in den bosch wel jaquote:Op maandag 20 september 2010 11:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En dan klagen dat het bier 2 euro kost zeker
Jezus wat een werk.quote:Op maandag 20 september 2010 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Nu mag ik documenten klaarmaken maar ik zit nu met zo'n voorraad dat ik een week kan scannen voordat die voorraad op is...
Ja daar ben ik goed in.quote:Op maandag 20 september 2010 10:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar je kan wel geld krijgen ook al doe je niks
Zeker bij je verenigingquote:Op maandag 20 september 2010 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
in den bosch wel jaik betaal hier 75 cent voor een biertje
Vooral trots op zijn.quote:
Je moet iets he. En ik heet geen Jezus.quote:
Nee eigenlijk niet maarja....quote:
Sorry Bijdehand.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet iets he. En ik heet geen Jezus.
Je moet iets he.quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maarja....
Voor jou vind ik het wel lullig hoor. Je doet toch vrijwilligerswerk in de buurtwinkel?quote:Op maandag 20 september 2010 11:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet maarja....
Dat is mijn uitspraakquote:
Wat heb je nu?quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie helpen mij wel zo door mn lessen heen trouwens.
Ja.quote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor jou vind ik het wel lullig hoor. Je doet toch vrijwilligerswerk in de buurtwinkel?
Uhm... Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed. Iets met stagebegleiding ofzo.quote:
Ik hoef geen stage te doenquote:Op maandag 20 september 2010 11:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhm... Om eerlijk te zijn weet ik dat niet zo goed. Iets met stagebegleiding ofzo.
scholierenquote:Op maandag 20 september 2010 11:31 schreef BarrieButsers het volgende:
Jullie helpen mij wel zo door mn lessen heen trouwens.
quote:
Waar je blij mee bent.quote:
het is niet echt als in "de eerste" je kan namelijk 3 jaar ofzo doen over je eerste jaarquote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waar je blij mee bent.
Ik tel mn dagen hier af.
Je zit nu toch in het eerste van de Universiteit?
Verdienen of krijgen?quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
Later 3x modaal verdienenHopelijk
beide natuurlijkquote:
Is dat voor jou een reden geweest om die bepaalde studie te kiezen? (serieuze vraag)quote:Op maandag 20 september 2010 11:41 schreef bijdehand het volgende:
Later 3x modaal verdienenHopelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |