Aan het lijntje houden. Nee, ik wil gewoon een meisje dat mij niet wil voor het geld. En nu is er ook weinig geld om te willenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Gewoon gescheiden rekeningen enzo.
Ja maar als je drie keer modaal verdient krijg je wel meer aanzien he.quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan het lijntje houden. Nee, ik wil gewoon een meisje dat mij niet wil voor het geld. En nu is er ook weinig geld om te willen
Waar werkt u?quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n HDMI-kabel is binnen.Laptop <-> TV =
Nooit van gehoord. Maar het is in Den Bosch dus het zal wel cool zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Video Editing bedrijf op de Herven :3
EEEEEEEEEEEEEJquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
'S-HERTOGENBOSCH LAAT JE HOREN!
Nee vandaag niet bij de bakker geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was jij dat Ceased daarstraks bij de bakker?
Iedereen met een baard is te verwarren met jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vandaag niet bij de bakker geweest
Was om 15u thuis en ben alleen naar Piet geweest voor frietjes
Nee niet erin, maar erlangs.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vandaag niet bij de bakker geweest
Was om 15u thuis en ben alleen naar Piet geweest voor frietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |