Feliiiiiiii!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!Kom hier ook maar weer even kort buurten
(ga er zo vandoor
)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
(ga er zo vandoor
)
M'n fiets staat er gelukkig nogquote:
Morgen heb je al weekend, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:44 schreef Ivo1986 het volgende:
Pff ben moeten dat terwijl ik goed heb geslapen.
pff heb echt een dikke inzinking...
Klopt, al ben ik gevraagd of ik donderdag op de voetbalclub wil helpen verven. Ik met mijn grote mondquote:
Daar gaat je vrije dagquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Klopt, al ben ik gevraagd of ik donderdag op de voetbalclub wil helpen verven. Ik met mijn grote mond
Hier staat vaak om 8 uur 's ochtends al een rij bij de coffeeshopquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:36 schreef Mss het volgende:
Sodeju, hier is alles om 10 uur in de ochtend al stoned
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
(ga er zo vandoor
)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meestal is dat in de kantine. En de tafels die er staan worden als doel gebruikt.
Nu je het zegt. Heb ik idd wel eens gedaan bij een aantal werkgevers terug. Met zo'n gele softe bal. Alleen was dat op de werkvloer ipv de kantine.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Meestal is dat in de kantine. En de tafels die er staan worden als doel gebruikt.
Ja gewoon gaan werken en nu thuisquote:Op woensdag 21 juli 2010 05:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Goeiemorgen.Voel je je al wat beter TLK?
Ik ga binnenkort naar een concert van John Mayer en ik zit al anderhalf uur filmpjes van hem te bekijken en blogs te lezen. Kan niet wachten.
Was het gezellig?..quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vandaag bij een verjaardagsfeest waar de helft van de visite uit Venlo kwam!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was vandaag bij een verjaardagsfeest waar de helft van de visite uit Venlo kwam!
mn zus is inmiddels al 12 jaar getrouwd met een Venlonaar jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Je was op het feestje van een (oud-)Venlonaar?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn zus is inmiddels al 12 jaar getrouwd met een Venlonaar jahun jongste is vandaag 4 geworden
Trustequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:05 schreef nattermann het volgende:
Nou, gaat weer rap vanavond
Ik ga slapen. Morgen een nieuwe dag, nieuwe kansen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |