Veel succes op dag 3!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen hee!
Nou, ik heb 2 dagen gewerkt en ik was echt kapot gisteren. Zoveel informatie weer ineens. Maar, het is leuk! Gezellige collega's, veel oversekste humor. Ik mag vandaag om 14.0u beginnen tot half 10 vanavond. Ik heb er zin in. Heerlijk geslapen ook (wat ook echt nodig was) dus nu even lekker vers brood halen, en dan even stofzuigen en dan werk
Liefs!
Ja, idd. Dus volgende week zal ik echt wel braaf weer mijn sociale contacten aanzwengelen met iedereen, maar vooralsnog moet ik weer alles een bietje zien te plannenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Van de eerste werkdagen was ik ook altijd echt vermoeid. Dan krijg je zoveel informatie te verwerken plus je moet nog in het werkritme zien te komen.
Leuk dat het je zo goed bevaltquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen hee!
Nou, ik heb 2 dagen gewerkt en ik was echt kapot gisteren. Zoveel informatie weer ineens. Maar, het is leuk! Gezellige collega's, veel oversekste humor. Ik mag vandaag om 14.0u beginnen tot half 10 vanavond. Ik heb er zin in. Heerlijk geslapen ook (wat ook echt nodig was) dus nu even lekker vers brood halen, en dan even stofzuigen en dan werk
Liefs!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen!Hoe is het hier met iedereen?
Fijnquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier gaat het goed.
Ben alleen bang dat het weekend niet zoveel gaat brengen. Een groot deel van mijn vrienden is op vakantie dus het is nog even bekijken wie beschikbaar is.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:59 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb zin om te winkelen maar ik kan niet telkens een t-shirt passenJezus mijn oksel brand
Nee het moet gewoon blijven. Telkens als ik mijn arm beweeg trelt alles samen en dat geeft een vervelend gevoel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn
Hier is alles wel goedBen alleen zo moe
[..]
Wel balen van je vrienden, hopelijk kun je alsnog iets leuks doen
[..]Da's wel klote ja... Kun je er niet iets overheen doen oid, een gaasje (of mag dat niet?
) om zo te voorkomen dat het gaat schuren als je iets past?
Dan ga je dat lekker doen van het weekendquote:
Ja, dat dacht ik al, en veel invetten toch? Oeh, dat lijkt mij ook wel ja..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee het moet gewoon blijven. Telkens als ik mijn arm beweeg trelt alles samen en dat geeft een vervelend gevoel.
Mijn huis is nu aan het vervellen en het is paars ! wel vet
Morgenquote:
Ik heb een zalf die de boel niet zo vettig maaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan ga je dat lekker doen van het weekend
[..]
Ja, dat dacht ik al, en veel invetten toch? Oeh, dat lijkt mij ook wel ja..
Cool! Paarse huidPretty colour!
![]()
Met een beetje goed wasmiddel zou dat er wel weer uit moeten gaanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb een zalf die de boel niet zo vettig maaktGelukkig maar want anders al je kleren onder die rotzooi en je dekbed
Ik zie een match! Veel plezier het komende weekend!quote:
quote:
ingescheurde enkelbandquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Wat is er met je enkel dan
Helemaal gemist
Jeetje! Dat lijkt me pijnlijkquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ingescheurde enkelbandloop met een kruk en met tape tot halverwege mn kuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |