Want?quote:
HOAX!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef bijdehand het volgende:
Ik kreeg trouwens net een telefoontje dat ik te hard werk en dat daarom die scanner nu kapot is WTF
Slapen op je werk is zaligmakend hoorquote:
Nee. Dat bedrijf die de scanners onderhoudt die kreeg een melding binnen dat dat ding aan het doorbranden was. Maar ik scan al 3 weken non-stop en het ruikt ook elke keer naar brandquote:
Oh zeg dan TT ipv OP.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen op je werk is zaligmakend hoor
Sorry mijn schuld.quote:
Ik had al zo'n vermoeden, maar toch snapte ik er geen reet van.quote:
Nouja, ik moet de documenten klaarmaken en scannen. Nu maak ik alleen maar klaar. Dus over een tijdje dan hoef ik alleen nog maar te scannen heb ik nooit meer rust. Heerlijk tochquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:04 schreef FedExpress het volgende:
bdh moet nog meer rust nemen tijdens het 'werken'
Mijn god, dat klinkt echt hersendodend zeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nouja, ik moet de documenten klaarmaken en scannen. Nu maak ik alleen maar klaar. Dus over een tijdje dan hoef ik alleen nog maar te scannen heb ik nooit meer rust. Heerlijk toch
Ach, ik heb heel veel gelezen tussendoor, veel muziek, msn, fok, nu.nl. Ik ben echt niks tekort gekomen hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn god, dat klinkt echt hersendodend zeg.
Oke dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach, ik heb heel veel gelezen tussendoor, veel muziek, msn, fok, nu.nl. Ik ben echt niks tekort gekomen hoor.
arme Karimquote:Tweedehands winkel Nonna Rosa aan de Copernicuslaan (naast Willems Schoenen) is tot nader order gesloten. Oorzaak is een lekkende rioolbuis van de drie flats boven het winkelpand. Die hebben dinsdagavond en woensdagmorgen het winkelpand twee keer blank gezet met niet al te fris ruikend water.
Een deel van de inboedel is door de lekkage getroffen. Eigenaar Karim Fatih was woensdag aan het eind van de middag druk bezig zijn zaak op te ruimen. De winkel kan waarschijnlijk pas na het weekend weer open, omdat eerst de kapotte rioolbuis vervangen moet worden.
Ja kom je ook een beetje laat mee he koekwaus.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:17 schreef Ceased2Be het volgende:
ah crap had deze niet gezien dus per ongeluk een tweede aangemaakt
btw
[ afbeelding ]
[..]
arme Karim
Het stonk er toch al Nooit geweestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja kom je ook een beetje laat mee he koekwaus.![]()
Van die winkel da's wel kut ja.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het stonk er toch al Nooit geweest
Ik zou niet weten waarvoor ik naar buiten zou moeten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
haha,beter!
Hoop dat je vannacht ook niet naar buiten hoeftbuienradar voorspelt heul veul regen
haha, inderdaad, maar meestal klopt het wel. zeker met grote buien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarvoor ik naar buiten zou moeten.Buienradar klopt soms echt niet. Vanmiddag was het voorbij en er stond ook niks meer op de radar, dus ik dacht mooi ff boodschappen doen. Ben ik 2 seconden thuis, begint het weer.
Als het net zo veel is als in de randstad hebben wij hier een probleem. We wonen onder aan een dijkquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef FedExpress het volgende:
haha,beter!
Hoop dat je vannacht ook niet naar buiten hoeftbuienradar voorspelt heul veul regen
Sex in het donker is ook gewoon veel leuker.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
het is hier nu ook heeeel donker
Op zich geen probleem, want ik zit op 1 hoog, maar mijn berging.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als het net zo veel is als in de randstad hebben wij hier een probleem. We wonen onder aan een dijk
Wij hebben allemaal antieke zooiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Op zich geen probleem, want ik zit op 1 hoog, maar mijn berging.
quote:Man pleegt inbraak in Spookhuis
donderdag 26 augustus 2010 | 11:55 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 26 augustus 2010 | 16:34
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
Quantcast
DEN BOSCH - Een 24-jarige man uit Groningen is woensdagnacht rond 3.00 aangehouden voor een inbraak in het spookhuis Thriller op de Bossche kermis.
De man werd op de Markt door beveiligingspersoneel van de kermis betrapt toen hij samen met een vriend op het spookhuis klom. De vriend is er rennend vandoor gegaan en was gisteren nog niet achterhaald. De Groninger werd verzocht om uit het spookhuis te komen waarop hij zich bij gewaarschuwde agenten ging melden. Hij is meegenomen naar het bureau voor verhoor.
Het is niet duidelijk of er iets is vernield of gestolen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Sex in het donker is ook gewoon veel leuker.
Beter dan suikerspinnenquote:
Toch wel met Ranja en NIbbits he? Da's vaste prik hier bij filmavondjesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef bijdehand het volgende:
Ik ga morgen een Naked Gun marathon houden.
Hm... ik denk met fris en bapao. Moet nog rijdenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Toch wel met Ranja en NIbbits he? Da's vaste prik hier bij filmavondjes
Juist. Voor 30 ct per stuk zijn ze helemaal geniaalquote:
Ik moet ook naar schoolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~
Gaat mij ook helemaal niet om Renesse zelf. Maar we gaan er muziek maken het hele weekend. Met een hoop andere clubs.quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
Ik hoef maandag niet naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja godver, da's gewoon hetzelfde. Dat moet ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ga je naar Ruben?Weet niet eens meer wanneer dat is
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef FedExpress het volgende:
Ik hoef maandag niet naar schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]Lol wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ja toch?quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Wat is erquote:aan uni?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Van die patserige afkortingen altijdquote:, tis gewoon universiteit hoor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
En HBO dan? Dat is patserig. Ik vind het zo kakkerig klinken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die patserige afkortingen altijd, tis gewoon universiteit hoor.
UUNIEVERSIETIJT!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Van die patserige afkortingen altijd, tis gewoon universiteit hoor.
~Si vis amari, ama~![]()
Maar dat zijn geen kakkers.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs jaEn dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kakkers.En dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
grapjas
![]()
hoezo vooroordelen dat er alleen kakkers op de uni rondlopenwat een onzin
~Si vis amari, ama~![]()
Ja lach maar, jij hoort erbij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:21 schreef FedExpress het volgende:
[..]
grapjas
![]()
hoezo vooroordelen dat er alleen kakkers op de uni rondlopenwat een onzin
![]()
omfgquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar dat zijn geen kakkers.En dat hoort zo, dit hebben die ballen zelf verzonnen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
En daarna is het gewoon MBO anders zijn het teveel lettergrepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:14 schreef FedExpress het volgende:
[..]
uhm juist.. mensen doen ook Hoger BeroepsOnderwijs ja
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"![]()
MBO en HBO heten zo omdat die mensen het dan kunnen spellen![]()
En ik proef hier enigszins jaloezie
ja, daarom juist --> ervaringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja lach maar, jij hoort erbij.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En daarna is het gewoon MBO anders zijn het teveel lettergrepenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
En ik proef hier enigszins jaloezie
~Si vis amari, ama~![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
En ik proef hier enigszins jaloezieNee ik ben daar allergisch voor.
Ik wil daar absoluut niet bijhoren.
En ik ben er nog trots op ook.
Niet veel nee, gewoon een paar, da's genoeg.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:11 schreef FedExpress het volgende:
pfff, jij kent duidelijk niet veel universiteitsmensen
"ik ben een kortzichtige muts en er trots op!'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee ik ben daar allergisch voor.
Ik wil daar absoluut niet bijhoren.
En ik ben er nog trots op ook.![]()
Klinkt als een bumpersticker
Kortzichtig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
"ik ben een kortzichtige muts en er trots op!'
Klinkt als een bumperstickerDe grap van de eeuw is een feit.
Nee mensen afschrijven op hun studie is niet kortzichtig wil je zeggen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kortzichtig.De grap van de eeuw is een feit.
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee mensen afschrijven op hun studie is niet kortzichtig wil je zeggen?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Ik herken het totaal niet voor de rest afgezien van m'n ex maar die deed al uit de hoogte zonder universitaire opleidingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.
Voor de rest doet me dit teveel denken aan het heel het geziek wat er destijds tussen de MAVO en HAVO/VWO al was...
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
De studie zelf niet, maar dat soort volk wat er opaf komt wel ja. Lekker overdreven uit de hoogte doen enzo.![]()
![]()
![]()
![]()
precies...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik herken het totaal niet voor de rest afgezien van m'n ex maar die deed al uit de hoogte zonder universitaire opleidingVoor de rest doet me dit teveel denken aan het heel het geziek wat er destijds tussen de MAVO en HAVO/VWO al was...
~Si vis amari, ama~![]()
Preciesquote:
Op mijn oude werk keken ze ook neer op studenten. Ach ik verdien later het tienvoudige van hen, dus ik ben tevreden hoor. Die jaloerse instelling altijd, bah.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik heb nieteens HBO en daar is niks mis mee, dus dat gaat niet op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef bijdehand het volgende:
Op mijn oude werk keken ze ook neer op studenten. Ach ik verdien later het tienvoudige van hen, dus ik ben tevreden hoor. Die jaloerse instelling altijd, bah.
Wat gaat niet op? Ik volg je echt even niet hier...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb nieteens HBO en daar is niks mis mee, dus dat gaat niet op.
Jaloezie. HBO'ers zijn oke.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat gaat niet op? Ik volg je echt even niet hier...
Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Heeft er iemand hier het tegenovergesteld gezegd dan?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik het toch ook niet over. Het gaat erom dat ik om een of andere reden jaloers zou zijn, maar dat kan dus niet omdat ik niks tegen HBO heb terwijl ik dat zelf nieteens heb.
Vandaar dat ik het niet meer volgde.
Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraan
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Zoals ik het zie had bdh het vooral over de jaloerse instelling bij hem op het werk en hij zit toch op de uni?
Vandaar dat ik het niet meer volgde.
Maar goed, ik heb dan alleen maar m'n HAVO diploma misschien ligt het daaraanMaarja ik was ook gewoon lui op school.
Het gaat me niet om jaloers zijn, maar het idee dat mensen neerkijken op mensen die leren voor later. Echt, daar snap ik niks van. En dan is dat HBO geen goed smoesje.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas.
En ik heb alle vluchten overleefdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:30 schreef bijdehand het volgende:
![]()
![]()
Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Zo hallo allemaal!
Het weer is kut hier.. Gisteren op vakantie 35 graden en nu mn winterjas.
En ik heb alle vluchten overleefd
[..]![]()
![]()
Iemand van de "uni" voelt zich even beter.
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met HAVO ben je nogsteeds slimmer dan ik.Maarja ik was ook gewoon lui op school.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt."Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleidingquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:38 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ach.. slimmer... m'n zussen hebben allebei MAVO gedaan en daarna een MBO opleiding.
Eentje staat dus bij die juwelier in Eindhoven en de ander heeft EN een eigen kledinglijn en een managementfunctie bij een groot modebedrijf.
Het zegt he-le-maal niks.
Je hebt universitaire studies waar je 0,0% kans hebt op een baan maar die wel je werk-en-denkniveau aangeven en dat is waar het papiertje vaak voor gebruikt wordt.![]()
Ik vind vrijwel zeker een baan die met mijn studie te maken heeft maar wat verwacht je dan ook van rechten
Ahh okequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik maak alleen maar grapjes omdat ST zo dom doet
Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:48 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ahh oke
Wat wil je later gaan doen met je opleiding bijdehand?Het liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opHet liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
Wil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
Wtf waarom bezorgd de postbode bij buren die nu ook op vakantie zijn.Geen schoolboeken
Ik ook niet, zie ondertitel/sigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kijk ook nooit op iemand neer vanwege de opleiding![]()
Zo koud is het nu toch ook weer niet.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jep en altijd werk.. Misschien advocaat in New York ofzoWil je bij de rechtbank trouwens ofiets? Of andere instanties/bedrijven?
Maar New York trekt me niet, en dan zou ik internationaal recht moeten gaan doen... pff veel keuzes he
Hallo,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee. Maar met rechten kan je alle kanten opHet liefst een functie waarmee je de hele wereld over mag reizen maar ik vrees dat dat nooit gaat gebeuren
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,
PS: rechten is overrateddag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)![]()
Wtf is dit voor reactiequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo,
ik heb uni gedaan en ik reis de wereld over (voor m'n werk), maar ik heb geen rechten gestudeerd.
Groetjes,
PS: rechten is overrated
Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Hallo,
Groetjes,
PS: rechten is overrated
Ps.
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
hallo fatsoenlijk onbetaalbaar starters-appartement, hallo lease-auto (met 25% 20% bijtelling...)![]()
Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studentequote:
Nee kneus, ik zei het liefst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef klnvntrbyt het volgende:
Je wilt een functie waarmee je de wereld over kunt reizen...
Ik weet niet of je dan rechten moet gaan studeren.
Dat dat met rechten niet gaat lukken kan zelfs iemand als jij snappen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Consultantquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met welk beroep reis jij dan heel de wereld over?dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Ik heb een heel werkcollege volquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Aan de andere kant ken ik dan wel weer een hele leuke rechten studente
in?quote:"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
Ja wat dat betreft is de ICT waardeloos... afgelopen 11 jaar op de duizenden collegae misschien 2 acceptabele vrouwen gezien...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb een heel werkcollege vol
Dierenpornoquote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Haha. Ach, mijn beste vriendin vorig jaar, tevens het meisje waar ik stiekem verliefd op wasquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:05 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja wat dat betreft is de ICT waardeloos... afgelopen 11 jaar op de duizenden collegae misschien 2 acceptabele vrouwen gezien...(ze had al een vriendje) was niet knap en redelijk plat en toch wilde ik haar
Okay, je hebt niet knap en je hebt kamerolifanten met de uitstraling van een zak aardappels.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ach, mijn beste vriendin vorig jaar, tevens het meisje waar ik stiekem verliefd op was(ze had al een vriendje) was niet knap en redelijk plat en toch wilde ik haar
Ik hoef niet per sé fotomodellen, maar het hoeft ook geen pijn aan m'n ogen te doen zeg maar
-edit-
voorbeeldje van 'women in IT'
links NEE, rechts JA
Nee dat klopt. Ik ben ook de enige die dat soort meisjes echt leuk vind denk ikquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Okay, je hebt niet knap en je hebt kamerolifanten met de uitstraling van een zak aardappels.
Ik hoef niet per sé fotomodellen, maar het hoeft ook geen pijn aan m'n ogen te doen zeg maarM'n vrienden iig niet
Totaal andere smaak.
Misschien moet ik mijn "rechten is overrated" even uitleggen. Het was eigenlijk een soortement van grapje, maar er zit IMHO wel een kern van waarheid in, zonder dat ik de rechtenstudent hier wil beledigen.
Er zijn een aantal studies in NL waarmee je in onze maatschappij een bepaalde "aanzien" krijgt
Denk aan:
- geneeskunde
- rechten
- economie
Veel middelbare scholieren komen uit op een van deze studies + psychologie.
Kijk maar bij een algemene universiteit zoals UvA, RUG, UU, RUN, etc. daar zijn de vier genoemde opleidingen vaak erg groot.
Nu zijn er ook studies die in NL weinig maatschappelijke "aanzien" hebben, en (daardoor??) ook weinig studenten trekken, denk aan de vele beta studies. Je kunt met een beta studie in principe wel een goede baan krijgen in NL, maar je kunt bijv. veel meer geld verdienen als je verder kijkt dan NL.
In september zijn de universiteiten gevuld met nieuwe psychologie en rechten studenten, maar als je een half jaar later kijkt, is de helft alweer verdwenen. En dat elk nieuwe collegejaar weer. Hoe komt dat? Verkeerde verwachtingen? De studie gekozen vanwege de status in onze maatschappij ipv oprechte interesse?dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
O ik ging altijd al voor de tengere meisjes met lang vlassig haar en dikke brillen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee dat klopt. Ik ben ook de enige die dat soort meisjes echt leuk vind denk ikM'n vrienden iig niet
Totaal andere smaak.
Nrrd Grrls!![]()
Van die meisjes die door 'hippe' vriendinnen op sleeptouw worden genomen naar de discotheek om er eens uit te zijn.
(takes one to know one)
Je moet maar goed zijn in de beta-crap. Ik was dat niet. M'n interesses gaan uit naar rechten en economie. Economie was te wiskundig maar lukte redeljik maar ga toch rechten proberen.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
management consultancy (strategisch advies).quote:
Maar ik zie nu dat er over vrouwen gepraat wordt.
Dat is veel interessanter.
dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Ik wil ze niet tenger maar met iets meer vlees maar voor de rest: HULDE!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O ik ging altijd al voor de tengere meisjes met lang vlassig haar en dikke brillen.
Nrrd Grrls!![]()
Van die meisjes die door 'hippe' vriendinnen op sleeptouw worden genomen naar de discotheek om er eens uit te zijn.
(takes one to know one)
Heb je wel gelijk in. Vooral na het eerste jaar stoppen er veel studenten maar dan kan je ookal goed het kaf van het koren scheiden. Diegene die echt oprecht interesse hebben gaan dan na het eerste jaar toch door. Al zijn het er maar weinig die heel die loopbaan doen en dan ook nog van havo/vmbo naar de universiteit bijv.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:11 schreef klnvntrbyt het volgende:
Misschien moet ik mijn "rechten is overrated" even uitleggen. Het was eigenlijk een soortement van grapje, maar er zit IMHO wel een kern van waarheid in, zonder dat ik de rechtenstudent hier wil beledigen.
Er zijn een aantal studies in NL waarmee je in onze maatschappij een bepaalde "aanzien" krijgt
Denk aan:
- geneeskunde
- rechten
- economie
Veel middelbare scholieren komen uit op een van deze studies + psychologie.
Kijk maar bij een algemene universiteit zoals UvA, RUG, UU, RUN, etc. daar zijn de vier genoemde opleidingen vaak erg groot.
Nu zijn er ook studies die in NL weinig maatschappelijke "aanzien" hebben, en (daardoor??) ook weinig studenten trekken, denk aan de vele beta studies. Je kunt met een beta studie in principe wel een goede baan krijgen in NL, maar je kunt bijv. veel meer geld verdienen als je verder kijkt dan NL.
In september zijn de universiteiten gevuld met nieuwe psychologie en rechten studenten, maar als je een half jaar later kijkt, is de helft alweer verdwenen. En dat elk nieuwe collegejaar weer. Hoe komt dat? Verkeerde verwachtingen? De studie gekozen vanwege de status in onze maatschappij ipv oprechte interesse?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Maar dan maak je het wel in de maatschappijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Vooral na het eerste jaar stoppen er veel studenten maar dan kan je ookal goed het kaf van het koren scheiden. Diegene die echt oprecht interesse hebben gaan dan na het eerste jaar toch door. Al zijn het er maar weinig die heel die loopbaan doen en dan ook nog van havo/vmbo naar de universiteit bijv.
En het zijn stuk voor stuk omhooggevallen kakkers die doorgaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in. Vooral na het eerste jaar stoppen er veel studenten maar dan kan je ookal goed het kaf van het koren scheiden. Diegene die echt oprecht interesse hebben gaan dan na het eerste jaar toch door. Al zijn het er maar weinig die heel die loopbaan doen en dan ook nog van havo/vmbo naar de universiteit bijv.
Heb ik helemaal niks mee, zelf een hele tijd als processmanager gewerkt om ITIL te introduceren en te verbeteren... ook erg leukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:14 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
management consultancy (strategisch advies).
Als je het echt wilt, het met plezier doet en het leuk vind wel ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar dan maak je het wel in de maatschappij
Wat versta jij onder het "niet maken in de maatschappij?"
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En het zijn stuk voor stuk omhooggevallen kakkers die doorgaan!
Tsja.. Of gewoon iemand met een droom voor ogen of iemand die het licht pas op latere leeftijd heeft gezien.
Als je later kan doen wat je wil zonder geldzorgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Wat versta jij onder het "niet maken in de maatschappij?"
Ohhhquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je later kan doen wat je wil zonder geldzorgen
Ik hoef niet per se zo veel dat ik niet weet wat ik ermee kan doen. Maar als ik gewoon kan doen wat ik wil...quote:
Uhu dat is ook al zat toch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se zo veel dat ik niet weet wat ik ermee kan doen. Maar als ik gewoon kan doen wat ik wil...
Daarom. En hopelijk dan een leuke vrouwquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uhu dat is ook al zat toch.
Ja natuurlijk. Maar dat hoort er weer bij dat je kan doen wat je wilquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
En wat dacht je van geluk/gezondheid?
Gezondheid is niet te koop, toch iets anders dan..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar dat hoort er weer bij dat je kan doen wat je wilAlhoewel geluk misschien nog wel te kopen is en een vrouw al helemaal
Maare weltruste BDH!
Hallo,quote:
Gaat bijdehand zo vroeg al slapen?
Groetjes,
PS: dat past helemaal niet bij een student, zo vroeg slapendag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Als je veel geld hebt kan je de vrouwen zo uitkiezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alhoewel geluk misschien nog wel te kopen is en een vrouw al helemaalNiet dat dat op mij van toepassing is ofzo
, een vuilnisman oid is ook goed.
Ik ben aan het sparen voor iemand van www.russianbrides.comdag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Tof!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ben aan het sparen voor iemand van www.russianbrides.com
Alleen nog ¤15.000,- te gaandag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Vuilnismannen verdienen anders verdomd goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt kan je de vrouwen zo uitkiezen.Niet dat dat op mij van toepassing is ofzo
, een vuilnisman oid is ook goed.
Oh is dat zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vuilnismannen verdienen anders verdomd goed?
Trustequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gezondheid is niet te koop, toch iets anders dan..Alhoewel geluk misschien nog wel te kopen is en een vrouw al helemaal
Maare weltruste BDH!![]()
Maar ik bedoelde dus dat je gezond moet zijn om te doen wat je wil
Ja. Ooit een week gedaan. Stond er van te kijken.quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Goeiemorgen vanuit Rosmalen City.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Rosmalen is een wijk van Den Bosch.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
Rosmalen is een wijk van Den Bosch.Een aftanse groentetuin bedoel je?
Dat zeg ik ook niet.quote:Het is tenminste geen criminele volksbuurt zoals waar jij in woontquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
Rosmalen is een wijk van Den Bosch.
Je weet niet eens in welke buurt ik woon.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
Het is tenminste geen criminele volksbuurt zoals waar jij in woontdag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Het woord 'consultant' zei me genoeg
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is tenminste geen criminele volksbuurt zoals waar jij in woont
![]()
Zelfde geldt uiteraard voor Supertuxxx en ceased
![]()
![]()
Gast, je begint nu echt op een ongesteld wijf te lijken, dat je nog steeds huillie doet over mijn opmerking van gisteravond.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef bijdehand het volgende:
Het woord 'consultant' zei me genoegdag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gast, je begint nu echt op een ongesteld wijf te lijken, dat je nog steeds huillie doet over mijn opmerking van gisteravond.
leuk hoor! lekker rustig xD goede vakantie gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo Fed vanuit HelvoirtLeuk kamp tot nu toe?
~Si vis amari, ama~![]()
Goedzo, nu ben je weer kerelquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gast, je begint nu echt op een ongesteld wijf te lijken, dat je nog steeds huillie doet over mijn opmerking van gisteravond.
![]()
Ja heel goed. Het was daar wel erg warm maar echt supermooi daar, veel gezien en gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
leuk hoor! lekker rustig xD goede vakantie gehad?
Ohh haha beterZijn de kinderen niet vervelend? En moet je ook activiteiten organiseren enzo?
Pas maar op baby, nu je weer terug bent kan ik al mijn meligheid weer op jou afreagerenquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke ouwe lul, dus dan valt er nog wel wat te lachen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:59 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Pas maar op baby, nu je weer terug bent kan ik al mijn meligheid weer op jou afreageren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohh, ik kom er nu pas achter dat de Riviera bar tijdenlijk is gesloten. (En misschien voorgoed willen sluiten)
Wat vinden jullie nou van die acties op het Rivierenplein?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ouwe lul, dus dan valt er nog wel wat te lachen?
Come to daddy, baby, dan gaan we lachen.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Hi dad;
Kijk nou jouw wijf staat er ook op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
NEE! Dat is de zus van kutkabouter.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jouw wijf staat er ook op!
Ze heeft een wijde kut.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Wijd genoeg ofniet?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
NEE! Dat is de zus van kutkabouter.
Ze heeft een wijde kut.
quote:
Nou, sinds ik heb paalgereden met mijn dochter, vind ik al het andere te wijd.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Klnvntrbyt doet aan incest!![]()
Of stak je dochter dr tong uit toen je standje 68 wou proberen?Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Wist je dat nog niet? Best lekker hoor. Ik heb hier in dit topic al uitgebreid verslag gedaan over mijn familie. Al mijn kinderen en vrouwen komen aan bod, inclusief de kinderen veroorzaakt uit een incestueuze relatie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:01 schreef BarrieButsers het volgende:
Klnvntrbyt doet aan incest!![]()
Of stak je dochter dr tong uit toen je standje 68 wou proberen?
Trouwens, ik ben wel benieuwd of jij ook een strak kutje hebt:
Gezien de stand van jouw benen, vermoed ik van wel.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Valt tegen. Tis net een echoputquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:06 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Trouwens, ik ben wel benieuwd of jij ook een strak kutje hebt:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Gadverdamme, dan moet het wel een sletje zijn, die BB.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Hoe krijg je het verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:12 schreef klnvntrbyt het volgende:
Gadverdamme, dan moet het wel een sletje zijn, die BB.!!!!
Dat wijf op de foto wel. Heb ik uit een betrouwbare bron
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]!!!!
Je ziet inderdaad zaad tussen haar tanden.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Ik zag dat jouw vriendje ook met zijn kop on-line staat, baby.
Ik moet toch eerlijk zeggen, je hebt een vreemde smaak.
Hier trouwens een foto van mijn dochter voordat we gingen paalrijden:
Jouw hobbelende dochter lijkt me een heel aardig kutwijf.
Rare smaak? Mallerd ik geil op mannen met roze wangetjes met een bloem op de kop. En helemaal als ze ook nog eens met een moeilijk gezicht een foto van zichzelf proberen te maken.
Ga je trouwens naar de sportdag van de Sjang?
OMGHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Sportdag?????quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:35 schreef BarrieButsers het volgende:
Jouw hobbelende dochter lijkt me een heel aardig kutwijf.
Rare smaak? Mallerd ik geil op mannen met roze wangetjes met een bloem op de kop. En helemaal als ze ook nog eens met een moeilijk gezicht een foto van zichzelf proberen te maken.
Ga je trouwens naar de sportdag van de Sjang?
Dat is helemaal niet goed voor mijn one-pack!!
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]!!!!
Onepack? Da's toch minimaal een krat pils!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:38 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Sportdag????? [ afbeelding ]
Dat is helemaal niet goed voor mijn one-pack!!
[ afbeelding ]Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
"Interessante" vriendin heb je, bijdehand:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Onepack? Da's toch minimaal een krat pils!
Was je dronken toen je haar bezwangerde:
Vreemde manier ook, om iemand zwanger te maken:
Welnee, als ik zo'n pagina open dan scroll ik er even doorheen, en de echt interessante foto's die pik je er zo uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij bekijkt daar echt iedere foto he
Probleem is dat de meeste foto's interessant zijn
Als ik een vriendin had zag ze er zo niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
"Interessante" vriendin heb je, bijdehand:
[ afbeelding ]
Was je dronken toen je haar bezwangerde:
[ afbeelding ]
Zo dan:
?dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Fap fap fapquote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Vreemde smaak heb je!dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
BB, je moet het wel meteen ontgelden hier hè xD
![]()
En anders;
Gaat er eigenlijk nog iemand naar de kermis?
Edit;
Of woensdag naar die rechtszaak van die wildplasser?
[ Bericht 38% gewijzigd door BarrieButsers op 28-08-2010 17:41:21 ]Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Kermis is voor tokkies en ander tuig.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Nee, geen vriendenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand naar de kermis?
Edit;
Of woensdag naar die rechtszaak van die wildplasser?![]()
Ohh nou ach bespaar je wel geldquote:Dus wanneer ga jij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:47 schreef klnvntrbyt het volgende:
Kermis is voor tokkies en ander tuig.
Ik ga vanavond wellicht even kijken.dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
En val je dan onder de tokkies of juist onder ander tuig?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ga vanavond wellicht even kijken.
Hehequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh nou ach bespaar je wel geldHeb gewoon geen zin
Consultantsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En val je dan onder de tokkies of juist onder ander tuig?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Tuig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En val je dan onder de tokkies of juist onder ander tuig?
En jij, ga jij naar de kermis?dag OV-kaart, dag studentenleven ;'(
Misschien vanavond, mits het goed weer is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:48 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Tuig.
En jij, ga jij naar de kermis?
Scootertuigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien vanavond, mits het goed weer is.
Jij moest op je 17de lekker fietsen of met de bus.quote:
Niks mis mee. Kan je gewoon zuipen enzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij moest op je 17de lekker fietsen of met de bus.
Dat wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kan je gewoon zuipen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
En nu kan ik met de trein, ga ik nog fietsenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij moest op je 17de lekker fietsen of met de bus.
Redelijk ver weg toch?quote:
Ja maar het duurde zo langEn dat licht.
![]()
Tux heb je eigelijk nog een last minute kunnen vinden?
Last minute?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Hoi.quote:
Wanneer was Rubens feestje?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dan kan ikquote:![]()
Ga jij?Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Dat moet wel een heel geil ding zijn, die Ruben.quote:
Jezus dat feest van Ruben geeft tie ook een jaar van te voren aan ofniet?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel geil ding zijn, die Ruben.
![]()
Ja toch, hij heeft het er constant over.quote:
Ssst misschien durft tie nog niet uit de kast te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toch, hij heeft het er constant over.
![]()
Maare komt er nu een meeting tussen Bdh en Fed?
Elke natte droom gaat over hemquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel geil ding zijn, die Ruben.
Ja, en hij is gewoon epischquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus dat feest van Ruben geeft tie ook een jaar van te voren aan ofniet?
Met zn dresscodequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elke natte droom gaat over hem![]()
[..]
Ja, en hij is gewoon episch
awesome. Ik denk alleen dat er geen gezelligheid is
Een gangbang is best gezellig hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:46 schreef bijdehand het volgende:
awesome. Ik denk alleen dat er geen gezelligheid isHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Mits er alleen vrouwen zijn. En ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een gangbang is best gezellig hoor.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Tis al kinderbedtijd geweest hoor.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis al kinderbedtijd geweest hoor.
![]()
Het is nog vakantie
Ahww, mag je dan opblijven van mama.quote:
Nee, van mezelfquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ahww, mag je dan opblijven van mama.
![]()
Voor jou ook nog geen bedtijd? Oudere slapen vaak vroeger toch?
Die doen ook middagdutjes, dat heb ik al gedaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, van mezelf![]()
Voor jou ook nog geen bedtijd? Oudere slapen vaak vroeger toch?
Ohh middagdutjes zijn slimquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die doen ook middagdutjes, dat heb ik al gedaan.
quote:
Heerlijk hequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die doen ook middagdutjes, dat heb ik al gedaan.![]()
Morgen weer naar school
Je zult vandaag toch maar eens naar school moeten
Jij bent niet oud dus jij mag dat niet.quote:
Ach vind het niet erg. Alleen m'n slaapritme weer vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Je zult vandaag toch maar eens naar school moetenBijna 21quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent niet oud dus jij mag dat niet.
Ja en?quote:
Dutjesleeftijd.quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Nog lang niet.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Soms zou ik het wel willen hoor. Dan droom ik ervanquote:
En dan heb je ineens een natte plek in je bed zeker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms zou ik het wel willen hoor. Dan droom ik ervan
Ja, dan moet ik een nieuwe stringetje uit de kast pakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan heb je ineens een natte plek in je bed zeker.
Een stringetje? Doe eens een foto.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een nieuwe stringetje uit de kast pakken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een stringetje? Doe eens een foto.
Dat ben jij niet.quote:
Ik denk dat het een goede impressie is.quote:
Dus jij bent echt zo vadsig geworden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goede impressie is.
Geworden? Dat er nog humor is zo laatquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij bent echt zo vadsig geworden.
lol wutquote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Watquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geworden? Dat er nog humor is zo laat![]()
?
Alsof je het zelf niet weet. Of je hebt me het hele jaar in je gedachten lopen veranderen zodat ik er nu uitzie als een seksgodquote:
Dat zag je toch al.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je het zelf niet weet. Of je hebt me het hele jaar in je gedachten lopen veranderen zodat ik er nu uitzie als een seksgod
quote:![]()
Jouw smaak is episch
quote:
![]()
![]()
Ik ga m'n schoonheidsslaapje houdenTruste.
mogge!"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
moggelOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Jij hebt ook maar kort geslapen.quote:
Hij slaapt toch weer op zń werk verderquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij hebt ook maar kort geslapen.
Hij moest toch weer naar school?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:24 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hij slaapt toch weer op zń werk verder
Daar kan die dan helemaal slapen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij moest toch weer naar school?
Dit dus. Ben zo fit als een hoentje johquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:48 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij moest toch weer naar school?
Voor mij ook. Ik vond 't wel leuk.quote:Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
bij mij was het nog niet zo heel boeiend. vooral herhaling voor mij.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik vond 't wel leuk.~Si vis amari, ama~![]()
Ja. Nu kregen we de basis van de basis van de basis ofzo. Kende alles. Daarom was het wel leukquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:56 schreef FedExpress het volgende:
[..]
bij mij was het nog niet zo heel boeiend. vooral herhaling voor mij.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
![]()
Wat een kutbank is het ook he die Rabo.
![]()
![]()
Die skaters voor de Arena![]()
Liever vandaag dan morgen, dat een of andere vrachtwagen ze onderschept.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Wat hebben ze gedaan?quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat een kutbank is het ook he die Rabo.
Door een kuthoer die aan het rommelen was gegaan met mijn pakket moet ik nou een nieuwe CC krijgen. Maar daar zit ik al een halve eeuw op te wachten omdat ze een nieuw systeem in gebruik hebben genomen wat blijkbaar niet werkt, want er gaat vanalles fout.quote:"Ja het ligt aan het systeem, dat is nieuw"
"Oh er is ergens iets niet goed gegaan, hij komt er nu echt aan hoor"
![]()
Laten we een systeem met kinderziektes in gebruik nemen, daar worden de klanten vast vrolijk van.
Ah ook lekker daar dan. Kutte is dat je er ook niks aan kan doen ook he.. Zou je eventueel niet over willen stappen ofzo? Als dat kutgeintje al zolang duurt. Anders hoop ik voor je dat ze het snel oplossenquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Door een kuthoer die aan het rommelen was gegaan met mijn pakket moet ik nou een nieuwe CC krijgen. Maar daar zit ik al een halve eeuw op te wachten omdat ze een nieuw systeem in gebruik hebben genomen wat blijkbaar niet werkt, want er gaat vanalles fout."Ja het ligt aan het systeem, dat is nieuw"
"Oh er is ergens iets niet goed gegaan, hij komt er nu echt aan hoor"
![]()
Als meerdere er last van hebben zullen ze dat misschien wel merken met de hoeveelheid klanten
quote:Laten we een systeem met kinderziektes in gebruik nemen, daar worden de klanten vast vrolijk van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
Ja maar is zo'n gedoe.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah ook lekker daar dan. Kutte is dat je er ook niks aan kan doen ook he.. Zou je eventueel niet over willen stappen ofzo? Als dat kutgeintje al zolang duurt. Anders hoop ik voor je dat ze het snel oplossen
Als meerdere er last van hebben zullen ze dat misschien wel merken met de hoeveelheid klanten![]()
Overal je rekeningnummer wijzigen en ik zou ook niet weten welke bank ik dan moet nemen.
quote:[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een schooldag eugh. Heb er koppijn van over gehouden en dan dadelijk ook weer de 1ste repetitie in de gouwe sleuteleugh eugh.
![]()
Misschien doen ze dat dan automatisch ofzo? Beetje service zou wel handig zijn al kan je dat niet verwachten (van de banken..)quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja maar is zo'n gedoe.Overal je rekeningnummer wijzigen en ik zou ook niet weten welke bank ik dan moet nemen.
![]()
[..]
Over iedere bank is wel wat te zeggen.. Ik heb abn en die is best goed enzo maar ik kut ookal een jaar om een pasje te krijgen dus ook niet handig
En dan moet je nog een heel jaarquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat een schooldag eugh. Heb er koppijn van over gehouden en dan dadelijk ook weer de 1ste repetitie in de gouwe sleuteleugh eugh.
![]()
Succes vanavond!
Las bij de ING dat ze dan contact opnemen met je oude bank om het te regelen, maar wat ze precies doen weet ik niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien doen ze dat dan automatisch ofzo? Beetje service zou wel handig zijn al kan je dat niet verwachten (van de banken..)
Over iedere bank is wel wat te zeggen.. Ik heb abn en die is best goed enzo maar ik kut ookal een jaar om een pasje te krijgen dus ook niet handig![]()
Maarja ik zie 't wel.
School![]()
En BB, wat kan je soms lekker dom uit de hoek komen, met je kinderziektes![]()
En ING > RaboOm aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Wat ben je toch altijd lekker subtiel.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:57 schreef bijdehand het volgende:
Wat heb je aan subtiliteit?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch altijd lekker subtiel.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Haha nou zo'n gebruikelijk woord (in de context) is het nou ook weer niet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:57 schreef bijdehand het volgende:
School![]()
En ING > Rabo
![]()
En ach nu weet ik het wel.![]()
Weet jij wel alles?
Sssttt, dat denkt ie maar.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Brabanthallen wil meer concerten gaan programmeren.
Night to Remember op 18 september is de eerste avond die Brabanthallen voor eigen risico organiseert. De nadruk ligt vooral op artiesten die in de jaren tachtig van de vorige eeuw regelmatig figureerden in de hitlijsten zoals Rick Astley (Never gonna give up), Nik Kershaw (Won't let the sun go down on me), Marc Almond (Tainted Love) en Paul Young (Love of the common people).
Night to Remember moet de Brabantse tegenhanger worden van gevestigde evenementen als 'De Vrienden van Amstel Live' en 'Night of The Proms'. "Muziek is nu een ondergeschoven kindje", zegt Eric Broekaart, directeur verkoop Beurzen en Evenementen van Libéma, de eigenaar van de Brabanthallen. Hij streeft naar 'een verdubbeling' van het aantal evenementen van tien naar twintig per jaar.
Ik zeg ook niet dat ik alles weet, maar soms is het gewoon grappigquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha nou zo'n gebruikelijk woord (in de context) is het nou ook weer niet.![]()
En ach nu weet ik het wel.![]()
Weet jij wel alles?
Oke dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik alles weet, maar soms is het gewoon grappig
Het is niet negatief bedoelt hoor. Maar gewoon lachequote:![]()
Vatte het ook niet negatief op hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is niet negatief bedoelt hoor. Maar gewoon lache![]()
Oh nicequote:Op maandag 30 augustus 2010 19:42 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vatte het ook niet negatief op hoor.![]()
![]()
Lekker weer nu
Lekker voor die kermis exploitanten
Het is gewoon al bijna winter
Alhoewel het lekker dicht bij huis is ben ik niet echt voorstander daarvan. Ben daar een keer met Iron Maiden geweest, kutgeluid en bloedheet.quote:
Ohh dat is niet echt positief dan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alhoewel het lekker dicht bij huis is ben ik niet echt voorstander daarvan. Ben daar een keer met Iron Maiden geweest, kutgeluid en bloedheet.
![]()
Misschien dat er daarom daar tegenwoordig weinig concerten meer worden gegeven..Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.![]()
En meer seksfeesten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat is niet echt positief dan.![]()
Misschien dat er daarom daar tegenwoordig weinig concerten meer worden gegeven..Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Whut?quote:
Geen idee waarom dat is, maar het is niet echt een goede locatie voor concerten. Als ze iets aan akoestiek en ventilatie doen dan kan 't nog wel wat worden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh dat is niet echt positief dan.![]()
Misschien dat er daarom daar tegenwoordig weinig concerten meer worden gegeven..
Wat moet ik weten van seksfeesten.quote:
Alles toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat moet ik weten van seksfeesten.
quote:
quote:quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alhoewel het lekker dicht bij huis is ben ik niet echt voorstander daarvan. Ben daar een keer met Iron Maiden geweest, kutgeluid en bloedheet.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: