Hopelijk beide. Wss geen van beidequote:
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaaktquote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Is dat voor jou een reden geweest om die bepaalde studie te kiezen? (serieuze vraag)
Vaak gaan mensen rechten doen omdat ze niks anders weten.quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaakt
Ja, die zijn er heel veel. Maar dat heb je dus ook met economie en psychologie enzo. Maar die mensen stoppen er na een maand al mee.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vaak gaan mensen rechten doen omdat ze niks anders weten.
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk beide. Wss geen van beide![]()
[..]
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaakt
Maar als je 't niet wil dan doe je 't toch gewoon niet.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!![]()
(Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat voor hun plezier gaan studeren)
Nouja, dat heb ik ook bij heel veel studies. Maar het is anders dan je denkt en best vermakelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!![]()
(Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat voor hun plezier gaan studeren)
Daarom doe ik ook geen economie/rechten/bedrijfskunde/noem maar op. Maar genoeg studenten die iets gaan studeren omdat ze dan later dik geld denken te gaan verdienen. Een hoger inkomen is voor mij alleen geen reden voor een studiekeuze.quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als je 't niet wil dan doe je 't toch gewoon niet.
vandaag vrij, morgen 1 uur college, woensdag 2 uur, donderdag 1 uur en vrijdag 2 uur. ow en tussendoor nog een paar uurtjes project.quote:
Tsja, kan ook lopendeband werk gaan doen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef kutkabouter het volgende:
maar de kans dat je straks op een stoffig kantoor beland voor de rest van je leven is nogal groot
daar zit wat in, op dat kantoor kan je teminste nog fokkenquote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, kan ook lopendeband werk gaan doen.
Kutstudent.quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vandaag vrij, morgen 1 uur college, woensdag 2 uur, donderdag 1 uur en vrijdag 2 uur. ow en tussendoor nog een paar uurtjes project.
quote:
Zelfs de Leidsche wijven moeten je niet he?quote:
die hoef ik niet, ik wil BBquote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs de Leidsche wijven moeten je niet he?
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.
quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.
Cecile?quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
hoe heette die chick van jou ook alweer? met die unibrow?
you wishquote:
Jaquote:
Ach gewoon de bom erop joh.quote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De buren zijn ook weer thuis van vakantie, wordt meteen die ranzige BBQ weer aangeslingerd die je hier door het hele huis ruikt.
Of kakken op het balkon en dan een hete lamp erop richten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach gewoon de bom erop joh.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Of kakken op het balkon en dan een hete lamp erop richten.
quote:Op maandag 20 september 2010 19:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna aanbellen om te zeggen dat hun kind is gesmolten.
Ohh.. Pest ze gewoon weg Tuxx.quote:Op maandag 20 september 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nee niet hiernaast, maar hieronder.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh.. Pest ze gewoon weg Tuxx.![]()
Iell kinderen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb liever die hiernaast weg, met die kutkinderen.
Ja of ontvoeren en dan losgeld eisen.quote:Op maandag 20 september 2010 20:25 schreef bijdehand het volgende:
Kak van het balkon af en zeg dat hun kind ervanaf gevallen is
Ontvoeren, doden en in stukken snijden, op een bord doen, naar beneden lopen met het vlees en dan vragen of je mee mag BBQ'en.quote:Op maandag 20 september 2010 20:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja of ontvoeren en dan losgeld eisen.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontvoeren, doden en in stukken snijden, op een bord doen, naar beneden lopen met het vlees en dan vragen of je mee mag BBQ'en.
quote:Op maandag 20 september 2010 20:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ontvoeren, doden en in stukken snijden, op een bord doen, naar beneden lopen met het vlees en dan vragen of je mee mag BBQ'en.
Is wel gratisch etenquote:
Dat is pauperig. Met een eten van een kind los je de overbevolking op en wie weet ook het allochtonenprobleemquote:
Als je geen geld hebt ben je blij om daar je wekelijkse vreten te halen hoor.quote:Op maandag 20 september 2010 20:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat is pauperig. Met een eten van een kind los je de overbevolking op en wie weet ook het allochtonenprobleem
Ik zorg gewoon dat ik later genoeg geld hebquote:Op maandag 20 september 2010 20:58 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als je geen geld hebt ben je blij om daar je wekelijkse vreten te halen hoor.
Eens eens. Maar er zijn ook andere manieren i.p.v. hun op te eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 20 september 2010 21:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zorg gewoon dat ik later genoeg geld heb
Hahaha bijdehand zoekt een golddigger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter geen vriendin dan. Kan je zelf alles uitgeven.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Wat heb je nou aan geldquote:Op maandag 20 september 2010 21:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahaha bijdehand zoekt een golddigger.![]()
Beter geen vriendin dan. Kan je zelf alles uitgeven.
Geen idee.quote:
Jij zei dat je dat nodig hebt om een vriendin te krijgen.quote:
Maar ik hoef het niet uit te gevenquote:Op maandag 20 september 2010 21:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij zei dat je dat nodig hebt om een vriendin te krijgen.
Net alsof je echt vrolijk word van een vrouw die je voor je geld wilt.
quote:Op maandag 20 september 2010 21:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar ik hoef het niet uit te geven![]()
En zo'n wijf hoef ik niet hoor
Aan het lijntje houden. Nee, ik wil gewoon een meisje dat mij niet wil voor het geld. En nu is er ook weinig geld om te willenquote:Op maandag 20 september 2010 21:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
![]()
Gewoon gescheiden rekeningen enzo.
Ja maar als je drie keer modaal verdient krijg je wel meer aanzien he.quote:Op maandag 20 september 2010 21:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Aan het lijntje houden. Nee, ik wil gewoon een meisje dat mij niet wil voor het geld. En nu is er ook weinig geld om te willen
Waar werkt u?quote:
Awesome!quote:Op dinsdag 21 september 2010 16:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
M'n HDMI-kabel is binnen.Laptop <-> TV =
Nooit van gehoord. Maar het is in Den Bosch dus het zal wel cool zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Video Editing bedrijf op de Herven :3
EEEEEEEEEEEEEJquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:
'S-HERTOGENBOSCH LAAT JE HOREN!
Nee vandaag niet bij de bakker geweestquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Was jij dat Ceased daarstraks bij de bakker?
Iedereen met een baard is te verwarren met jouquote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vandaag niet bij de bakker geweest
Was om 15u thuis en ben alleen naar Piet geweest voor frietjes
Nee niet erin, maar erlangs.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee vandaag niet bij de bakker geweest
Was om 15u thuis en ben alleen naar Piet geweest voor frietjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ik sta elke ochtend om 8:03 op station en 17:35, je mag handtekening vragen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen met een baard is te verwarren met jouOk, niet iedereen, maar wel veel mannen.
Maar ik ben de enige met zo'n duister auraquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen met een baard is te verwarren met jouOk, niet iedereen, maar wel veel mannen.
Diegene keek ook niet alsof ie mij herkende, maar je kan ook een verwaande snol zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige met zo'n duister aura
Nou, bij ons woont er een vent in de straat en die heeft dat ook. En ja, hij heeft een baard.quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Maar ik ben de enige met zo'n duister aura
Nee, ik zie in je fobo dat je niet op Justin Bieber lijkt, dus hoeft het niet. Waar woon je ergens?quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik sta elke ochtend om 8:03 op station en 17:35, je mag handtekening vragen.
Schijndel! Stage is in DBquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik zie in je fobo dat je niet op Justin Bieber lijkt, dus hoeft het niet. Waar woon je ergens?
Daar ging ik vroeger altijd zwemmenquote:
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar ging ik vroeger altijd zwemmen
quote:Op dinsdag 21 september 2010 20:01 schreef BarrieButsers het volgende:Ik zal de goede versie van die 2de eens uploaden. 1 momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit geweest, maar niet vaak. In Rosmalen hebben we ook nog een relatief groot (buiten)zwembad.quote:
Jup bij OJC. Ging ik ook wel eens heen. Maar al mijn diploma's gehaald in het Brabant bad.quote:Op dinsdag 21 september 2010 21:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit geweest, maar niet vaak. In Rosmalen hebben we ook nog een relatief groot (buiten)zwembad.
OJC is daar weg nu. Zijn ze bejaardehuis aan het bouwen dacht ik (lekker bij het spoor). Heb al m'n zwemdiploma's in Rosmalen gehaaldquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:00 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jup bij OJC. Ging ik ook wel eens heen. Maar al mijn diploma's gehaald in het Brabant bad.
Tja jij bent dan ook geen Bosschenaar dus dan is het logischquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
OJC is daar weg nu. Zijn ze bejaardehuis aan het bouwen dacht ik (lekker bij het spoor). Heb al m'n zwemdiploma's in Rosmalen gehaald
Ben geboren in Den Bosch, en m'n vrienden wonen er bijna allemaal. Heb er op school gezeten en beoefen er mijn hobbies/sporten. Reken mijzelf wel degelijk tot een Bosschenaarquote:Op dinsdag 21 september 2010 22:12 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tja jij bent dan ook geen Bosschenaar dus dan is het logisch
Ohh tof, roflpantoffel!quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:17 schreef Roflpantoffel het volgende:
Nog 1. Alleen spelen ze echt een kut partijgelukkig hebben wij wel het origineel.
En mijn upload
Klopt.quote:
Dat sowieso natuurlijkquote:Op dinsdag 21 september 2010 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Diegene keek ook niet alsof ie mij herkende, maar je kan ook een verwaande snol zijn natuurlijk.![]()
Maar ik was op de fiets dus ik kon niet te lang omkijken.
quote:
Jij bent niet goed voor mij jongequote:Op woensdag 22 september 2010 00:09 schreef kutkabouter het volgende:
80 cvent per biertje is niet goed voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |