Hopelijk beide. Wss geen van beidequote:
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaaktquote:Op maandag 20 september 2010 11:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Is dat voor jou een reden geweest om die bepaalde studie te kiezen? (serieuze vraag)
Vaak gaan mensen rechten doen omdat ze niks anders weten.quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaakt
Ja, die zijn er heel veel. Maar dat heb je dus ook met economie en psychologie enzo. Maar die mensen stoppen er na een maand al mee.quote:Op maandag 20 september 2010 12:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Vaak gaan mensen rechten doen omdat ze niks anders weten.
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!quote:Op maandag 20 september 2010 11:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hopelijk beide. Wss geen van beide![]()
[..]
Nee, ik koos de studie omdat het me erg leuk leek. Heb eerst economie gedaan, daar gefaald, nu doe ik rechten. Bij economie kregen we een vak met rechten erin en dat vond ik het leukste vak, door de rechten dus. Tot nu toe heb ik een prima keuze gemaakt
Maar als je 't niet wil dan doe je 't toch gewoon niet.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!![]()
(Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat voor hun plezier gaan studeren)
Nouja, dat heb ik ook bij heel veel studies. Maar het is anders dan je denkt en best vermakelijk.quote:Op maandag 20 september 2010 12:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het zo blijft!![]()
(Ik kan me dan weer niet voorstellen dat er mensen zijn die dat voor hun plezier gaan studeren)
Daarom doe ik ook geen economie/rechten/bedrijfskunde/noem maar op. Maar genoeg studenten die iets gaan studeren omdat ze dan later dik geld denken te gaan verdienen. Een hoger inkomen is voor mij alleen geen reden voor een studiekeuze.quote:Op maandag 20 september 2010 12:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar als je 't niet wil dan doe je 't toch gewoon niet.
vandaag vrij, morgen 1 uur college, woensdag 2 uur, donderdag 1 uur en vrijdag 2 uur. ow en tussendoor nog een paar uurtjes project.quote:
Tsja, kan ook lopendeband werk gaan doen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:37 schreef kutkabouter het volgende:
maar de kans dat je straks op een stoffig kantoor beland voor de rest van je leven is nogal groot
daar zit wat in, op dat kantoor kan je teminste nog fokkenquote:Op maandag 20 september 2010 13:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, kan ook lopendeband werk gaan doen.
Kutstudent.quote:Op maandag 20 september 2010 13:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
vandaag vrij, morgen 1 uur college, woensdag 2 uur, donderdag 1 uur en vrijdag 2 uur. ow en tussendoor nog een paar uurtjes project.
quote:
Zelfs de Leidsche wijven moeten je niet he?quote:
die hoef ik niet, ik wil BBquote:Op maandag 20 september 2010 14:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zelfs de Leidsche wijven moeten je niet he?
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.quote:
quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.
quote:Op maandag 20 september 2010 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je bedoelt: Idd, BDH, die moeten me niet, net als BB, die moet me ook niet.
Cecile?quote:Op maandag 20 september 2010 14:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
![]()
hoe heette die chick van jou ook alweer? met die unibrow?
you wishquote:
Jaquote:
Ach gewoon de bom erop joh.quote:Op maandag 20 september 2010 17:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De buren zijn ook weer thuis van vakantie, wordt meteen die ranzige BBQ weer aangeslingerd die je hier door het hele huis ruikt.
Of kakken op het balkon en dan een hete lamp erop richten.quote:Op maandag 20 september 2010 19:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ach gewoon de bom erop joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |