quote:
Wie waas 't?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Ik ben dan ook weer terug op Limburgse bodem.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:15 schreef nattermann het volgende:
Zo, klaar met werken, thuis, bijna weekend
Ik heb vakantiequote:Op maandag 19 juli 2010 18:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt altijd baas boven baas.
1 weekje maar hoor.. In September ergens nog een keer.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
![]()
Daar moet ik nog 6 weken op wachten...
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:31 schreef Joysa het volgende:
[..]
1 weekje maar hoor.. In September ergens nog een keer.
Nog niks gepland, maar denk 2 weken.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En hoe lang heb je dan vakantie?
Weekje dakterassia, heerlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 18:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ga je deze week nog wat doen, of wordt het een weekje Balkonia/Tuinenë?
2 weken naar Zuid-Duitsland en daarna nog een week naar Italië met de caravan.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Weekje dakterassia, heerlijk![]()
Jij wat gepland als je vakantie hebt?
Ik ook niet en ik vind het wel prima eigenlijk.quote:
Ook lekkerquote:Op maandag 19 juli 2010 18:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
2 weken naar Zuid-Duitsland en daarna nog een week naar Italië met de caravan.
Maar met het weer van deze week is thuis blijven ook geen straf. Lekker zonnen.
Zo was mijn dag ookquote:Op maandag 19 juli 2010 19:02 schreef .ZilveR. het volgende:
Bah de dag ging maar niet om vandaag en dan ook nog zo warm en vervelende klanten
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Wel minder ja, maar het zou toch minder warm worden?
Nog niet af, maar leuk dat de mensen hem mooi vindenquote:
Op zich vind ik het ook prima te doen, alleen 5 nachten achter elkaar is wel lang.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Nachtdienstmij lukt het altijd om te slapen in die warmte
Alleen al 4 jaar geen nachtdienst meer gehaddat was zo leuk
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:49 schreef vosss het volgende:
Serieus? Ik dacht eik dat de temperatuur juist weer flink omhoog zou gaan toch?
Ik wil alleen maar nachtdienst. 1 week werken en dan 1 week vrijquote:Op maandag 19 juli 2010 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook prima te doen, alleen 5 nachten achter elkaar is wel lang.
Als het goed is gaan we in januari naar 5 ploegen, dat is een stuk beter vol te houden tov 3 ploegen denk ik
Ik moet toch werken. Over 2 weken heb ik vakantie en is het hopelijk genezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Lijkt me alleen niet zo lekker met dit weer, en dan ook nog je bovenarm
Nouja lekker bier zuipen op het terras kan bv al niet omdat je 's avonds richting je werk moet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar nachtdienst. 1 week werken en dan 1 week vrijHoop dat het me lukt. Maar ligt ook aan de baan he
Overdag gewoon doen en laten wat je wil
daarom hoop ik ook op 1 week werken en 1 week vrij. Vakantiedagen heb je toch niet nodig. Maar ik moet daar nog over informeren en en moet een baan vrij komenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja lekker bier zuipen op het terras kan bv al niet omdat je 's avonds richting je werk moet.
Dan krijg je ook maar half salaris neem ik aan, want je werkt dan maar 2 weken op een maand tijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daarom hoop ik ook op 1 week werken en 1 week vrij. Vakantiedagen heb je toch niet nodig. Maar ik moet daar nog over informeren en en moet een baan vrij komen
Daar moeten we een fles wijn op drinkenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef candygirl het volgende:
mijn email naar mijn baas van laast heeft toch geholpen , I think...........
Morgen een gesprekje erover en ik vroeg of het negatief of positeif was ,en zij zei POSITIEVE
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan krijg je ook maar half salaris neem ik aan, want je werkt dan maar 2 weken op een maand tijd.
Van een half salaris kan ik niet rondkomen
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef DjinN het volgende:
Ik snap al die haat van sommige mensen tegen Limburg nietIk ga nu meer als een half jaar met mijn vriend, een Weertenaar
En tot nu toe heb ik gewoon echt NIETS van alle stereotiepe beelden gemerkt. Ik vind het gewoon jammer...maar ja..
Wou dit even kwijt![]()
Ohja:
Binnenkort weer naar Rowwen Hèze toe!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef DjinN het volgende:
Ik snap al die haat van sommige mensen tegen Limburg nietIk ga nu meer als een half jaar met mijn vriend, een Weertenaar
En tot nu toe heb ik gewoon echt NIETS van alle stereotiepe beelden gemerkt. Ik vind het gewoon jammer...maar ja..
Wou dit even kwijt![]()
Ohja:
Binnenkort weer naar Rowwen Hèze toe!![]()
![]()
Ik dit jaar door het wisselen van baan ook niet. Geen vaste aanstelling, dus geen vakantiegeld, geen 13e maand en dergelijke. Uitzendkracht, dus werken = geld, niet werken = geen geldquote:
Hier dus hetzelfde.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vind het wel prima eigenlijk.
Ik heb momenteel toch even geen geld om leuke dingen te doen, dus in plaats van thuis op het balkon zitten met een fles bier kan ik net zo goed gewoon gaan werken dacht ik zo
Eensquote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moeten we een fles wijn op drinken
Maar nacht en dat is dan weer extra. + geen verlof dagen lijkt me Ik moet dan ook nog naar de arbeidsvoorwaarden vragen wanneer dit ter sprake komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan krijg je ook maar half salaris neem ik aan, want je werkt dan maar 2 weken op een maand tijd.
Van een half salaris kan ik niet rondkomen
In principe krijg je gewoon drie ploegen toeslag bovenop je gewone loon. Niks 175% etc. Weekenden werken in 3 ploegen tikt wel weer lekker aan.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar nacht en dat is dan weer extra. + geen verlof dagen lijkt me Ik moet dan ook nog naar de arbeidsvoorwaarden vragen wanneer dit ter sprake komt.
Een nacht aansluitend aan een feestdag is helemaal leuk.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:44 schreef huize het volgende:
[..]
In principe krijg je gewoon drie ploegen toeslag bovenop je gewone loon. Niks 175% etc. Weekenden werken in 3 ploegen tikt wel weer lekker aan.
Ik heb ook altijd wel wat te doen, alleen niet altijd zin inquote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verveel me gelukkig praktisch nooit
Succesquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef nattermann het volgende:
ooh YES, morgenochtend om half 8 weer in Weert zijn
Dat betekent om kwart over 6 op, kwart voor 7 vertrekken, kennismakingsgesprek bij de nieuwe baas en van half 9 tot 5 werken. Gemütlich.
Dankje. Zal wel goedkomen. Is slechts een kennismaking, geen sollicitatiegesprek ofzo. Zijn werkzaamheden bij Quality Pastries in Weert, die distribueren o.a. diepgevroren tompoezen enzulksquote:
ik ook echt niet, weet niet eens wat het is!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verveel me gelukkig praktisch nooit
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moeten we een fles wijn op drinken
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef Tocadisco het volgende:
Iemand anders ook toenet die knal gehoord (omgeving Geleen) of ben ik door aan het draaien?
Elsloo hier, niets gehoord. Ook niet op gelet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef Tocadisco het volgende:
Iemand anders ook toenet die knal gehoord (omgeving Geleen) of ben ik door aan het draaien?
Nee, niet nog een kleding probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
maar woon ook niet in Geleen, maar hebben we wel tijdje geleden hier paar dagen achter elkaar ne heb nog niks gehoord dan het was
mijn slaapkamer vanavond gepoetst dus wel fijn ,fris bedje enz!
maar half in paniek ,heb morgen een foto shoot, moet twee setjes kleren meenemen, iets causals en iets zakelijks ! Maar wat??
Vrouwen problemen
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja maar, ja maar........
geloof dat ik morgen maar twee uur eerder opsta en mijn hele kleidng kast probeer
ik heb ook zo weinig klerenen schoenen enz
![]()
21 paar schoenen, 16 rokjes, 14 broeken , 9 jurkjes , 25 shirts valt toch wel meequote:
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
21 paar schoenen, 16 rokjes, 14 broeken , 9 jurkjes , 25 shirts valt toch wel mee![]()
heb ik wat gemist?quote:
Pff tel je die allemaalquote:Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
21 paar schoenen, 16 rokjes, 14 broeken , 9 jurkjes , 25 shirts valt toch wel mee![]()
Nee hoorquote:Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef candygirl het volgende:
[..]
heb ik wat gemist?
Heb niet alles bijgelezen
heb vorige week een hele hoop weggegooit en dat bleef overquote:Op maandag 19 juli 2010 23:40 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pff tel je die allemaalik weet echt niet hoeveel t-shirts er in mijn kast liggen
nou eens per jaar ofzo sommige, heb ze iig allemaal wel een keer aangehadquote:Op maandag 19 juli 2010 23:42 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Je draagt die 21 paar natuurlijk ook allemaal
Alle vrouwen hebben zitschoenen, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:43 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou eens per jaar ofzo sommige, heb ze iig allemaal wel een keer aangehad
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:44 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben zitschoenen, toch?
En die had je bij je?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:49 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik moest op mn eindexamengala al na 3 uur andere schoenen aandoen
haha lolquote:Op maandag 19 juli 2010 23:50 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja en dat leverde jaloerse blikken op
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Lol met raam op geslapen en nu verkouden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:49 schreef ultra_ivo het volgende:
21 shirtjes valt zeker mee, dat heb ik zowat aan wielershirts (ok, de meesten daarvan zijn evenementenshirts).
Ik slaap het hele jaar met het raam open, of het nou 30 graden is buiten of dat het 15 graden vriestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik slaap al nachten met het raam open, en heb nergens last van...
Ik heb ook 0,0 geslapen vannachtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:29 schreef candygirl het volgende:
[..]
![]()
ik heb weer eens o,o % geslapen vannacht en ben zo kapot nu
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:18 schreef nattermann het volgende:
goojemurgegood gesjloape, fit en wel, wakker vanaf hauf 7
Nee hoor, ik heb eens een nacht goed doorgeslapenquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb eens een nacht goed doorgeslapen![]()
Enne ik slaap ook al weken met het raam open, dus dat je er met 1 nacht verkouwen kunt worden lijkt me wat sterkjes
quote:
quote:09:45:37 20-07-10 GROUP-1 1kazerne bezetting HV VKO-BEKNELLING A73 R 30,1 REUV A73
1001731 BRW Roermond (Blusploeg A beroeps)
1001732 BRW Roermond (Blusploeg B beroeps)
1001733 BRW Roermond (Blusploeg 1A)
1001737 BRW Roermond (Blusploeg 3A)
1001738 BRW Roermond (Blusploeg 3B)
1001739 BRW Roermond (Dagdienst)
1001742 BRW Roermond (Kazernealarm)
1001743 BRW Roermond (Blusploeg C beroeps)
--------------------------------------------------------------------------------
09:40:40 20-07-10 GROUP-1 1 HV VKO-BEKNELLING A73 R 30,1 REUV BS742 RMD871 BF647 A73
1001511 BRW Venlo (Beesel - Reuver) (Blusploeg A)
1001512 BRW Venlo (Beesel - Reuver) (Blusploeg B)
1001521 BRW Venlo (Belfeld) (Blusploeg)
1001742 BRW Roermond (Kazernealarm)
1001787 BRW Venlo (OvD)
quote:Auto over de vangrail op A73 bij Reuver
Op de A73 bij Reuver is dinsdagochtend een auto over de vangrail gevlogen. Het is niet bekend hoeveel mensen er in de auto zaten, en wat de aard van de verwondingen is. Het ongeluk gebeurde rond 9.45 uur. De auto reed richting Venlo. De oorzaak van het ongeluk is nog onduidelijk.
http://www.l1.nl/content/(...)il_op_a73_bij_reuver
Eerlijk gezegd: Ik heb een baan omdat ik geen vakantie gepland had. Dit is een rotte tijd om een baan te vinden, dus ik zou de opofferingen doen die ervoor nodig zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef postmortum het volgende:
godver net gebeld voor een baan gaat het niet door, omdat ik 3 weken vakantie gepland heb in september.
Zal ik de vakantie maar opzeggen?
aan de andere kant als ik nu niet ga , ga ik misschien nooit meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd: Ik heb een baan omdat ik geen vakantie gepland had. Dit is een rotte tijd om een baan te vinden, dus ik zou de opofferingen doen die ervoor nodig zijn
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:52 schreef sproetjes het volgende:
ga ik van die onzin straks om 12.30 nog last hebben, als ik er net achter de roertunnel af moet?
goedzo, was bang dat er misschien nog file stond ofzoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Het is namelijk vanuit Echt achter de Swalmen tunnel gebeurd.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:11 schreef sproetjes het volgende:
[..]
goedzo, was bang dat er misschien nog file stond ofzo
Krijg je je geld terug?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
aan de andere kant als ik nu niet ga , ga ik misschien nooit meer![]()
klotesituatie
neequote:
Ai. Das kut.quote:
3 weken lang met mijn 3 beste vrienden naar de westkust van de usa Las vegas - Grand Canyon -> Death Valley -> San Francisco -> LA.quote:
wat is je arbeidsperspectief als je deze baan laat schieten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef postmortum het volgende:
[..]
3 weken lang met mijn 3 beste vrienden naar de westkust van de usa Las vegas - Grand Canyon -> Death Valley -> San Francisco -> LA.
Wil de vakantie eigenlijk gebruiken om een kloteperiode af te sluiten.
Ik heb ook een vraag aan jou. Zou je me geven op die foto op facebookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is je arbeidsperspectief als je deze baan laat schieten?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag aan jou. Zou je me geven op die foto op facebook?
Mja, denk het welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag aan jou. Zou je me geven op die foto op facebook?
best wel ok denk ik , heb een hbo-ce opleiding en ongeveer 4 jaar ervaring op administratief gebied , ben vrij breed inzetbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat is je arbeidsperspectief als je deze baan laat schieten?
Hangt van de situatie af. Nooit sex hebben met menen die dat zelf niet willenquote:
Leef je droom. Als je niet op die vakantie gaat, sla je je de rest van je leven voor je kop, word een unieke ervaring, en volgens mij ben je er ook echt aan toe, om die periode af te sluiten...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef postmortum het volgende:
[..]
best wel ok denk ik , heb een hbo-ce opleiding en ongeveer 4 jaar ervaring op administratief gebied , ben vrij breed inzetbaar
klopt dan maar de credit card in het rood laten gaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hangt van de situatie af. Nooit sex hebben met menen die dat zelf niet willen![]()
[..]
Leef je droom. Als je niet op die vakantie gaat, sla je je de rest van je leven voor je kop, word een unieke ervaring, en volgens mij ben je er ook echt aan toe, om die periode af te sluiten...
Dat is toch een van de eerste dingen waar je aan denkt als je een foto van een vrouw ziet. Vaak kun je in een split-second die beslissing wel maken.quote:
Dat dacht ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is toch een van de eerste dingen waar je aan denkt als je een foto van een vrouw ziet. Vaak kun je in een split-second die beslissing wel maken.
We missen jou ook!!!!!!11!1!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef Tassiepassie het volgende:
Hoiiiii liefjes![]()
![]()
![]()
Ik ben ff bij mams dus kon even berichtje posten![]()
Kreeg vandaag bericht van Ziggo dat mijn internet de 24ste wordt geactiveerd en ik voor die tijd het modem binnen heb![]()
Tot snel![]()
![]()
![]()
Ik mis jullie
Zoek de mijnequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef postmortum het volgende:
wat is de facebook van Friekin_ ik wil ook oordelen
Jongeh. Ik geef aan jou geen toestemming.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef postmortum het volgende:
wat is de facebook van Friekin_ ik wil ook oordelen
met 653 vrienden ben je een echte baasquote:
ik log wel onder mijn kloon Alexxx inquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jongeh. Ik geef aan jou geen toestemming.
veel water drinken , dat helpt echtquote:
ik zal niet op je koala fappen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef postmortum het volgende:
Alex ik voeg je toe , als mij niet gaat fappen op mijn lekkere lijf![]()
ik heb facebook vooral om in contact te blijven met mijn internationele vrienden en vriendinnen
ik was ook al verbaasd iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:30 schreef postmortum het volgende:
OMG OMG kijk net op de fb van Alexxx zie dat Tassie dezelfde achternaam heeft als ik blijken we adelijk nog familie te zijn ook haha
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jongeh. Ik geef aan jou geen toestemming.
welke Ivo heb je dan te pakken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
met 653 vrienden ben je een echte baas
Ik ben heel hard bezigquote:
Ehh weet je zeker dat je de mijne hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
met 653 vrienden ben je een echte baas
Ja, dat is te merkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben heel hard bezig![]()
[..]
Ehh weet je zeker dat je de mijne hebt?
1 jaar geleden was ik nu ongeveer op weg naar ausquote:
Dat ben ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef postmortum het volgende:
gewoon de eerste ivo -> ivo mieseen in zijn strakke wielrenshirtje
Dat ben ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef postmortum het volgende:
gewoon de eerste ivo -> ivo mieseen in zijn strakke wielrenshirtje
Tijd dat je meedoetquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het leukste van de sociale netwerken is weer begonnenbeetje mensen kijken
die van mij staat grotendeels op privequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het leukste van de sociale netwerken is weer begonnenbeetje mensen kijken
Die van mij gedeeltelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
die van mij staat grotendeels op prive
Geen facebook hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Tijd dat je meedoet
MMM AARDBEIENIJS!
als je wel hyves hebt , ga je schamen danquote:
ok.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
als je wel hyves hebt , ga je schamen dan
Jij bent qua leeftijd bijna toe aan de overstap van Hyves naar Facebookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:55 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige zonder facebook
ik had ook eerst hyves als social netwerken aids zouen zijn was hyves terminale aidsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jij bent qua leeftijd bijna toe aan de overstap van Hyves naar Facebook.
Vraag me sowieso af waarom jij lid bent van netwerksites als je al zo jammerlijk faalt op fok.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik had ook eerst hyves als social netwerken aids zouen zijn was hyves terminale aids
Niet leukquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:57 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Jij bent qua leeftijd bijna toe aan de overstap van Hyves naar Facebook.
hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af waarom jij lid bent van netwerksites als je al zo jammerlijk faalt op fok.
Eens. Vooral Farmvillequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
![]()
Ik vind dat er op facebook veel te veel domme spelletjes zijn
hoe dan? Ik ben nog fb newbeequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef Mss het volgende:
Gelukkig kun je al die berichten verbergen zodat je daar niks van op je wall ziet
Ja, daar kwam ook ook achter. Vriendlief heeft dat voor me gedaan omdat ik gek werd van zijn farmville gebeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef Mss het volgende:
Gelukkig kun je al die berichten verbergen zodat je daar niks van op je wall ziet
Door op het bericht te gaan staan. Dan verschijnt de 'hide' button en dan kun je de toepassing blokkeren. Opletten dat je dus niet de persoon blokkeert, maar de toepassingquote:
Ik wil Mss ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef Alexxxxx het volgende:
ikheb ALLEs watop famrvilel lijkt geblokkeerd
add mij een sop fb, Mss!jij bent tof, dus ik wil jou als vriendje
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef Tassiepassie het volgende:
@postmortum: zou goed kunnen...ik heb met de hele familie aan vaders kant geen contact dus waarschijnlijk hoor je daar dan bij
dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Mss het volgende:
[..]
Door op het bericht te gaan staan. Dan verschijnt de 'hide' button en dan kun je de toepassing blokkeren. Opletten dat je dus niet de persoon blokkeert, maar de toepassing
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga weer even half Nederland door rijden, tot later!
have fun!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga weer even half Nederland door rijden, tot later!
Alleen als je een pic plaatst van wat jij nu op je nagels hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Mss het volgende:
OEH, kunnen we hier een Mss adoratie topic van maken?
ik ken je niet maar als iedereen je leuk vindt dan zul je dat vast zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Mss het volgende:
OEH, kunnen we hier een Mss adoratie topic van maken?
zo ongeveer jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
jij bent dan ook de meest anonieme fokker in dit topic
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Alleen als je een pic plaatst van wat jij nu op je nagels hebt
oh kijk aan dat is toch al watquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:28 schreef solaire het volgende:
[..]
zo ongeveer jaik heb wel een telefoon e-mail en msn dus ik ben niet compleet onbereikbaar
haha zo eg erg ben ik toch ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja voeg me ff toe dan kan ik kijkenals bij die tak hoort dan verwijder ik je weer
hahaha
Ja. Wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
haha zo eg erg ben ik toch ook niet
quote:
Ik ben op fok en irl dezelfde persoonquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen die real life en interwebs niet kunnen scheiden
Over het algemeen eensch, op ONZ en KLB naquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:53 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ben op fok en irl dezelfde persoon
Lijkt me vermoeiend om overal een dubbele bodem achter te zoeken. Als ik je op Fok niet moet, dan zal je me irl ook niet bevallen.
Zelfs je eigen verjaardagstopic openenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat kun je zelf gewoon openen onder onzin.
Vast weer een Belgische straaljager.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Tism het volgende:
Weer een vage knal in de lucht boven Roermond!..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Tism het volgende:
Ook in Weert.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef Tism het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:22 schreef Tassiepassie het volgende:
ik ben irl een ongevoelige saaie bitch en gebruik fok om me anders voor te doen!
jah jij kunt t wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:23 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jij bent in het echt idd een saaie kut. Bah. Doods bijna.
Afhankelijk van de dingen die daar allemaal te beleven zijn kom ik vast wel eens langs daar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ook in Weert.
Yeyye! Ik heb weer een topic geopend
STRP Eindhoven! 18-28 november 2010
Is zo vet. .Strp is een tof festivalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afhankelijk van de dingen die daar allemaal te beleven zijn kom ik vast wel eens langs daar.
Ik heb gister mijn tent trouwens opgezet, dat ging binnen een paar seconden. Het ineen vouwen duurde helaas wat langer
Held. Toch jammer dat je niet gewoon met me praat op msn oid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil dat ding zo snel mogelijk hebben staan en ook zo snel mogelijk weer ingepakt hebben. Tijdens een festival heb ik wel belangrijkere dingen te doen.
Dat kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:20 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Held. Toch jammer dat je niet gewoon met me praat op msn oid.
Wel als je mij niet hebt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Mis ik iets als ik jullie allemaal niet op Facebook heb?
Oh, in dat geval moet je maar even je naam PM'en.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Lekker een klein griepjewerken was zo extra zwaar. Niet ziek genoeg om thuis te blijven dus moet maar 2 dagen gas geven
Ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijgelezen en nu ga ik jullie toevoegen op facebook. Effe kijken wie ik kan vinden
Ik had jou al gevondenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Bijgelezen en nu ga ik jullie toevoegen op facebook. Effe kijken wie ik kan vinden
als ik weer internet heb ga ik je zoeken op basis van emailquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb friekin_ net toegevoegd, ik mag hopen dat ik zonder dat niet te vinden ben.
Waarom wil je geen vriendjes met ons zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb friekin_ net toegevoegd, ik mag hopen dat ik zonder dat niet te vinden ben.
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Waarom wil je geen vriendjes met ons zijn
Dat is iets binnen het Limbo topicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.
Ik heb je toegevoegd. denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat niet iedereen die mijn posts op FOK! ziet dat meteen aan mijn Facebook hoeft te kunnen koppelen. Met jullie wil ik best vriendjes zijn hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |