Hoi.quote:
Dan kan ikquote:
Dat moet wel een heel geil ding zijn, die Ruben.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel geil ding zijn, die Ruben.
Ja toch, hij heeft het er constant over.quote:
Ssst misschien durft tie nog niet uit de kast te komenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja toch, hij heeft het er constant over.
Elke natte droom gaat over hemquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel geil ding zijn, die Ruben.
Ja, en hij is gewoon epischquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Jezus dat feest van Ruben geeft tie ook een jaar van te voren aan ofniet?
Met zn dresscodequote:Op zondag 29 augustus 2010 20:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Elke natte droom gaat over hem![]()
[..]
Ja, en hij is gewoon episch
Een gangbang is best gezellig hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:46 schreef bijdehand het volgende:
awesome. Ik denk alleen dat er geen gezelligheid is
Mits er alleen vrouwen zijn. En ik.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een gangbang is best gezellig hoor.
Tis al kinderbedtijd geweest hoor.quote:
quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Tis al kinderbedtijd geweest hoor.
Ahww, mag je dan opblijven van mama.quote:
Nee, van mezelfquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ahww, mag je dan opblijven van mama.
Die doen ook middagdutjes, dat heb ik al gedaan.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee, van mezelf![]()
Voor jou ook nog geen bedtijd? Oudere slapen vaak vroeger toch?
Ohh middagdutjes zijn slimquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die doen ook middagdutjes, dat heb ik al gedaan.
quote:
Heerlijk hequote:Op zondag 29 augustus 2010 23:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die doen ook middagdutjes, dat heb ik al gedaan.
Jij bent niet oud dus jij mag dat niet.quote:
Ach vind het niet erg. Alleen m'n slaapritme weer vinden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Je zult vandaag toch maar eens naar school moeten
Bijna 21quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jij bent niet oud dus jij mag dat niet.
Ja en?quote:
Dutjesleeftijd.quote:
Nog lang niet.quote:
Soms zou ik het wel willen hoor. Dan droom ik ervanquote:
En dan heb je ineens een natte plek in je bed zeker.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Soms zou ik het wel willen hoor. Dan droom ik ervan
Ja, dan moet ik een nieuwe stringetje uit de kast pakkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan heb je ineens een natte plek in je bed zeker.
Een stringetje? Doe eens een foto.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dan moet ik een nieuwe stringetje uit de kast pakken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een stringetje? Doe eens een foto.
Dat ben jij niet.quote:
Ik denk dat het een goede impressie is.quote:
Dus jij bent echt zo vadsig geworden.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat het een goede impressie is.
Geworden? Dat er nog humor is zo laatquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dus jij bent echt zo vadsig geworden.
lol wutquote:
Watquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geworden? Dat er nog humor is zo laat![]()
Alsof je het zelf niet weet. Of je hebt me het hele jaar in je gedachten lopen veranderen zodat ik er nu uitzie als een seksgodquote:
Dat zag je toch al.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alsof je het zelf niet weet. Of je hebt me het hele jaar in je gedachten lopen veranderen zodat ik er nu uitzie als een seksgod
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |