* gespuis meldtquote:Op donderdag 16 september 2010 09:49 schreef FedExpress het volgende:
goeie smorgens deze morgen bosschenaren en ander gespuis!
Qua eetcafe vind ik Pollevie wel een aanrader.quote:Op donderdag 16 september 2010 07:50 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ach, maakt op zich niet zo heel veel uit, maar dat was om te voorkomen dat er sterrenrestaurants voorbij kwamen van 100 euro per couvert
En als je voor een mooi prijsje lekker kan eten is het altijd meegenomen natuurlijk
Allicht beter dan 31.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ook.
Bijdehand, hoe bevalt het leven als een 21jarige?
Spreek voor jezelfquote:
Hetzelfde als een 20jarige. Alleen niet zo rijkquote:Op donderdag 16 september 2010 19:20 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik ook.
Bijdehand, hoe bevalt het leven als een 21jarige?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op donderdag 16 september 2010 19:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hetzelfde als een 20jarige. Alleen niet zo rijkOh beter dan erop achteruit gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke verjaardag gehad?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Niet gevierd, er kwam alleen familie. Maar was wel lache hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:46 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh beter dan erop achteruit gaan.
Leuke verjaardag gehad?
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet gevierd, er kwam alleen familie. Maar was wel lache hoor.
Yeahquote:
Idem dito to you, sir.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |