Als iedereen die een nieuw topic opent nou f 1 link er bij pleurt is het niet zoveel werkquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als iedereen die een nieuw topic opent nou f 1 link er bij pleurt is het niet zoveel werk
Beterschap.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:41 schreef the_legend_killer het volgende:
En ik ga slapen. Helpt misschien
zoiets had ik met hyves, weer contact met mensen van de basis school enzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:03 schreef ultra_ivo het volgende:
In het begin was ik wat sceptisch over facebook. Totdat ik de mensen terugvond waarmee ik 16 jaar geleden in een vrijwilligersproject in Kroatië zat. Dat gaf voor mij de doorslag.
Dan mag hij wel zeggen dat je tof bentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:35 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ken MPG inderdaad. Wat een verrassende plotwending. Hoewel ik die jaren geleden voor het laatst heb gezien, dus dat is eigenlijk ook niet echt representatief
. Maar die heeft me we een tijdje wekelijks gezien
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben de laatste jaren zoveel toffer geworden
Succes morgen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
Zojuist anderhalf uur in bad gelegen. Heet bad. Mmm. Dan slaap ik straks vast goed, zo net voor mijn eerste werkdag
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef friekin_ het volgende:
Zojuist anderhalf uur in bad gelegen. Heet bad. Mmm. Dan slaap ik straks vast goed, zo net voor mijn eerste werkdag
Zoiets ja, je naam bezet houden. Zelfs de junioren schaatsploeg zie ik steeds meer overstappen op facebook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:41 schreef Rifoki het volgende:
Ik heb 't juist andersom, overweeg zelfs Hyves te verwijderen want dat is aardig dood 't afgelopen jaar. Heb 'm eigenlijk alleen nog maar zodat mensen me daar ook kunnen vinden als ze geen FB gebruiken.
Heftig zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef sproetjes het volgende:
bah.... een kennisje van me heeft pas haar kindje verloren, hij was nog geen 2 dagen oud. Nu heeft ze net allemaal foto's van em gepost en liedjes van de begrafenis... ben er even een beetje stil van
Goedemorgen Tassie en alle anderen!quote:
Ze zijn tot nu toe nog openquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:15 schreef Rifoki het volgende:
Waar kan ik checken of de tunnels open zijn? Moet vanmiddag naar Venlo.
Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ze zijn tot nu toe nog openL1/google nieuws in de gaten houden denk ik
Feliiiiiiii!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!Kom hier ook maar weer even kort buurten
(ga er zo vandoor
)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
(ga er zo vandoor
)
M'n fiets staat er gelukkig nogquote:
Morgen heb je al weekend, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ben moeten dat terwijl ik goed heb geslapen.
pff heb echt een dikke inzinking...
Klopt, al ben ik gevraagd of ik donderdag op de voetbalclub wil helpen verven. Ik met mijn grote mondquote:
Daar gaat je vrije dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik gevraagd of ik donderdag op de voetbalclub wil helpen verven. Ik met mijn grote mond
Hier staat vaak om 8 uur 's ochtends al een rij bij de coffeeshopquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:36 schreef Mss het volgende:
Sodeju, hier is alles om 10 uur in de ochtend al stoned
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
(ga er zo vandoor
)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meestal is dat in de kantine. En de tafels die er staan worden als doel gebruikt.
Nu je het zegt. Heb ik idd wel eens gedaan bij een aantal werkgevers terug. Met zo'n gele softe bal. Alleen was dat op de werkvloer ipv de kantine.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meestal is dat in de kantine. En de tafels die er staan worden als doel gebruikt.
Ja gewoon gaan werken en nu thuisquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen.Voel je je al wat beter TLK?
Ik ga binnenkort naar een concert van John Mayer en ik zit al anderhalf uur filmpjes van hem te bekijken en blogs te lezen. Kan niet wachten.
Was het gezellig?..quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vandaag bij een verjaardagsfeest waar de helft van de visite uit Venlo kwam!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vandaag bij een verjaardagsfeest waar de helft van de visite uit Venlo kwam!
mn zus is inmiddels al 12 jaar getrouwd met een Venlonaar jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je was op het feestje van een (oud-)Venlonaar?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn zus is inmiddels al 12 jaar getrouwd met een Venlonaar jahun jongste is vandaag 4 geworden
Trustequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:05 schreef nattermann het volgende:
Nou, gaat weer rap vanavond
Ik ga slapen. Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!
Ik zag Tassie net langskomen in een ander topic.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
deze SC is dood zonder Tassie
Altijd mooi om te zien hoe een bepaald topic op één persoon kan leunen
Dan kan ze hier ook best ff wat zeggenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zag Tassie net langskomen in een ander topic.
ik heb net nog met haar geSMStquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er is ook zoveel om op te reageren hier...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan kan ze hier ook best ff wat zeggen
Daar moet ik je ook wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er is ook zoveel om op te reageren hier...
HAHA SLOTJE!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:59 schreef Ivo1986 het volgende:
Dit topic is echt het langst open van allemaal geloof ik
heyyyyy luitjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:38 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Er is ook zoveel om op te reageren hier...
oehhh my own personal stalkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
En ik ga naar bedje toequote:Op donderdag 22 juli 2010 00:38 schreef Tassiepassie het volgende:
en toen was t weer stil
ik lig lekker in mijn bedje nu
Pwnquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
kut, ik ben al een tijdje geen mod meer
laat eens weten hoe t was mutsquote:Op donderdag 22 juli 2010 06:57 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen! Dag 2!
Nice!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen!
Straks weer Limburg topic minimeeting
Ik heb lange mouwen aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:12 schreef Tassiepassie het volgende:
heeeeerlijk ff die wat lagere temperatuur
![]()
Vanavond weer uit eten en morgen lekker dagje Maastricht en 's avonds aan de zuip![]()
Zaterdag gaat mijn logeetje weer terug naar Utrecht en heb ik een bruiloft
Waar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb leren pijpen![]()
sorry flauw
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb leren pijpen![]()
sorry flauw
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:09 schreef Joysa het volgende:
Ik heb ook weinig te vertellen eerlijk gezegd
Weer een Limburger meets Fries in Noord hollandquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens iets over een limburg-mini-meet?
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens iets over een limburg-mini-meet?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weer een Limburger meets Fries in Noord holland
Die 2x waren al leukquote:
Neehquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:14 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Oh dan heb ik niet ECHT iets gemist
quote:
Nouja, bij 1e keer meeten ok, maar 3e keer.. hmmquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha, is toch normaal? Maar helemaal niet nodig.
Moe! En stress op het werk, drukdrukdrukke prive agenda en vanavond om 23:00 na mijn andere afspraken wil mijn ex ook nog eens praten. Doe ik dan weer wel omdat ik 't gehad wil hebben, whatever it's gonna be.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:36 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Moe! En stress op het werk, drukdrukdrukke prive agenda en vanavond om 23:00 na mijn andere afspraken wil mijn ex ook nog eens praten. Doe ik dan weer wel omdat ik 't gehad wil hebben, whatever it's gonna be.
Dus gewoon even bwuh. En behoefte aan nicotine atm.
Jaaa! Nog twintig minuutjes.quote:
ABC taxi is volgens mij goedkoop.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef postmortum het volgende:
weet iemand een goedkope taxi van Sittard naar Zaventem?
Aah, op die manierquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik begin om half 6. Om 6 uur beginnen is dan uitslapen.
10 uurquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik zal maar niet zeggen wanneer ik begin met werken.
haha logeetje besloot tot zaterdag te blijven en morgen gaan we dus aan de zuip met ze allenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Yo Tas morgen wat te doen? dit lees je vast wel anders sms ik je morgen.
Meeeeeeeeeeeeeh me lepke. Jij kent Tuut Chips zeker nog niet hè?quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef Danielion het volgende:
Komende uit een provincie die hetvolgende gemaakt heeft:
kan ik mijn geproest niet inhouden bij het lezen van dit topic.
Ik groet jullie.
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:13 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik heb me toch gvd een muggenbult aan mn been waar ik niet goed van word
Vast niet, maar het is goed bedoeldquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:15 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Tnx![]()
Al denk ik niet dat het veel helpt
Dat Metallica, Slayer, Megadeth, Anthrax samen op een podium staan..quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Meeeeeeeeeeeeeh me lepke. Jij kent Tuut Chips zeker nog niet hè?
Beter duik je nog even je bed inquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef Ivo1986 het volgende:
![]()
![]()
Ik ben moe en sta vannacht om 5 uur op om de tent te versieren
Ben nog aan het twijfelen of ik op blijf of niet, mijn neef brengt de sarah om 5 morgenvroeg
Oke anders binnenkort eens kijken. ik heb toch bijna vakantie !quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha logeetje besloot tot zaterdag te blijven en morgen gaan we dus aan de zuip met ze allen
is goed! na dit weekend heb ik weer wat meer tijdquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke anders binnenkort eens kijken. ik heb toch bijna vakantie !
Net naar Inception geweest !moet je zien
Mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is goed! na dit weekend heb ik weer wat meer tijd
hoe kan ik dat vergetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
MooiAustin Powers weet je nog
Slaap zequote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hoe kan ik dat vergeten![]()
Komt goed!
Slaap lekker iedereenkussie
Inception!quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Oke anders binnenkort eens kijken. ik heb toch bijna vakantie !
Net naar Inception geweest !moet je zien
TOm Hardyquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Inception!Ik heb hem gisteren gezien.
Ik ben moe maar heb zin om op fok wat rond te hangen. Slapen doe ik morgenvroeg welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:52 schreef candygirl het volgende:
Eey
middag dienst gehad en nu dus nog te opgefokt terwijl ik moe ben
hoe ist met julie?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
TOm Hardyvette film. Niet de beste maar zeker de moeite waard.
Eindelijk eens geen rip-off
Ik vond dat pak wat Arthur aan had is de hotel scene wel mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie acteurs.
(En ook niet verkeerd om naar te kijken.)
Het viel me sowieso op dat ze veel in van die ouderwetse pakken rondliepen, meteen al in de openingsscène.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:55 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vond dat pak wat Arthur aan had is de hotel scene wel mooiIk loop daar nooit in maar vind het wel altijd classy uitzien
Ik kijk naar de kleren![]()
morgen weer miidag en zaterdag en zondag van half 9 tot half 6quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goeie acteurs.
(En ook niet verkeerd om naar te kijken.)
Ik nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het viel me sowieso op dat ze veel in van die ouderwetse pakken rondliepen, meteen al in de openingsscène.Inderdaad altijd mooi.
Maar boh, ik heb nog wel een hele tijd lopen nadenken na de film...
Dat is minder.. maar je hebt ook bijna vakantie ?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
morgen weer miidag en zaterdag en zondag van half 9 tot half 6
en erna hele week ochtend dus denk het niet
Ja in het begin ging even alles door elkaar... lange film en ik ben moe.. ik ben het weer vergetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh wacht, bij nader inzien was het toch niet de openingsscène.Nou ja, in het begin dan.
Poeh, sterkte.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:59 schreef candygirl het volgende:
[..]
morgen weer miidag en zaterdag en zondag van half 9 tot half 6
en erna hele week ochtend dus denk het niet
Ik weet het weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja in het begin ging even alles door elkaar... lange film en ik ben moe.. ik ben het weer vergeten
dan wil ik wel nog meer cursussen hebben eerstquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat mag je dan wel eens voor komen doen op een meet in Limbo
Dat zal vast wel goed komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan wil ik wel nog meer cursussen hebben eerst
Nog? Net wakke hier.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:20 schreef Ivo1986 het volgende:
Nog iemand wakker? Ik ga zo de tent versieren hier
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
moggelll
zo naar Maastrichteerst ff met hondje lopen!
Veel succes op dag 3!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen hee!
Nou, ik heb 2 dagen gewerkt en ik was echt kapot gisteren. Zoveel informatie weer ineens. Maar, het is leuk! Gezellige collega's, veel oversekste humor. Ik mag vandaag om 14.0u beginnen tot half 10 vanavond. Ik heb er zin in. Heerlijk geslapen ook (wat ook echt nodig was) dus nu even lekker vers brood halen, en dan even stofzuigen en dan werk
Liefs!
Ja, idd. Dus volgende week zal ik echt wel braaf weer mijn sociale contacten aanzwengelen met iedereen, maar vooralsnog moet ik weer alles een bietje zien te plannenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van de eerste werkdagen was ik ook altijd echt vermoeid. Dan krijg je zoveel informatie te verwerken plus je moet nog in het werkritme zien te komen.
Leuk dat het je zo goed bevaltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen hee!
Nou, ik heb 2 dagen gewerkt en ik was echt kapot gisteren. Zoveel informatie weer ineens. Maar, het is leuk! Gezellige collega's, veel oversekste humor. Ik mag vandaag om 14.0u beginnen tot half 10 vanavond. Ik heb er zin in. Heerlijk geslapen ook (wat ook echt nodig was) dus nu even lekker vers brood halen, en dan even stofzuigen en dan werk
Liefs!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!Hoe is het hier met iedereen?
Fijnquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaat het goed.
Ben alleen bang dat het weekend niet zoveel gaat brengen. Een groot deel van mijn vrienden is op vakantie dus het is nog even bekijken wie beschikbaar is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin om te winkelen maar ik kan niet telkens een t-shirt passenJezus mijn oksel brand
Nee het moet gewoon blijven. Telkens als ik mijn arm beweeg trelt alles samen en dat geeft een vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Hier is alles wel goedBen alleen zo moe
[..]
Wel balen van je vrienden, hopelijk kun je alsnog iets leuks doen
[..]Da's wel klote ja... Kun je er niet iets overheen doen oid, een gaasje (of mag dat niet?
) om zo te voorkomen dat het gaat schuren als je iets past?
Dan ga je dat lekker doen van het weekendquote:
Ja, dat dacht ik al, en veel invetten toch? Oeh, dat lijkt mij ook wel ja..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee het moet gewoon blijven. Telkens als ik mijn arm beweeg trelt alles samen en dat geeft een vervelend gevoel.
Mijn huis is nu aan het vervellen en het is paars ! wel vet
Morgenquote:
Ik heb een zalf die de boel niet zo vettig maaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je dat lekker doen van het weekend
[..]
Ja, dat dacht ik al, en veel invetten toch? Oeh, dat lijkt mij ook wel ja..
Cool! Paarse huidPretty colour!
![]()
Met een beetje goed wasmiddel zou dat er wel weer uit moeten gaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een zalf die de boel niet zo vettig maaktGelukkig maar want anders al je kleren onder die rotzooi en je dekbed
Ik zie een match! Veel plezier het komende weekend!quote:
quote:
ingescheurde enkelbandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is er met je enkel dan
Helemaal gemist
Jeetje! Dat lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ingescheurde enkelbandloop met een kruk en met tape tot halverwege mn kuit
dankje!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeetje! Dat lijkt me pijnlijkBeterschap dan maar
En daarna kun je altijd nog gaan stappen met Rifoki
En je eerste les geven lijkt me ook spannend! Maar het komt vast goed
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:17 schreef sproetjes het volgende:
[..]
dankje!![]()
tis niet mn allereerste les hehe, maar wel mn eerste bodypump les
Ja dat doe ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met een beetje goed wasmiddel zou dat er wel weer uit moeten gaanMaar ik snap je
maak je ook nog een fotootje wanneer alles geheeld is enzo?
Is dat niet in ieder bedrijf zo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
Gezellige collega's, veel oversekste humor.
old english bulldogje van een jaarquote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb daar normaal niet zo'n problemen mee om met enige regelmaat uit eten te gaan.
Dat ligt eraan waar die 3 kilo uit bestaan. Ik zie die toch liever als spieren terugkomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook niet. En 3 kilo erbij zie ik eerder als een prettige bijkomstigheid
![]()
.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar die 3 kilo uit bestaan. Ik zie die toch liever als spieren terugkomen
De meugs waal wat van mich hebbequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Liefst wel, natuurlijk. Maar met mijn postuur zijn ze eigenlijk overal welkom.
ik denk dat ik dat gewoon vanavond neemquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
ja visik ga dan ook altijd meteen voor een biefstuk ofzo
Bijn de griek pak ik altijd zo'n schotel. Heb je van alles een beetjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:46 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat gewoon vanavond neem
dan wel op griekse wijze natuurlijk met rijst.
Ben niet zo'n bergen vlees eter....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I´M BACKKKK![]()
![]()
![]()
Thanks Ziggo voor de dag eerderen thanks Tassie voor het installeren en vervangen van de wandplaten
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
Thanks Ziggo voor de dag eerderen thanks Tassie voor het installeren en vervangen van de wandplaten
Ik begin net met werken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!
Welkom terug!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Griek, daar ga je toch heen voor veel vlees.
mjah ook voor vis hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik begin net met werken.
De Griek, daar ga je toch heen voor veel vlees.
Zo fijn dat Limburgers zulke bourgondiërs zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Zo'n schotel met van alles een beetje een flinke portie.
Hoi!..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
Ben benieuwd welke dat is dan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef Joysa het volgende:
Wb Tas!!![]()
Er ligt een griek in Kerkrade, die echt super is![]()
Geen idee hoe ie heet, ben er 1x geweest, mam komt er vaker.
Grieks Restaurant Dafnequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke dat is dan!
Wij gingen vroeger vaak naar een Griek in Kerkrade, maar die bestaat niet meer. Ik vind die aan de grote weg in Gangelt (Duitsland) trouwens ook wel goed. En veel in Aken.
daar ligt er nu ook 1 van op de markt in Sittard en die is heeeeerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Grieks Restaurant Dafne
Sint Pieterstraat 34
die zit nu ook op de markt in sittard, of is dat een andere met dezelfde naamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Grieks Restaurant Dafne
Sint Pieterstraat 34
Volgens mij ook een in Heerlen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zit nu ook op de markt in sittard, of is dat een andere met dezelfde naam
Geen idee, lang niet meer geweest..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zit nu ook op de markt in sittard, of is dat een andere met dezelfde naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |