quote:Op maandag 19 juli 2010 19:49 schreef vosss het volgende:
Serieus? Ik dacht eik dat de temperatuur juist weer flink omhoog zou gaan toch?
Ik wil alleen maar nachtdienst. 1 week werken en dan 1 week vrijquote:Op maandag 19 juli 2010 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Op zich vind ik het ook prima te doen, alleen 5 nachten achter elkaar is wel lang.
Als het goed is gaan we in januari naar 5 ploegen, dat is een stuk beter vol te houden tov 3 ploegen denk ik
Ik moet toch werken. Over 2 weken heb ik vakantie en is het hopelijk genezen.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:00 schreef .ZilveR. het volgende:
Lijkt me alleen niet zo lekker met dit weer, en dan ook nog je bovenarm
Nouja lekker bier zuipen op het terras kan bv al niet omdat je 's avonds richting je werk moet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar nachtdienst. 1 week werken en dan 1 week vrijHoop dat het me lukt. Maar ligt ook aan de baan he
Overdag gewoon doen en laten wat je wil
daarom hoop ik ook op 1 week werken en 1 week vrij. Vakantiedagen heb je toch niet nodig. Maar ik moet daar nog over informeren en en moet een baan vrij komenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja lekker bier zuipen op het terras kan bv al niet omdat je 's avonds richting je werk moet.
Dan krijg je ook maar half salaris neem ik aan, want je werkt dan maar 2 weken op een maand tijd.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
daarom hoop ik ook op 1 week werken en 1 week vrij. Vakantiedagen heb je toch niet nodig. Maar ik moet daar nog over informeren en en moet een baan vrij komen
Daar moeten we een fles wijn op drinkenquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef candygirl het volgende:
mijn email naar mijn baas van laast heeft toch geholpen , I think...........
Morgen een gesprekje erover en ik vroeg of het negatief of positeif was ,en zij zei POSITIEVE
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan krijg je ook maar half salaris neem ik aan, want je werkt dan maar 2 weken op een maand tijd.
Van een half salaris kan ik niet rondkomen
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef DjinN het volgende:
Ik snap al die haat van sommige mensen tegen Limburg nietIk ga nu meer als een half jaar met mijn vriend, een Weertenaar
En tot nu toe heb ik gewoon echt NIETS van alle stereotiepe beelden gemerkt. Ik vind het gewoon jammer...maar ja..
Wou dit even kwijt![]()
Ohja:
Binnenkort weer naar Rowwen Hèze toe!![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:07 schreef DjinN het volgende:
Ik snap al die haat van sommige mensen tegen Limburg nietIk ga nu meer als een half jaar met mijn vriend, een Weertenaar
En tot nu toe heb ik gewoon echt NIETS van alle stereotiepe beelden gemerkt. Ik vind het gewoon jammer...maar ja..
Wou dit even kwijt![]()
Ohja:
Binnenkort weer naar Rowwen Hèze toe!![]()
![]()
Ik dit jaar door het wisselen van baan ook niet. Geen vaste aanstelling, dus geen vakantiegeld, geen 13e maand en dergelijke. Uitzendkracht, dus werken = geld, niet werken = geen geldquote:
Hier dus hetzelfde.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vind het wel prima eigenlijk.
Ik heb momenteel toch even geen geld om leuke dingen te doen, dus in plaats van thuis op het balkon zitten met een fles bier kan ik net zo goed gewoon gaan werken dacht ik zo
Eensquote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moeten we een fles wijn op drinken
Maar nacht en dat is dan weer extra. + geen verlof dagen lijkt me Ik moet dan ook nog naar de arbeidsvoorwaarden vragen wanneer dit ter sprake komt.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan krijg je ook maar half salaris neem ik aan, want je werkt dan maar 2 weken op een maand tijd.
Van een half salaris kan ik niet rondkomen
In principe krijg je gewoon drie ploegen toeslag bovenop je gewone loon. Niks 175% etc. Weekenden werken in 3 ploegen tikt wel weer lekker aan.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar nacht en dat is dan weer extra. + geen verlof dagen lijkt me Ik moet dan ook nog naar de arbeidsvoorwaarden vragen wanneer dit ter sprake komt.
Een nacht aansluitend aan een feestdag is helemaal leuk.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:44 schreef huize het volgende:
[..]
In principe krijg je gewoon drie ploegen toeslag bovenop je gewone loon. Niks 175% etc. Weekenden werken in 3 ploegen tikt wel weer lekker aan.
Ik heb ook altijd wel wat te doen, alleen niet altijd zin inquote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verveel me gelukkig praktisch nooit
Succesquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef nattermann het volgende:
ooh YES, morgenochtend om half 8 weer in Weert zijn
Dat betekent om kwart over 6 op, kwart voor 7 vertrekken, kennismakingsgesprek bij de nieuwe baas en van half 9 tot 5 werken. Gemütlich.
Dankje. Zal wel goedkomen. Is slechts een kennismaking, geen sollicitatiegesprek ofzo. Zijn werkzaamheden bij Quality Pastries in Weert, die distribueren o.a. diepgevroren tompoezen enzulksquote:
ik ook echt niet, weet niet eens wat het is!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik verveel me gelukkig praktisch nooit
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar moeten we een fles wijn op drinken
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef Tocadisco het volgende:
Iemand anders ook toenet die knal gehoord (omgeving Geleen) of ben ik door aan het draaien?
Elsloo hier, niets gehoord. Ook niet op gelet, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef Tocadisco het volgende:
Iemand anders ook toenet die knal gehoord (omgeving Geleen) of ben ik door aan het draaien?
Nee, niet nog een kleding probleemquote:Op maandag 19 juli 2010 23:21 schreef candygirl het volgende:
[..]
maar woon ook niet in Geleen, maar hebben we wel tijdje geleden hier paar dagen achter elkaar ne heb nog niks gehoord dan het was
mijn slaapkamer vanavond gepoetst dus wel fijn ,fris bedje enz!
maar half in paniek ,heb morgen een foto shoot, moet twee setjes kleren meenemen, iets causals en iets zakelijks ! Maar wat??
Vrouwen problemen
quote:
Tuurlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 23:32 schreef candygirl het volgende:
[..]
ja maar, ja maar........
geloof dat ik morgen maar twee uur eerder opsta en mijn hele kleidng kast probeer
ik heb ook zo weinig klerenen schoenen enz
![]()
21 paar schoenen, 16 rokjes, 14 broeken , 9 jurkjes , 25 shirts valt toch wel meequote:
Jaquote:Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
21 paar schoenen, 16 rokjes, 14 broeken , 9 jurkjes , 25 shirts valt toch wel mee![]()
heb ik wat gemist?quote:
Pff tel je die allemaalquote:Op maandag 19 juli 2010 23:38 schreef candygirl het volgende:
[..]
21 paar schoenen, 16 rokjes, 14 broeken , 9 jurkjes , 25 shirts valt toch wel mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |