is pauperig. Met een eten van een kind los je de overbevolking op en wie weet ook het allochtonenprobleemquote:
Als je geen geld hebt ben je blij om daar je wekelijkse vreten te halen hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is pauperig. Met een eten van een kind los je de overbevolking op en wie weet ook het allochtonenprobleem
Ik zorg gewoon dat ik later genoeg geld hebquote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt ben je blij om daar je wekelijkse vreten te halen hoor.
Eens eens. Maar er zijn ook andere manieren i.p.v. hun op te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik later genoeg geld heb
Hahaha bijdehand zoekt een golddigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter geen vriendin dan. Kan je zelf alles uitgeven.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat heb je nou aan geldquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha bijdehand zoekt een golddigger.![]()
Beter geen vriendin dan. Kan je zelf alles uitgeven.
Geen idee.quote:
Jij zei dat je dat nodig hebt om een vriendin te krijgen.quote:
Maar ik hoef het niet uit te gevenquote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zei dat je dat nodig hebt om een vriendin te krijgen.
Net alsof je echt vrolijk word van een vrouw die je voor je geld wilt.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ik hoef het niet uit te geven![]()
En zo'n wijf hoef ik niet hoor
Aan het lijntje houden. Nee, ik wil gewoon een meisje dat mij niet wil voor het geld. En nu is er ook weinig geld om te willenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Gewoon gescheiden rekeningen enzo.
Ja maar als je drie keer modaal verdient krijg je wel meer aanzien he.quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan het lijntje houden. Nee, ik wil gewoon een meisje dat mij niet wil voor het geld. En nu is er ook weinig geld om te willen
Waar werkt u?quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n HDMI-kabel is binnen.Laptop <-> TV =
Nooit van gehoord. Maar het is in Den Bosch dus het zal wel cool zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Video Editing bedrijf op de Herven :3
EEEEEEEEEEEEEJquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
'S-HERTOGENBOSCH LAAT JE HOREN!
Nee vandaag niet bij de bakker geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was jij dat Ceased daarstraks bij de bakker?
Iedereen met een baard is te verwarren met jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vandaag niet bij de bakker geweest
Was om 15u thuis en ben alleen naar Piet geweest voor frietjes
Nee niet erin, maar erlangs.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vandaag niet bij de bakker geweest
Was om 15u thuis en ben alleen naar Piet geweest voor frietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik sta elke ochtend om 8:03 op station en 17:35, je mag handtekening vragen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen met een baard is te verwarren met jouOk, niet iedereen, maar wel veel mannen.
Maar ik ben de enige met zo'n duister auraquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen met een baard is te verwarren met jouOk, niet iedereen, maar wel veel mannen.
Diegene keek ook niet alsof ie mij herkende, maar je kan ook een verwaande snol zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige met zo'n duister aura
Nou, bij ons woont er een vent in de straat en die heeft dat ook. En ja, hij heeft een baard.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige met zo'n duister aura
Nee, ik zie in je fobo dat je niet op Justin Bieber lijkt, dus hoeft het niet. Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik sta elke ochtend om 8:03 op station en 17:35, je mag handtekening vragen.
Schijndel! Stage is in DBquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik zie in je fobo dat je niet op Justin Bieber lijkt, dus hoeft het niet. Waar woon je ergens?
Daar ging ik vroeger altijd zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger altijd zwemmen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:Ik zal de goede versie van die 2de eens uploaden. 1 momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit geweest, maar niet vaak. In Rosmalen hebben we ook nog een relatief groot (buiten)zwembad.quote:
Jup bij OJC. Ging ik ook wel eens heen. Maar al mijn diploma's gehaald in het Brabant bad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit geweest, maar niet vaak. In Rosmalen hebben we ook nog een relatief groot (buiten)zwembad.
OJC is daar weg nu. Zijn ze bejaardehuis aan het bouwen dacht ik (lekker bij het spoor). Heb al m'n zwemdiploma's in Rosmalen gehaaldquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jup bij OJC. Ging ik ook wel eens heen. Maar al mijn diploma's gehaald in het Brabant bad.
Tja jij bent dan ook geen Bosschenaar dus dan is het logischquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OJC is daar weg nu. Zijn ze bejaardehuis aan het bouwen dacht ik (lekker bij het spoor). Heb al m'n zwemdiploma's in Rosmalen gehaald
Ben geboren in Den Bosch, en m'n vrienden wonen er bijna allemaal. Heb er op school gezeten en beoefen er mijn hobbies/sporten. Reken mijzelf wel degelijk tot een Bosschenaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tja jij bent dan ook geen Bosschenaar dus dan is het logisch
Ohh tof, roflpantoffel!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 1. Alleen spelen ze echt een kut partijgelukkig hebben wij wel het origineel.
En mijn upload
Klopt.quote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Diegene keek ook niet alsof ie mij herkende, maar je kan ook een verwaande snol zijn natuurlijk.![]()
Maar ik was op de fiets dus ik kon niet te lang omkijken.
quote:
Jij bent niet goed voor mij jongequote:Op woensdag 22 september 2010 00:09 schreef kutkabouter het volgende:
80 cvent per biertje is niet goed voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |