Welnee, als ik zo'n pagina open dan scroll ik er even doorheen, en de echt interessante foto's die pik je er zo uit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij bekijkt daar echt iedere foto he
Als ik een vriendin had zag ze er zo niet uitquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:56 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
"Interessante" vriendin heb je, bijdehand:
[ afbeelding ]
Was je dronken toen je haar bezwangerde:
[ afbeelding ]
Fap fap fapquote:
Valt mee toch?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:20 schreef FedExpress het volgende:
BB, je moet het wel meteen ontgelden hier hè xD
Nee, geen vriendenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat er eigenlijk nog iemand naar de kermis?
Edit;
Of woensdag naar die rechtszaak van die wildplasser?![]()
Ohh nou ach bespaar je wel geldquote:
Dus wanneer ga jij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:47 schreef klnvntrbyt het volgende:
Kermis is voor tokkies en ander tuig.
En val je dan onder de tokkies of juist onder ander tuig?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:18 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ga vanavond wellicht even kijken.
Hehequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh nou ach bespaar je wel geld
Consultantsquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En val je dan onder de tokkies of juist onder ander tuig?
Tuig.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En val je dan onder de tokkies of juist onder ander tuig?
Misschien vanavond, mits het goed weer is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:48 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Tuig.
En jij, ga jij naar de kermis?
Scootertuigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Misschien vanavond, mits het goed weer is.
Jij moest op je 17de lekker fietsen of met de bus.quote:
Niks mis mee. Kan je gewoon zuipen enzo.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij moest op je 17de lekker fietsen of met de bus.
Dat wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niks mis mee. Kan je gewoon zuipen enzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
En nu kan ik met de trein, ga ik nog fietsenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jij moest op je 17de lekker fietsen of met de bus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |