Wat stond erquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Durf je 'm niet te laten staan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Ik denk dat hij uit de kast gekomen is in die postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Zou het?quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat hij uit de kast gekomen is in die post
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zoquote:
Arme jongen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zo
RAAP HET ZEEPJE NIET OP!!quote:
quote:
quote:
er komen regelmatig bussen met chicks uit leiden die willen regelen langs in delft, geen grapquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... er zitten wel veel mannen in Delft misschien dat ie het praktischer vond zo
Tering wat sneu. Wie wil er trouwens een kakkerquote:Op zondag 19 september 2010 03:19 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
er komen regelmatig bussen met chicks uit leiden die willen regelen langs in delft, geen grapandersom trouwens ook
Ik zou soms zelf willen dak een kakker was.. Op dit moment lukt het me nl niet om te poepenquote:Op zondag 19 september 2010 08:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tering wat sneu. Wie wil er trouwens een kakker
GOEDEMORGEN LIEVE BARRIEquote:
Slijmbal.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er bestaan helemaal geen goede morges
Ze schijnen te bestaanquote:Op zondag 19 september 2010 11:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Er bestaan helemaal geen goede morges
omg...quote:
quote:
quote:
quote:
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeft
Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
ja die groengele rommel die uit haar doos komt gelopen (ze heeft namelijk ook gonorroe) en dan dat ziekelijke gekuch, heerlijk allemaalquote:
Jij boft maar!quote:Op zondag 19 september 2010 15:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja die groengele rommel die uit haar doos komt gelopen (ze heeft namelijk ook gonorroe) en dan dat ziekelijke gekuch, heerlijk allemaal
ofnie?quote:
quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 15:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
nee, ik kom er net achter dat mijn scharrel aids heeft
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
ik wist gewoon dat jij dit ging zeggenquote:
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kopquote:
Moet kunnen toch.quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kop_!
quote:Op zondag 19 september 2010 18:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dit kwam vorig jaar altijd in de opium, en maar meebrullen met je zatte kop_!
GELDquote:
Good luckquote:Op maandag 20 september 2010 10:24 schreef mjan het volgende:
Urch, zometeen mn scriptie uit handen geven en dan maar hopen dat het stuk niet compleet afgebrand wordt door m'n begeleiders [ afbeelding ]
Komt wel goed joh.quote:Op maandag 20 september 2010 10:24 schreef mjan het volgende:
Urch, zometeen mn scriptie uit handen geven en dan maar hopen dat het stuk niet compleet afgebrand wordt door m'n begeleiders [ afbeelding ]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niksquote:Op maandag 20 september 2010 10:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He he.. Je gaat niet voor niks werken he.
Ja dat is nog een van de betere manieren om geld te verdienen.quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niks
Beter werk je ervoor. Geniet dan veel meer van m'n geldquote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is nog een van de betere manieren om geld te verdienen.
quote:Op maandag 20 september 2010 10:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter werk je ervoor. Geniet dan veel meer van m'n geld
er is een branche waarin je weinig hoeft te doen om aan veel geld te komenquote:Op maandag 20 september 2010 10:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat is nog een van de betere manieren om geld te verdienen.
Scanner doet 't nietquote:Op maandag 20 september 2010 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dus daarom slaap/zit je op het forum?
Waarom ga jij er niet in werken?quote:Op maandag 20 september 2010 10:52 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die voor half 11 uit bed moeten
[..]
er is een branche waarin je weinig hoeft te doen om aan veel geld te komen
omdat de overheid en mijn ouders mijn rekeningen betalenquote:Op maandag 20 september 2010 11:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom ga jij er niet in werken?
Luiwammes.quote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat de overheid en mijn ouders mijn rekeningen betalen
Ja. Nu mag ik documenten klaarmaken maar ik zit nu met zo'n voorraad dat ik een week kan scannen voordat die voorraad op is...quote:
En dan klagen dat het bier 2 euro kost zekerquote:Op maandag 20 september 2010 11:06 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat de overheid en mijn ouders mijn rekeningen betalen
in den bosch wel jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan klagen dat het bier 2 euro kost zeker
Jezus wat een werk.quote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Nu mag ik documenten klaarmaken maar ik zit nu met zo'n voorraad dat ik een week kan scannen voordat die voorraad op is...
Ja daar ben ik goed in.quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niks
Zeker bij je verenigingquote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in den bosch wel jaik betaal hier 75 cent voor een biertje
Vooral trots op zijn.quote:
Je moet iets he. En ik heet geen Jezus.quote:
Nee eigenlijk niet maarja....quote:
Sorry Bijdehand.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet iets he. En ik heet geen Jezus.
Je moet iets he.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maarja....
Voor jou vind ik het wel lullig hoor. Je doet toch vrijwilligerswerk in de buurtwinkel?quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maarja....
Dat is mijn uitspraakquote:
Wat heb je nu?quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie helpen mij wel zo door mn lessen heen trouwens.
Ja.quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor jou vind ik het wel lullig hoor. Je doet toch vrijwilligerswerk in de buurtwinkel?
Uhm... Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed. Iets met stagebegleiding ofzo.quote:
Ik hoef geen stage te doenquote:Op maandag 20 september 2010 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm... Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed. Iets met stagebegleiding ofzo.
scholierenquote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie helpen mij wel zo door mn lessen heen trouwens.
quote:
Waar je blij mee bent.quote:
het is niet echt als in "de eerste" je kan namelijk 3 jaar ofzo doen over je eerste jaarquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar je blij mee bent.
Ik tel mn dagen hier af.
Je zit nu toch in het eerste van de Universiteit?
Verdienen of krijgen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
Later 3x modaal verdienenHopelijk
beide natuurlijkquote:
Is dat voor jou een reden geweest om die bepaalde studie te kiezen? (serieuze vraag)quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
Later 3x modaal verdienenHopelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |