Als je veel geld hebt kan je de vrouwen zo uitkiezen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alhoewel geluk misschien nog wel te kopen is en een vrouw al helemaal
Tof!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:49 schreef klnvntrbyt het volgende:
Ik ben aan het sparen voor iemand van www.russianbrides.com
Vuilnismannen verdienen anders verdomd goedquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je veel geld hebt kan je de vrouwen zo uitkiezen.Niet dat dat op mij van toepassing is ofzo
, een vuilnisman oid is ook goed.
Oh is dat zoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Vuilnismannen verdienen anders verdomd goed
Trustequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gezondheid is niet te koop, toch iets anders dan..Alhoewel geluk misschien nog wel te kopen is en een vrouw al helemaal
Maare weltruste BDH!
Ja. Ooit een week gedaan. Stond er van te kijken.quote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
Rosmalen is een wijk van Den Bosch.
Dat zeg ik ook niet.quote:
Het is tenminste geen criminele volksbuurt zoals waar jij in woontquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:54 schreef klnvntrbyt het volgende:
Rosmalen is een wijk van Den Bosch.
Je weet niet eens in welke buurt ik woon.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
Het is tenminste geen criminele volksbuurt zoals waar jij in woont
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is tenminste geen criminele volksbuurt zoals waar jij in woont
Gast, je begint nu echt op een ongesteld wijf te lijken, dat je nog steeds huillie doet over mijn opmerking van gisteravond.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:04 schreef bijdehand het volgende:
Het woord 'consultant' zei me genoeg
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gast, je begint nu echt op een ongesteld wijf te lijken, dat je nog steeds huillie doet over mijn opmerking van gisteravond.
leuk hoor! lekker rustig xD goede vakantie gehad?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 08:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Hallo Fed vanuit HelvoirtLeuk kamp tot nu toe?
Goedzo, nu ben je weer kerelquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:32 schreef klnvntrbyt het volgende:
[..]
Gast, je begint nu echt op een ongesteld wijf te lijken, dat je nog steeds huillie doet over mijn opmerking van gisteravond.
Ja heel goed. Het was daar wel erg warm maar echt supermooi daar, veel gezien en gedaanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:43 schreef FedExpress het volgende:
[..]
leuk hoor! lekker rustig xD goede vakantie gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |