quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I´M BACKKKK![]()
![]()
![]()
Thanks Ziggo voor de dag eerderen thanks Tassie voor het installeren en vervangen van de wandplaten
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
Thanks Ziggo voor de dag eerderen thanks Tassie voor het installeren en vervangen van de wandplaten
Ik begin net met werken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:54 schreef nattermann het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!!!!!!!
Welkom terug!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
De Griek, daar ga je toch heen voor veel vlees.
mjah ook voor vis hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik begin net met werken.
De Griek, daar ga je toch heen voor veel vlees.
Zo fijn dat Limburgers zulke bourgondiërs zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. Zo'n schotel met van alles een beetje een flinke portie.
Hoi!..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:28 schreef Tassiepassie het volgende:
![]()
![]()
Ben benieuwd welke dat is dan!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef Joysa het volgende:
Wb Tas!!![]()
Er ligt een griek in Kerkrade, die echt super is![]()
Geen idee hoe ie heet, ben er 1x geweest, mam komt er vaker.
Grieks Restaurant Dafnequote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ben benieuwd welke dat is dan!
Wij gingen vroeger vaak naar een Griek in Kerkrade, maar die bestaat niet meer. Ik vind die aan de grote weg in Gangelt (Duitsland) trouwens ook wel goed. En veel in Aken.
daar ligt er nu ook 1 van op de markt in Sittard en die is heeeeerlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Grieks Restaurant Dafne
Sint Pieterstraat 34
die zit nu ook op de markt in sittard, of is dat een andere met dezelfde naamquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Grieks Restaurant Dafne
Sint Pieterstraat 34
Volgens mij ook een in Heerlen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zit nu ook op de markt in sittard, of is dat een andere met dezelfde naam
Geen idee, lang niet meer geweest..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef sproetjes het volgende:
[..]
die zit nu ook op de markt in sittard, of is dat een andere met dezelfde naam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |