Wat stond erquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Durf je 'm niet te laten staan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik denk dat hij uit de kast gekomen is in die postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zou het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uit de kast gekomen is in die post
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zoquote:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zo
RAAP HET ZEEPJE NIET OP!!quote:
quote:
quote:
er komen regelmatig bussen met chicks uit leiden die willen regelen langs in delft, geen grapquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zo
Tering wat sneu. Wie wil er trouwens een kakkerquote:Op zondag 19 september 2010 03:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
er komen regelmatig bussen met chicks uit leiden die willen regelen langs in delft, geen grapandersom trouwens ook
Ik zou soms zelf willen dak een kakker was.. Op dit moment lukt het me nl niet om te poepenquote:Op zondag 19 september 2010 08:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering wat sneu. Wie wil er trouwens een kakker
GOEDEMORGEN LIEVE BARRIEquote:
Slijmbal.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er bestaan helemaal geen goede morges
Ze schijnen te bestaanquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er bestaan helemaal geen goede morges
omg...quote:
quote:
quote:
quote:
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeft
Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ja die groengele rommel die uit haar doos komt gelopen (ze heeft namelijk ook gonorroe) en dan dat ziekelijke gekuch, heerlijk allemaalquote:
Jij boft maar!quote:Op zondag 19 september 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja die groengele rommel die uit haar doos komt gelopen (ze heeft namelijk ook gonorroe) en dan dat ziekelijke gekuch, heerlijk allemaal
ofnie?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeft
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
ik wist gewoon dat jij dit ging zeggenquote:
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kopquote:
Moet kunnen toch.quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kop_!
quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kop_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |